Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat kijk je op tv?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

21-11-2009 om 19:23

Ooh

ik had niet door dat ik het zo precies moest zeggen. Als ik in de huiskamer niet wilde dat een bepaald programma aangezet werd, werd dat programma dus niet aangezet. Aangezien de hoofdreden was dat ik niet wilde dat zíj ernaar keken, keken we sámen niet naar GTST. Ik heb het over de tijd dat ze ongeveer 8 jaar waren. Tegenwoordig hebben ze hun eigen tv en mogen ze zelf bepalen waar ze naar willen kijken.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-11-2009 om 21:59

Welnee

Kinderen uit de klas van mijn kinderen keken naar GTST. Kinderen van 8 jaar en dat vond ik belachelijk. Mijn kinderen mochten dat niet.

amar

amar

21-11-2009 om 22:24

Wij gaan voor

...de maandagavond ziekenhuisavond; eerst Anatomy's Grey en daarna 'de co-assistent'.Heerlijk ontspannend.
En verder naar Draadstaal ,als dat komt,op zondagavond,Koefnoen soms (zaterdag),incidenteel 'House'.Soms nog een crimi,als het tenminste niet zo laat op de avond is.
Via uitzending gemist kijk ik soms Pauw en Witteman en Vrouw en Paard, De wereld draait door. Eigenlijk kijk ik dus best veel, bedenk ik me nu...

Fraz

Fraz

21-11-2009 om 22:27

En vanavond..........

hebben we met zijn allen gekeken naar Junior eurovision songfestival !!!!!!!!!!! En nederland is eerste geworden yeah. Kinderen zijn helemaal door het dolle. Volgde dit al een tijd en vonden het meteen een leuk nummer en een leuk joch. Gefeliciteerd Ralph en zijn dansers !!

Fraz

Fraz

21-11-2009 om 22:38

Oeps

moet wel ralf zijn natuurlijk sorry foutje

margje van dijk

margje van dijk

21-11-2009 om 23:02

Wat doen we allemaal

"Maar de vraag dringt zich natuurlijk vanzelf op, wat doen jullie niet-zo-vaak-tv-kijkers dan in plaats van tv-kijken????"

Tja, alsof TV-kijken het 'standaardding' is wat je doet

Ik denk dat ik wel tien keer zo veel achter mijn laptop zit dan achter de TV, om te beginnen.

Verder ben ik standaard minimaal 2 tot 3 avonden per week buitenshuis ergens bezig (met hobby), en in tijden van concerten (net weer) nog veel meer.

Man is dan zo veel mogelijk thuis (we hebben beide gelukkig redelijk flexibel in te vullen banen), maar hij heeft bijna altijd muziek aan (CD speler), dus dan staat de TV ook niet aan.

Hier in huis wordt wel sport gekeken (door man en kinderen - ik zit op dit moment op m'n laptop bij de secretaire in de huiskamer, terwijl man het voetbal volgt).

Maar verder eigenlijk niks. Als ik thuis ben met de kinderen rond etenstijd zetten we vaak Klokhuis en het Jeugdjournaal aan, maar als het eens per week is is het al vaak.

Ik herken veel in IngridT's verhaal: veel sport, muziek oefenen, voorlezen, en voor je het weet is het 10 uur.

Maar ik hou wel van zappen. Ik kan enorm genieten van met de benen omhoog half liggend op de bank de zenders af te speuren. Programma's waar ik blijf hangen (als man niet naast me zit, want onze smaak is vrijwel disjunct): Oprah Winfrey, Dr Phil, Engelse detectives, of Franse, maar geen Duitse, zwijmelfilms (liefst kostuumdrama's). Maar laat ik nou elk van die dingen eens per maand tegenkomen, als het dat al is. Als man er naast zit blijven we hangen op onze (kleine) gemene deler: Bear Grylls (of hoe heet-ie, op discovery), de Beagle, Dit was het nieuws of zoiets dergelijks, ook op de BBC, of een kennisquiz (twee voor 12), ook op de BBC, of The Weakest Link of zo. Daar houdt onze gezamenlijke interesse zo'n beetje op. Man heeft dan nog een voorkeur voor MTV en aanverwante muziekzenders. De jongens houden van Domino Day, vechtende robots (of zo), funniest home videos, en tekenfilms.

Kortom, een hele lijst, maar we hebben de TV denk ik uberhaupt maar de helft van de week aan, en dan nog niet lang.

Margje

margje van dijk

margje van dijk

21-11-2009 om 23:04

Ja, en onnodig nog toe te voegen: het liefst zetten we 's avonds rond 11 uur gewoon een DVD op, zodat we weer 1 of 2 afleveringen kunnen zien van onze favoriete series. Ik heb het al zo vaak opgesomd, maar we hebben heel Six Feet Under, heel de Sopranos en Dexter achter de rug, en we zijn nu met The Wire bezig, en Heimat doen we ook tussendoor.

Jakiro

Jakiro

22-11-2009 om 13:19

Niet zoveel

De TV staat 's avonds wel aan, maar écht kijken doen we niet zoveel.
Er zijn een paar programma's die we reserveren via de guide van de digitale TV en die we echt willen zien.
Ik kijk graag naar P&W, de hele zondagavondTV van net5 (medium,fringe) en Cold Case. Vriendlief en dochter graag naar Top Gear en Deadliest Catch op Discovery Channel.
En uiteraard kijk ik nu naar Popstars !
Jakiro

Margriet*

Margriet*

22-11-2009 om 20:00

Grappig

dat volgen van alle series. Morse ken ik dan nog wel van vroeguh, maar detectives vind ik niets aan. Ook die series als six feet under en verder Amerikaanse series heb ik niets mee.
Scheelt wel heel veel tijd als je dat niet hoeft te volgen. Maar goed dan heb ik meer tijd over om te studeren (waar ik nu dan ook heel snel mee moet beginnen en niet hier moet blijven hangen, achter een ander scherm....)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.