Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Annie

Annie

13-01-2009 om 09:41

Wat hebben vrouwen toch met tassen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

15-01-2009 om 15:38

Ik blijf halsstarrrig

Over die zakken. Mijn jassen zoek ik uit op diepe binnenzakken. Geen diepe binnenzak? Gaat de jas niet door.
Nu heeft mijn laatste winterjas (ik heb er 3) wat ondiepe steekzakken. Dat leidde er toe dat ik tijdens een renpartij om de trein te halen opeens mijn mobiel op de grond hoorde kletteren. Ik heb dus gisteren mijn steekzakken een eindje dichtgestikt, zodat ze dieper geworden zijn. Nu nog proberen met rennen.

Ik heb trouwens wel tasjes. Zelfs een knalroze lak. Die past namelijk uitstekend bij mijn roze lakpumps. Dan mijn knalroze handschoenen en knalroze sjaal en het is een prachtige combi. Vanochtend viel me wel op dat die roze pumps weer niet staan bij mijn bordeauxrode werkkoffer.

Margje: tja, dan moet je toch maar naar de meeting komen. Dan kun je zien wie Massi is. Ik weet het lekker wel
Ik weet alleen nog niet wie Asa Torell is.

Tihama

Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2009 om 15:40

Margje (ot)

Polly heeft ook 3 zoons, en dat jij in china hebt gewoont, dat bedenk ik me nu pas weer.
Toch was er nog iets wat wij gemeen hebben, kan er natuurlijk niet opkomen nu.
groet, polly

margje van dijk

margje van dijk

15-01-2009 om 16:05

Vergeet ik nog....

Vergeet ik nog al mijn zing-tassen. Voor elk koor heb ik een aparte tas. Zangles: aparte tas. Gelegenheidsprojectkoortje: aparte tas.

Dat was eerst ook niet, maar ik werd gillend gek van dat ik nooit precies het goede bij me had.

En Tihama, ik kan een eind met je mee, maar misschien is het ons verschil in lichaamsbouw? Jij hebt weliswaar een omvangrijke boezem, maar toch een smal bovenlijf (smalle schouders), veel taille en dan weer bredere heupen. Dus ik stel me voor dat jas die over zowel schouders als heupen bij jou ruim op de plaats waar de binnenzak zit (want zo ongeeveer taille-hoogte).

Ik heb daarentegen hele brede schouders, geen taille, en rechte heupen. Een binnenzak waar nog wat in moet ook zorgt ervoor dat mijn jas compleet op hoogspanning komt te staan. Het is echt geen gezicht. Dus dat kan gewoon niet.

Polly, was jij dat nou die een youtube-filmpje van je zingende man had gepost? Misschien is dat wat ons bindt? (Niet dat mijn man zingt). Of haal ik je nou weer door elkaar met iemand anders

Margje

margje van dijk

margje van dijk

15-01-2009 om 16:06

Stukje weggevallen

Bij Tihama had moeten staan:

... bij jou ruimte over heeft op de plaats waar de binnenzak zit.

Tihama

Tihama

15-01-2009 om 16:11

Hahaha

Margje. Mijn stijladviseuze zou trots zijn op jouw beschrijving.
Maar je hebt gelijk. Bij jassen valt de bobbel van de binnenzak perfect weg in mijn taille. Als de binnenzak te hoog zit, dan neem ik de jas ook niet. Dan krijg je namelijk wel een heel gek effect

Ik krijg door dit vermaledijde draadje trouwens wel heel veel zin om een tas te gaan kopen.....een zwarte, met lange schouderband. Alleen mijn portemonnaie ga ik daar angstvallig uithouden. Ik was van de zomer zo ontzettend blij dat ik díe in elk geval in mijn broek gepropt had.

Tihama

Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2009 om 16:22

Mijn man zingt

idd maar dat filmpje had ik er toen opgezet omdat ik het er met vonda over had gehad, ik geloof niet dat ik het met jou ooit over zingen heb gehad, wat zing jij zoal??

groet, polly

margje van dijk

margje van dijk

15-01-2009 om 16:44

Wat dan? (o.t.)

(lang) borstvoeden misschien?

(Ik zing heel veel, het is mijn lust en mijn leven. Nou nee, nou overdrijf ik, sinds ik kinderen heb is dát anders, maar nog steeds besteed ik een aanzienlijk deel van mijn vrije tijd aan zingen en ik doe het ook met onverminderd veel plezier. Ik zing klassiek en ook lichte muziek.)

Margje

Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2009 om 17:42

Nee.....pelle?

borstvoeden is het niet... volgens mij weet pelle het wel...
pelle? vertel het eens, wat hebben margje en ik gemeen?

Sancy

Sancy

15-01-2009 om 19:03

Slijtplekken?

