Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ayanna

Ayanna

03-01-2010 om 17:09

Wat maakt jou aan het lachen?

Ik zit al twee avonden met buikpijn op de bank. Nu hoor ik jullie denken: goh Ayanna, kun je dan niet beter in 'Gezondheid' posten??? Nee, want het is buikpijn van het lachen.... Ik heb mijn Absolutely Fabulous-collectie uit de kast getrokken (seizoen 1 tot en met 4) en ik zit dus al twee avonden te genieten. Ik heb, en dat meen ik echt serieus, sinds jaren niet meer zo hard gelachen. Echt met tranen en van de bank rollen, dat werk. Heerlijk!!! Voor mijn gevoel ben ik nog nooit zo goed aan een nieuw jaar begonnen. Voor mij is de toon gezet, sweety darling!
Maar wat maakt jullie aan het lachen?????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

03-01-2010 om 17:17

Van de week

the vicar of huppelepup, dat is die forse dame die ook met die van ab.fab heeft samengewerkt....me bescheurd. Was de laatste aflevering ofzo, ze ging trouwen.....geweldig....Maar Ab.Fab. vind ik ook geweldig!

Bastet

Bastet

03-01-2010 om 18:30

The meaning

The meaning of life van Monthy Python!Was vorige week op tv,geweldig!Net als vroeger,toen keek ik altijd met mijn vader,en begreep mijn moeder niet wat er leuk aan was..
Bastet

Najib amhali

Op oudjaar een oude show van Najib Amhali gezien. Erg leuk!

Guinevere

Guinevere

03-01-2010 om 20:28

Blackadder

Ik blijf bijna in Blackadder. Die Mr. Bean háált het niet bij Blackadder the First!

Blackadder!

Blackadder, fantastische humor! En Fawlty Towers, heerlijk als Basil met zijn lange benen voorbij komt stieren. Wat ik ook geweldig vind is Monty Pyton.. Kortom, britse humor is ook aan mij zeer goed besteed.

Ise

Ise

03-01-2010 om 21:03

Dichter bij huis

Dit weekend de laatste twee uitzendingen van 'Dit was het nieuws' teruggekeken. Heb vooral ook vreselijk moeten lachen om maarten van Rossum, wat op zich al bijzonder is. Jammer dat het van de buis afgehaald is.

Geweldig

ik zag de vraag in je draadje en dacht....nou AbFab! Maar ik lees dat je al de dames ondekt hebt. Wat zijn ze toch geweldig he, sweety?

Verder vind ik The Office ook erg grappig.

groetjes van Purk

Fladder

Die Germans bij Fawlty Towers waren bij mijn kinders van destijds 4,6 en 8 een wat al te groot succes Buiten het feit dat ze tegen onschuldige voorbijgangers begonnen te roepen: "Aaaai ken spiek eeengleeeesj! Aaaai lurn from ee boek!" werd het ook een nieuwe hobby om met de wijsvinger onder de neus en lange stramme benen hoog opgooiend naar school te marcheren...

Rembrand

Rembrand

04-01-2010 om 10:36

Filmpjes you tube.

De filmpjes van lachende baby's bijvoorbeeld.
En Funniest Home video's.
Eigenlijk kan ik om heel veel dingen lachen, maar die filmpjes zijn voor mij dè methode om binnen een paar minuten tot tranen toe te huilen.
M.

