Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mari

Mari

30-05-2009 om 16:33

Wat te doen in dwingeloo eo.

Ik moet maandag mijn dochter ophalen van scouting kamp in Dwingeloo. Toch wel zo'n 2 uur rijden hier vandaan. Het wordt te zwaar om direct heen en terug te rijden, dus ik zoek wat vermaak in de omgeving zodat ik even kan bijkomen. Graag rolstoel vriendelijk.

gr. Mari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

30-05-2009 om 20:31

Toeristisch

Hallo Mari,
het is daar nogal toeristisch en ik dacht van alles te zien.
www.dwingeloo.nl.
succes

Speelstad oranje

Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar je hebt vlakbij Dwingeloo/Diever het dorpje Oranje. Hier is Speelstad Oranje, een erg leuke binnen speeltuin. Leuk tot een jaar of 10 denk ik.
Emmen ligt ook dicht in de buurt, daar is een Ballorig.
Wij zijn er laatst ook geweest, maar onze oudste is 4,5. Ik heb me dus niet georienteerd op dingen voor (veel) oudere kinderen.

Mari

Mari

31-05-2009 om 10:30

Oeps

Ik was niet duidelijk genoeg, sorry. Het gaat om vermaak voor mezelf. Ik moet terug rijden met een auto vol padvindsters en wil dus wat eerder aankomen om even bij te komen voor ik terug rij. Heb inmiddels de site van marie bekeken en zie het Planatron. Is dat leuk? Het geld waard?
Ik zie ook dat Kamp Westerbork in de buurt ligt, nooit geweest en altijd gewild. Kan iemand mij vertellen of dat in mijn eentje met rolstoel te doen is?

gr. Mari

Bezoekerscentrum dwingelderveld

Hoi Mari,

Met de auto kun je bij bezoekerscentrum Dwingelderveld komen. Het centrum is rolstoelvriendelijk. Je bent er aan de rand van de Dwingelose heide. Zit heerlijk, kijkt heerlijk. Je kunt nog een klein eindje door naar de schaapskooi. Theehuis Anserdennen is ook een optie. Westerbork: de weg er naar toe is lang, is een eind van de parkeerplaats verwijderd

Mvrgr, Janitha

Faith

Faith

31-05-2009 om 22:16

Mari

Het dorpje Dwingeloo is al van zichzelf leuk, ik ben er net geweest (binnenkort literatuurfestival Zomerzinnen! zie de website!)
Volgens mij kun je er ook lekker op een terrasje zitten. Zelf zou ik niet voor het planetron kiezen maar wel voor Kamp Westerbork. Ben ik ook geweest met de kinderen (eindelijk) en het museum is wel een behoorlijke tijd leuk. Het kamp zelf voegt naar mijn gevoel niet zoveel toe, maar is natuurlijk wel indrukwekkend. Je kunt er met de auto naar toe rijden en daar met je rolstoel verder gaan. Dat mag volgens mij wel, en zeker in jouw geval, lijkt mij. Faith

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.