Ja, in mijn spijkerbroek zie ik een iets verkleurd stukje, dat duidelijk de vorm heeft van mijn mobiel. Verder heb ik dus een werktas, met daarin de sleutelbos en ID van het werk. Bij aankomst op het werk gooi ik de autosleutel in die tas en haal ik de werksleutels eruit. Verder heb ik die tas alleen maar mee voor als ik werk meeneem; er past precies een A4 map in en mijn usb-stick zwerft er ook in rond.
Op mijn opleiding loop ik met een rugzak vol met boeken, daar past nét mijn portemonnee nog bij. Meestal laat ik die thuis, ik chip alles op school en dus heb ik aan 1 pasje voldoende. Die gaat in het pennenvak of in mijn met rits afsluitbare jaszak.
Ooit, in een ver grijs verleden, had ik een handtas. Het was een ramp. Het ding werd door de hele familie het zwarte gat genoemd want wat er in ging, verdween spoorloos. Ik heb het vaak moeten omkeren om sleutels of pasjes terug te vinden. Nu heb ik dus vrijwel nooit meer een tas bij me. De laatste keer was bij een sollicitatiegesprek. Na afloop liep ik de kamer uit, de gang door, en natuurlijk kon ik op de parkeerplaats mijn autosleutel niet vinden: de tas hing nog aan mijn stoel in de kamer waar ik het gesprek had gehad. Kon ik weer terug, en natuurlijk werd ik juist op dat moment nabesproken door het sollicitatiecommittee.

Massi Nissa

Massi Nissa

15-01-2009 om 20:53

Maarmaarmaar

Ik ga helemaal niet naar de meeting! Aangemeld en toen weer afgemeld, moet op broertje en pleegbroertje passen (ouders romantisch weekendje). Ik lach me dood hier, ik dacht echt dat Polly mij had 'gevonden' omdat ik al jaren zeur over mijn onwillige haar. Dat trouwens voor geen meter op Katja Schuurmans glanzende en dansende prachtkapsel lijkt. Ik heb (zoals al eerder gezegd) meer het Diana-Rossie-met-dr-haren-op-een-bossie-effect. Statische kroes, elke haar heeft eigen noties over de richting waarin hij moet wijzen.
Ik heb dan wel weer een dochtertje van twee, haar naam zat in mijn vorige nick. Altair, je bent een wandelend geheugen, ik sta elke keer versteld. Het was volgens mij jouw posting die mij het idee ingaf om eens op zoek te gaan naar een nieuwe nick. Met wat Googlen is mijn nieuwe nick trouwens weer een knipoog naar de herkomst van man en kind, maar ik vond vooral de klank grappig.
Pas later ontdekte ik dat er al een Missa op dit forum is, wat de boel er niet begrijpelijker op maakt. En ik wil ook heel graag weten wie Asa Torell nu is, als ik er niet snel achter kom ga ik in oude Babytijddraadjes zoeken, haha.
Ik denk trouwens bij zoveel nicks dat hier vast een oude bekende spreekt en dat ik de allerlaatste zal zijn bij wie het kwartje valt. Is blijkbaar een typische OO-aandoening.
Groetjes
Massi

Guinevere

Guinevere

15-01-2009 om 21:07

Tihama

Trek je die knalroze spullen aan áls je komt op 31-1??? Dat moet ik zien namelijk. En je kunt dan persoonlijk aan Asa vragen wie ze is.

Guinevere

Guinevere

15-01-2009 om 21:10

Massi nissa

Volgens mij zou jij inderdaad moeten weten wie Asa Torell is....als je je (pleeg)broeders 31-1 achterlaat met voldoende chips en een goede film kun jij er ook achter komen!

Asa Torell

Asa Torell

15-01-2009 om 21:22

He massi?

Volgens mij hadden we het al eens over wie ik was? Ik zit nu in dreumestijd met mijn dochter, die volgens mij een maand of 8 jonger is dan de jouwe. Ik ben rond het begin van het eerste 31-januari-meeting draadje van nick geswitcht.

Asa Torell

Asa Torell

15-01-2009 om 21:28

Tihama

Als ik het goed begrijp heb jij die creditcardformaatportemonnee dus in je binnenzak? Ben je niet bang dat ie gejat wordt? Dat zou ik dus echt lastig vinden, dat je dan steeds moet nadenken of je hem wel kunt achterlaten, bij het werk bijvoorbeeld.
Ik herken trouwens wel de irritatie over dingen in de tas eindeloos lopen zoeken... gelukkig is de mijne klein dus het valt nog mee. En een grote verbetering is het gebruiken van een flinke sleutelhanger! Kan ik zeer aanraden. Voor elke bos een heel ander type: een rubberen vlinder voor de huissleutels, een oostenrijks hertegeweiplakje-met-zilveren-hertje-souvenir dingetje voor de werksleutel, en de fietssleutel is rood dus die vind ik op het oog.