Jade

Jade

04-01-2010 om 11:37

Fladder,

hier ook een fan van Guust Flater.......oh wat heb ik gelachen bij die strips, heerlijk

1 stripaflevering van Sjors en Sjimmie heb ik werkelijk zitten gieren van het lachen, het gaat ongeveer zo: de Kolonel gaat (wil of moet, dat weet ik niet meer) stoppen met sigaren roken, maar heeft er enkelen verstopt. Op een gegeven moment gaat hij naar het toilet en houdt het licht uit. Hij voelt in de stortbak (?) en ja, daar ligt een sigaar. Snel snel aansteken, maar jeetje, wat trekt dat ding slecht en gut, voelt ook wat plakkerig aan. Oeps, het licht gaat aan, betrapt. Wat blijkt: het was geen sigaar wat ie aan probeerde te steken.......het laatste plaatje is van een Kolonel die gorgelt met bleekwater

neteret mut

neteret mut

04-01-2010 om 12:20

Fladder

Chaplinfilms worden de laatste weken geregeld uitgezonden, Afgelopen weekend nog The Kid. Ik zou in de gids moeten kijken om te zien op welke zender, kan nl een belgische zender zijn.
Om te lachen zijn ook de capriolen van jonge katten. Wij hebben er 3 in huis en vooral 1 kan er wat van, meestal onbedoelde mislukte acties zoals van het ene keukenkastje ( die hoge hangende) naar een andere willen springen en dan niet verder komen dan hangen tussen die 2 kastjes ( voorpoten op de ene en achterpoten op de andere).
Vicar off Dibley, Malcolm in the middle, Monthy Python ( zeker voor man en zonen)

Franquin

Ach, wat heeft die man veel lachbaars gemaakt. Guust is heel erg leuk, maar ook de Marsupilami heb ik herontdekt sinds mijn zoon er gek op is. Amai, wat een humor. Hij heeft zelfs mede aan de wieg gestaan van Lucky Luke en ook die vind ik altijd weer om nog eens en nog eens en nog eens te herlezen.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

04-01-2010 om 14:07

Calvin and hobbes

Laatst nog hard zitten lachen om Calvin and Hobbes. Heerlijke strip.

Katja

Katja

04-01-2010 om 16:22

Wij vielen..

.. laatst per ongeluk in een tribute avond op comedy central met New Kids. Brabantse groffe humor, hilarisch!
Zelf vind ik Eddie Izzard ook goed, Will & Grace (met name Jack en Karen, haha), en de britse komiek Lee Mack. Kijk maar eens op joeptoep.
Oh ja en natuurlijk Kabouter Wesley! Godmiljaar! Wat ik ook op joeptoep zag: equals three. Kijk maar eens.
Katja

ps en de serie Shameless. Veel lachen en een traan. Briljant!

Ik weet niet of jullie het kennen

Maar de filmpjes van Minuscule, die vind ik hilarisch. Er is een website, www.minuscule.nl, daar staat er eentje op (helaas in een erg klein schermpje). Het zijn heel mooi gemaakte animatiefilmpjes met echte filmbeelden als achtergrond, allerlei insekten en spinnen in de hoofdrol, o.a. een pesterig lieveheersbeestje. Mijn man heeft ze ooit eens allemaal gedownload, de kinderen vinden het ook bijzonder grappig.

Fladder

Dank voor de tip van La Linea, ze liggen in een scheur hier
Kabouter Wesley kwam mijn dochter laatst mee. Zo melig heb ik er nog niet veel gezien

By the way, Minuscule kun je ook via Youtube kijken zie ik nu! (Nog niet eens aan gedacht, stom.)

Massi Nissa

Massi Nissa

04-01-2010 om 20:59

Kabouter wesley

...ken ik via mijn leerlingen. Ik vind hem geweldig, vooral na anderhalf uur grammatica .
Hier geliefd: Guust Flater, Beekman en Beekman (Fladder, jouw smaak komt me wel vaker heel bekend voor, weet je zeker dat wij niet ooit in een ziekenhuis zijn gescheiden?), George Carlin (de zeven woorden die je niet op tv mag zeggen), Lenny Bruce, Bill Hicks (allemaal stand-up comedians en dood). Verder vind ik Louis Theroux's Weird Weekends hilarisch. De boeken van Douglas Adams, Garrison Keillor, PJ O'Rourke, Redmond O'Hanlon.
Ik kan ook erg lachen om de films van Aki Kaurismaki en die van hoe heet die Franse meneer van Monsieur Hulot.
Groetjes
Massi (ik kan nog uren doorgaan)

