Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mamba

Mamba

17-12-2008 om 09:22

Wat is een leuke musical?

Mijn moeder geeft elk jaar als kerstcadeau een uitje. We zijn al eens bij de Winterefteling geweest, Disney on Ice, Kerstcircus en voor dit jaar zat ik te denken aan een musical. Wie weet een leuke musical voor het gezin?
Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

17-12-2008 om 09:52

Tarzan

vonden mijn jongens (6 en 7) prachtig. Ik heb ze er ook wel jonger zien rondlopen.

Ja, tarzan!

En als je kaartjes krijgt en toch niet wil, dan wil ik nog wel een keer gaan.

Hillary

Hillary

17-12-2008 om 21:34

Ook tarzan geweest

Wij zijn van de zomer met de AH actie geweest met de kinderen (tweede kaartje gratis). Het was geweldig. Maar tegen de volle prijs vind ik het wel prijzig hoor. De meeste andere musicals zijn wel goedkoper. Ben vorige week naar Dirty Dancing geweest, zou ik niet doen met kinderen in de basisschool leeftijd, ging wel erg veel over sex. Sound of Music is denk ik ook erg leuk, maar als je niet in de buurt van de Efteling woont een beetje ver weg. Wij hebben nu kaartjes voor Joseph en the amazing technicolor dreamcoat, hoop ook dat dat wat is met kinderen. Ze hadden `op zoek naar Joseph` gevolgd en toen hebben we die kaartjes op Sinterklaas gegeven. Maar we gaan pas in februari, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Les miserables heb ik nu niet gezien, maar wel in 1992 en die is te zwaar lijkt me voor kinderen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.