Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat kunnen we geven aan bruidspaar die 12 ¹/² jaar getrouwd zijn

De titel zegt het al hè . Kennissen van ons zijn morgen 12 ¹/² jaar getrouwd en geven 's avonds een feest.
Ik vind een mooie bos bloemen ze afgezaagd, maar andere inspiratie heb ik ook niet zo erg. Iemand anders wel?
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

30-04-2010 om 19:50

Koper

Iets van koper...

Kaaskopje

Kaaskopje

30-04-2010 om 23:30

Bioscoopbon

en eventueel het aanbod om op te passen zodat ze gratis weg kunnen.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-04-2010 om 23:32

Kaatje

Mogen wij over een paar jaar dan iets van zilver verwachten?

Kaaskopje

Natuurlijk! Wij sparen vlijtig voor robijnen

Tineke

Tineke

01-05-2010 om 11:06

Tuurlijk kaaskopje

Ik ben zeer gehecht aan de 'kopertjes' die wij kregen, maar de andere cadeautjes weet ik dus ook niet echt meer, die kopertjes zijn een waardig aandenken!

Iets van koper inderdaad

Als ze van koken houden - koperen pan, dat schijnt heel makkelijk te zijn voor sauzen en zo.

Overigens Kaaskopje mijn broer en schoonzus kregen voor hun eerste een monopolie bord (papier), hun tweede een kussensloop (katoen) en voor het derde moet ik nog iets van leer vinden. Ik hoop ooit iets van robijn te kunnen geven.

Mariel

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

01-05-2010 om 18:29

Etiquet

ik maak voor zulke gelegenheden altijd een etiquet op de computer, en koop daarbij de favoriete drank van diegene, op het etiquet een leuke foto, gedicht, of de namen met datum en die plak ik op de fles met gewone lijm
Succes verzekerd en heel eenvoudig, zelfs een flesje bier wordt leuk zo.....

Kaaskopje

Kaaskopje

02-05-2010 om 02:48

Wel geinig

om met de cadeaukeuze rekening te houden met het soort jubileum.

sonj@

sonj@

02-05-2010 om 17:21 Topicstarter

Leuke ideeën

maar dat koper ging me niet lukken. Ben nog wel even op zoek geweest ernaar.
Ik heb uiteindelijk een tuinbon gekocht van hun favo - tuincentrum en een tuinplant(je) erbij gedaan.
Een eigen flessen-etiket ga ik in mijn achterhoofd houden voor andere keren. Was me nu wat te kort dag om nog iets leuks te knutselen.
groetjes, Sonja

sonj@

sonj@

02-05-2010 om 17:37 Topicstarter

Oh en kaaskopje

Een bioscoopbon en avondje oppassen was ook een leuk idee en ga ik zeker eens voor vrienden gebruiken.
Maar dit stel heeft een zoon van 10 die waarschijnlijk niet op mij als oppas zit te wachten

Kaaskopje

Kaaskopje

03-05-2010 om 14:00

Niet op jou of niet op een oppas?

Een kind van 10 zou wat mij betreft nog niet alleen thuis mogen blijven als ik naar de film ging.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.