Myth busters ja

En dat andere programma, hoe heet het zo gauw... Brainiac! Ik weet even niet waar die ene mafkees met dat petje bij hoort maar als die los gaat! Het zijn net kleine jongetjes soms

Hier is het eerste Minuscule-filmpje nog eens (die van de site dus) maar dan op groter scherm: Ladybug against spider


http://www.youtube.com/watch?v=GnHd6rNRrmM&NR=1&feature=fvwp

Polly Shearman

Polly Shearman

04-01-2010 om 21:55

Kabouter wesley

heb ik nu pas voor het eerst ontdekt... errug leuk

maar ik kan me bescheuren om monty python, nieuwjaar's nacht, and now for something completly different gezien.... werkelijk om te gillen...

ook grote fan van abfab!

oh en purk... heb ik al verteld wat ik dit jaar ga doen????

groet, polly

Ilva

Ilva

05-01-2010 om 10:45

2 en een half

Wij moeten hier altijd erg lachen om two and a half man. De idioterie van die twee mannen. Ik lach me krom. En m'n kinderen die kunnen me ook erg aan het lachen maken. Zoals zoonlief die vandeweek het te warm vond in z'n kamer en de airco wilde aanzetten (mam, ik kan de slang niet vinden!). Schat, je kan ook het raam even openzetten. Ik moest zo lachen, midden in de winter en dan de airco aan.

De filmpjes van remi gaillard

op YouTube.

De columns van

Sylvia Witteman, ja daarmee krijg je me echt hardop aan het lachen. Deze week weer een topper in het Volkskrant magazine. Tranen in mijn ogen, werkelijk waar.

En wat dachten jullie van

de "columns" van Margje?!

Sorry voor het leedvermaak Margje, maar ik heb erg moeten lachen om je avontuur met de houtkachel en de stoofpeertjes

Nausicaa!

meid, bedankt hoor! Gisteravond laat opende ik een flimpje van Remi en door mijn gelach kwam mijn man er ook bij zitten. Tranen met tuiten hebben we gelachen, alleen nu niet meer! We hebben helaas tot 02.00 uur zitten kijken en lachen, en gingen nog steeds grinnekend naar bed. Maar ja, nu wel weer gewone tijd eruit, helaas.

Deze hoort nu absoluut bij mijn favorieten!

Jons

Ayanna

Ayanna

06-01-2010 om 14:00

Zoveel leuks

Ik ontdek humoristische zaken die ik nog niet kende, zoals bijv. Miniscule! Wat ontzettend funny! Toch blijft Britse humor voor mij de leukste humor. Alhoewel Jack en Karen (Will and Grace) ook héél erg grappig kunnen zijn. En Friends en....en.....er is zoveel leuks!

Massi Nissa

Massi Nissa

06-01-2010 om 14:13

Kennen jullie harry and paul?

Even zoeken op youtube op Harry, Paul, Americans. Ik lach me altijd ziek om die sketches. "Do you want to see some pictures?" "Of course you do, honey." "This is Kate." "Isn't she pretty?" "This is Ben." "What a guy".
Misschien omdat ik ooit in de VS heb gewoond, maar ik vind die twee zo herkenbaar.
Groetjes
Massi

Jons!

Graag gedaan hoor. Met dank aan mijn zoon.

Deze vind ik misschien wel de leukste:


http://www.youtube.com/watch?v=n9ApRjtwwTU

MariaV

MariaV

08-01-2010 om 09:35

Mijn favoriet van remi: rocky


http://www.youtube.com/watch?v=n9ApRjtwwTU

Van deze ga ik echt stuk

Joris en Monique van koefnoen, deze vind ik een van de leukste;


http://www.youtube.com/watch?v=S4cySkbcbIk

Ik weet niet of hij al genoemd is, heb (nog) niet het hele draadje gelezen.

Groet, YvetteW

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.