Tihama

Tihama

15-01-2009 om 22:32

Asa

"Als ik het goed begrijp heb jij die creditcardformaatportemonnee dus in je binnenzak? Ben je niet bang dat ie gejat wordt? Dat zou ik dus echt lastig vinden, dat je dan steeds moet nadenken of je hem wel kunt achterlaten, bij het werk bijvoorbeeld. "

Grinnik. Elk voordeel...Op mijn werk heb ik hem meestal in mijn blazer zitten. Als ik de stad inga, zit ie in mijn binnenzak. Ja, hij verhuist regelmatig. Net zoals mijn sleutels. Op mijn werk heb ik een toegangskey, die aan mijn bos zit, maar waarmee ik ook de printer moet bedienen. Die bos vliegt dus ook tig keer per dag van de ene plek naar de andere.

Maar ik vind het wel grappig. Ik vind het geen enkel probleem om die portemonnaie, mobiel en sleutels regelmatig te verkassen, áls ik daarvoor in ruil mijn handen maar vrij hou.
Jullie (even generaliseren) willen 1 plek om alles altijd in te hebben en accepteren dat dat betekent dat je een tas mee moet slepen.

Tihama

Tihama

Tihama

15-01-2009 om 22:34

31 jan

Guinevere,

ik weet nog steeds niet of ik er de 31e bij ben. En ik weet ook al niet of ik dan in het roze ben. Als ik in het roze kom, dan kan ik alvast niet meer low profile blijven, vrees ik. Of zal ik dan een tas meenemen, als vermomming?

tonny

tonny

15-01-2009 om 22:51

Hee tihama

Natuurlijk kom jij 31/1. Roze lijkt me fantastisch.

Tonny

Berber

Dat bedoel ik dus, met die rugzakken... en dus erger nog, met knuffelbeestje eraan. Kan echt niet, hoor.

In ons dorp wonen veel verstandelijk gehandicapten, die ik 's ochtends naar hun werk zie lopen met op hun rug.. jawel, een rugzakje met knuffel....

Linda

Linda

Het kan heel goed (zonder knuffel)

Polly Shearman

Polly Shearman

16-01-2009 om 12:07

Eindelijk

ja nu weet ik het, wie massi nassie is, en ook wie asa torell is weer een zorg minder whahahahah

Asa Torell

Asa Torell

16-01-2009 om 15:58

Haha polly

Nu nog de knoop doorhakken over Hyacinth en je kunt weer lekker ongestoord aan het boenen en poetsen .

Geïnspireerd door deze draad

heb ik net een tas gekocht voor onze oppas die 18 is geworden! Tadaaaaaa! Ik weet dat ZIJ er in ieder geval blij mee zal zijn.

Berber

Dat doen we toch niet meer sinds dat zielige typetje van Koefnoen? Die middelbare, alleenstaande dame met te rood geverfd haar, sportief jack en dus dat zielige rugtasje, bedoel ik.

Ha ha die is hilarisch. Ik zie overigens regelmatig klonen van deze dame rondlopen

Massi Nissa

Massi Nissa

16-01-2009 om 21:06

Dat bedoel ik nou

Asa, ik weet het dus nog steeds niet, dat bedoel ik wanneer ik zeg dat ik altijd de allerlaatste ben die zoiets door heeft. Straks ga je me nog vertellen dat we al geHyved hebben of iets dergelijks. Op een gegeven moment (nu, ongeveer) wordt het embarrassing. Ik ga maar eens een draadje starten over IQ-verlies en dementie onder de 40 .
Groetjes
Massi

Guinevere

Guinevere

16-01-2009 om 21:39

Massi nissa

Je hebt mail....

Massi Nissa

Massi Nissa

17-01-2009 om 07:49

Guinevere

Je bent een kanjer.
Groetjes
Massi

Guinevere

Guinevere

17-01-2009 om 11:32

Tnx massi! o.t.

Maar heb je dat draadje over IQ-verlies etc. onder de 40 al ergens neergezet? Dan kan ik ook meedoen

Massi Nissa

Massi Nissa

17-01-2009 om 21:21

Guinevere

Ach, ik zat te bedenken dat ik zo onderhand wel genoeg draadjes ben gestart over mijn vele tekortkomingen, haha. Het wordt zo'n upside down egotrip: kijk mij eens aan elkaar hangen van de persoonlijkheidsfouten. Maar als jij er nu eentje start, zal ik de inhoud wel leveren. Ik ben namelijk echt dommer geworden sinds de geboorte van mijn dochter. En ik heb het ook nog zwart op wit.
Groetjes
Massi

Berber

Helaas niet gezien wel die aflevering waar ze rondfietst met oud papier maar bij ieder afleverpunt volle containers aantreft. Ten einde raad kijkt ze schichtig om zich heen en dumpt ze haar pakketje naast zo'n container. Ze fietst weg en een scene later worden haar gegevens genoteerd door oom agent die haar adres uit oud papier opvist. Het etaleert zo mooi de treurigheid van dit type. Ik vind het perfect neergezet inderdaad. Je kunt buiten de camera's om nog een heel leven om zo iemand heel bedenken (het soort auto, de inrichting thuis, het soort vakantie....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.