Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat mis ik: 12:34:56

In Amerika is een baby ( met ks) geboren op 7/8/09. Speciaal is dat hij om 12:34:56 uur geboren is. Kijk de Amerikaanse manier van datering zie ik en is ook wel grappig. Maar wat is er zo bijzonder aan 12:34:56 uur?
Met het risico een hele domme vraag te stellen maar ik zie het echt niet!
( zie nos ttpag 412)

Avalon

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julie B

Julie B

09-07-2009 om 19:41

1 2 3 4 5 6

zie je het nu?

Avalon

Avalon

09-07-2009 om 19:46 Topicstarter

Oeps

Tijd voor een andere nick. Stom he dat je dat soms niet ziet! Ik zat al te vermenigvuldigen, op te tellen. Goed tijd voor vakantie.

Julie B

Julie B

09-07-2009 om 20:01

Ach

herkenbaar hoor. Ik zie soms ook heel voor de hand liggende dingen niet!

Jakiro

Jakiro

09-07-2009 om 20:24

En als je het helemaal achter elkaar zet

12:34'56 7-8-'9
Dit kind kan niet anders dan een wiskundige worden
Jakiro

Mamvantwee

Mamvantwee

10-07-2009 om 09:43

Vooral die seconden!

Geloof ik niet echt. Uur en minuten, oké, maar de seconden zijn erbij verzonnen voor het mooie plaatje.

Bij mij was de verloskundige eerst bezig met navelstreng rechtleggen, kind op mijn buik, kijken of het ademt, en daarna even bepalen wat het tijdstip van geboorte was, om en nabij. (En dan werd de tijd tussen start uitdrijving en geboorte ook nog eens afgerond op 2 minuten - tja, ging wat vlot)

Millenia

Millenia

10-07-2009 om 09:49

Vroeguh en avalon

Vroeguh, toen ik nog een leerlingverpleegkundige was, werd ons op het hart gebonden om toch vooral niet te vergeten om op de klok te kijken op het moment supreme bij een bevalling. Want inderdaad, de neiging is om dat te vergeten omdat je druk bent met moeder en kind enz. Toch willen veel ouders de exacte geboortetijd hebben. Dus werd ons gezegd: denk-trom-kijk-nou-effe-op-die-klok-kleine-moeite. Dus spiekte iedereen meestal even naar de klok, maar toch werd het ook nog vaak genoeg vergeten en dan kijk je dus een aantal minuten te laat.
En verder Avalon: dat je het niet ziet, pleit voor je. Juist dit soort voor de hand liggende rijtjes worden vaak over het hoofd gezien, het zegt niets over jouw hersencapaciteiten volgens mij.

ishtar

ishtar

10-07-2009 om 15:41

Jongste

is geboren op 20-04-2004. Helaas net niet om 4.44 uur. Het werd 4.45 uur. Stiekem verdenk ik de verlos dat ze niet opgelet heeft
Oudste is op de uitgerekende dag om 01-10 geboren. En middelste op valentijnsdag. Alledrie hebben ze iets bijzonders op hun geboortedag (afgezien van het feit dat hun geboortedag op zich al bijzonder was) Ik vind het toch wel leuk.

Tirza G.

Tirza G.

10-07-2009 om 15:54

Geboortetijden

Mijn dochter is om 06.00 geboren. Dat vind ik dan toch ook weer een soort van verdacht, ik geloof dat niet zo. Veeeeel te mooi getal, het was vast heus wel 2 of 3 minuten er voor of er na.
Na de geboorte van zoon keek ik zelf op de wekker: 21.32. Tirzaman ging naar beneden om de telefoon te halen en keek daar op de klok: 21.28. Hebben we een hele nacht liggen tobben welke klok er goed stond en waarom en hoezo en hoe laat het nou eigenlijk écht was. Stom is dat toch

Tirza

Het bewijs

Dochter is met keizersnede geboren. Spoedkeizersnede, dus mijn man kon er niet bij zijn. Gelukkig was een verpleegster (?) zo attent om daarom een foto te maken van het moment waarop dochtertje aan de beentjes uit mijn buik werd getild. Met op de achtergrond goed zichtbaar de klok, die op de seconde precies vijf uur aangaf. Ik moet er alleen wel van uit gaan dat deze klok dan wel precies de goede tijd aangaf.

Karly

Lietje

Lietje

11-07-2009 om 08:28

Nr. 3

Van onze derde weten we de tijd niet. Om 5 voor half 4 belde man de verloskundige dat hij er al was, maar hoe laat hij nou geboren is, geen idee. Bij de andere drie is de tijd wel ongeveer bekend, maar de verloskundige keek na de geboorte, op de buik leggen en heel snel even nakijken, toen pas op de klok. Maakt toch ook niet uit.
Lietje

Hee, die baby...

van 07-08 moet hier nog geboren worden hoor hahahaha. Kan het dus 2x voorkomen (ik weet het, in amerika zetten ze eerst de maand, dan pas de datum)
Willen diegene die gaan bevallen in augustus, wel even op de secondewijzers letten???

En het kind heet....

Sudoku?

Vonda

Vonda

LOL!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.