Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat vinden jullie van de daklozenkrant

een beetje voortbordurend op het draadje van de bedelende Polen.

Wat vinden jullie eigenlijk van de daklozenkrant. Ik vind het persoonlijk maar een matig initiatief. Het is natuurlijk mooi dat daklozen geholpen worden, maar ik vraag me af of ze niet nog meer geholpen zouden worden met iets dat ze relevante werkervaring oplevert. Volgens mij leer je niet zo heel veel van de hele dag op straat staan met een krantje.

Wat vinden jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

28-02-2010 om 08:00

Leren

De daklozen in 'mijn' stad hebben over het algemeen genoeg meegemaakt. Er zijn er zat bij met prima opleidingen en werkervaring. Maar het leven heeft ze ingehaald op de meest nare manieren, en nu staan ze daar voor de AH. Deze mensen hebben niets aan nuttige werkervaring. Een paar euro voor een slaapplek is net te overzien.
(Bij jouw berichtje denk ik aan mijn vaste verkoper bij AH, hoogopgeleid, tandeloos, verward, vriendelijk, ooit een gerespecteerd UD geweest maar na teveel ellende niet meer in staat gebleken weer op te krabbelen. Gewoon met rust laten, dat is wat hij nodig heeft. Hij gaat echt in geen enkel arbeidsproces terugkomen. Als hij daartoe in staat zou zijn stond hij daar echt niet.)
Overigens vind ik het krantje nauwelijks lezenswaardig, helaas.

Herhaling

Er is pas geleden een draadje geweest over de daklozenkrant. Daarin is uitvoerig de leesbaarheid van de krant besproken en wat er voor alternatieven zijn voor de verkopers.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.