Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Chippie

Chippie

30-04-2010 om 22:20

Wat gescoord op de vrij/rommel/kleedjesmarkt?

Ik ben ieder jaar weer benieuwd wat we met z'n allen hebben gescoord op de vrij/rommel/kleedjesmarkt! (Gekke combi, je kunt je er ook heel andere dingen bij voorstellen bij de combi).

Hier waren we eigenlijk te laat (8 uur). Ik merkte wel dat de mooiste dingen dan toch al weg zijn. We hebben gescoord: een rokje met kaartjes er nog aan, een voorleesboekje van Eric Carle, Dribbelboek, maxicosi van Babyborn, slappe Babyborn (Annabell??), Heksenspel, puzzel van Unicef van 500 stukjes en een microscoop.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

30-04-2010 om 22:25

Niets te laat

Wij gingen van huis tegen 14.00 uur, toen er een substantiële hoeveelheid zon was. Misschien te laat voor de beste koopjes, maar in elk geval hebben we genoten van een heerlijke zonnige en gezellige middag Ook nog een lading auto's gekocht voor mijn zoontje en een prachtig nooitgedragen babyjurkje. En nieuwe uggs, maar die zijn waarschijnlijk nep. Verder heb ik een hoop zelfbereid eten gekocht en met veel genoegen opgegeten!

100%mama

100%mama

01-05-2010 om 08:30

Hier

een riddepak voor zoon voor 1 euro! Kind is helemaal happy! Verder weinig leuks te vinden, maar wel lekker geslentert!

Getreint

Wij hebben zoals gewoonlijk maar weer eens getreint naar een vrijmarkt (niet naar amsterdam gelukkig....)en waren voor de buien er. En gekocht: een aankleedpop op stok voor 1 euro, kan jongste d'r gefrobbelde jurkjes passen en een boek voor jongste. Ballerina's voor oudste (gloednieuw) voor 2,50. Ik een boek (2,50) en een ketting (1 euro) en verder vooral veel eet en drinkwaar.
groeten albana

Biene M.

Biene M.

01-05-2010 om 09:52

Izar

Volgende week ga ik op kraamvisite en dan ga ik voor het eerst van mijn leven een tweedehands cadeautje kopen. Het was zo'n prachtig jurkje (van Kenzo), zoiets vind ik niet voor een schappelijke prijs in de winkel.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-05-2010 om 10:20

Ik heb voor zoon iets waanzinnigs gescoord:

een 3/4 spaanse gitaar met standaard en voetensteuntje. Gitaar was in een muziekwinkel gekocht en de bon is aanwezig. Tot mijn schaamte heb ik afgedongen tot 15 euro. Ik heb hem al gestemd en ga kijken of ik maandag de muziekschool kan bereiken voor wat proeflessen.
Verder voor mezelf bij de parfumerie een heleboel monsters/showmodellen lipstick en parfum en dochter heeft een Roodkapjecape gekocht.

Polly Shearman

Polly Shearman

01-05-2010 om 10:28

Fietsen

Wij stonden zelf op de markt, vanaf half 7. Man was met jongste en alle spullen incl kar met de auto gegaan en ik met oudste 2 op de fiets.
Om 8 uur had ik de fiets van oudste verkocht voor 15 euro ( oudbarrel) dus ik daarna over de markt om op zoek te gaan naar een andere fiets, ander kon dat arme kind niet naar huis. voor 28 euro een prachtige gazelle jongensfiets gekocht! ziet er heel goed uit en volgens zoon rijd hij super.
Toen even later had middelste zijn oog op een fiets laten vallen, de man vroeg 10 euro, zoon heeft zelf onderhandeld en hem voor 5 euro gekocht ( na een proefrit, want hij was en een maatje groter, dus het moest wel passen) Daarna heb ik zijn fiets weer te koop gezet, en die werd gelijk meegenomen voor 10 euro ( ook een hele oude, en bovendien kapotte fiets)
Op mijn fiets is ook nog geboden maar ik had geen zin om weer over de markt te moeten, en bovendien koop ik binnenkort een nieuwe als verzekerings geld van mijn gestolen fiets binnen is, dus tot die tijd rijd ik nog wel op mijn oude barreltje.

Om 9 uur was het fietsenhandel gedeelte al weer achter de rug en kon mijn dag niet meer stuk, we hebben nog tot half 5 gestaan en vreselijk veel lol gehad! ik had echt een top dag!!! en mijn mannen gelukkig ook.

groet, polly

Carmen

Carmen

01-05-2010 om 15:25

Het allermooiste

Volgens mijn dochter dan: Vijf Marilyn Monroe glazen voor één euro.

Carmen.

Niny

Niny

01-05-2010 om 15:56

Blije zoon

Na anderhalf uur door de stromende regen gelopen te hebben - het was zo treurig, al die kleedjes met doornatte koopwaar - gingen we op weg naar huis. Een vrouw schoot mijn zoon aan en vroeg of hij een Hotwheelsbaan wilde, hij mocht 'm zo meenemen. Dat wilde hij natuurlijk wel en thuis hebben we hem meteen in elkaar gezet. Hij is geweldig, met een lanceerbare Pterodactylus erop, ik had nog nooit zoiets gezien.
Oudste dochter heeft nog 2 spelletjes voor de pc gekocht en dat was het.

Niny

rozenstruikje

rozenstruikje

01-05-2010 om 17:06

Duplo

Een hele grote plastic tas vol met duplo voor slechts 10 euro! Jammer genoeg niet zo veel 'grote' blokjes maar meer die kleinere van 2x2 nopjes. Verder veel leuke items zoals een huisje, een glijbaan, winny the pooh-poppetjes, etc. Heb het gisteren direct in de wasmachine geduwd en het is mooi schoon geworden.

Rozenstruikje

Jade

Jade

01-05-2010 om 18:59

Niks...

...nada nakkes......da´s uitzonderlijk voor mij

Biene M.

Biene M.

01-05-2010 om 21:48

Izar ot

Wat een leuk verhaal! En bedankt, want ik was toch een klein beetje beschroomd om een tweedehands cadeautje te geven, maar nu ga ik het gewoon doen

Hier

een step, een poppenwagen, een skatebord en 2x een harmaonica bus (voor beide kids 1). Kids vinden bus het mooiste (nou ja, zoon vertrouwde mij vandaag toe dat hij eigenlijk het skateboard het gaafste vind, maar dat niet zegt omdat hij vanwege een dubbele onderarm breuk er toch nog niet op mag...)

Gr Pham

mirreke

mirreke

02-05-2010 om 16:09

Hier

vier prachtige broeken voor mezelf, een hele mooie bh voor mezelf en eentje voor dochter. Een prachtige holle steen met amethyst kristallen, wel dertig prachtige dvd's voor vijftig cent per stuk. Een heel bijzonder sfeerlichtje gesneden uit (zeep)steen in de vorm van een olifant voor schoonmoeder. Twee WII spellen die het allebei doen. Twee hele mooie kettingen voor mezelf. Twee yoyo's. Twee gave brilmonturen voor vijftig cent per stuk. Twee broeken voor twee zonen.
Enfin, dat was zo ongeveer in het eerste half uur van de markt. Daarna ging het regenen, werd het vreselijk koud, en dat was effectief het einde van de markt (in Nijmegen). Iedereen ging naar huis, liet gewoon z'n spulletjes achter. Erg zonde... Het begin beloofde veel goeds, en ik had nog erg veel (kleding)wensen voor de kinderen.
Volgend jaar gaan we weer!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.