Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

21-09-2008 om 15:41

Wat vinden jullie van het nieuwe tv-programma

van Robert ten Brink? Ik kan de titel niet onthouden, ik dácht de naakte waarheid, maar dat is van Daffy over je lichaam. Dit zijn vragen, persoonlijke vragen. De hele waarheid ofzoiets, of niet dan de waarheid.

Ik zit er een beetje hoofdschuddend naar te kijken, ik weet niet goed wat ik er van moet vinden maar onderwijl zit ik wél te kijken.

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
*Sophie*

*Sophie*

21-09-2008 om 16:12

Het moment van de waarheid

was het niet zoiets? Toen ik van het format hoorde op de Open Studiodagen in Hilversum, dacht ik al: dat kan niks voor mij zijn...
En idd, na een poging van een minuut of 5 was ik klaar. Daar ga ik mijn kostbare relaxmomenten niet aan besteden. Waardeloos en slecht bovendien. Afijn, in De wereld draait door hebben ze het er ook al over gehad en ook daar bleef van Robert ten Brink toen niks over.

En zo hoort het ook Als je willens en wetens relaties op het spel zet, dan ben je stom bezig, vind ik. En met mij een heleboel andere mensen, naar wat ik inmiddels heb begrepen.

groetjes, Sophie

mee1977

mee1977

21-09-2008 om 16:59

Ik vind

Het eigenlijk best grappig. Niet om er elke week naar te kijken maar voor zo af en toe wanneer er verder niets is.
Die mensen hebben weken voor de opname de vragen aan een leugendetector beantwoord, uit al die vragen (het zijn er dan 50 heb ik begrepen) worden er 21 gehaald voor de show.
Die vragen zijn gemaakt aan de hand van wat je zelf verteld heb, anders kunnen ze nooit zo persoonlijk zijn/worden. Ik vind dat ze daar zitten als volwassen wel denkend mens. Dus ik heb geen medelijden met die mensen. Blijkbaar gaan die mensen gewoon zo ver voor geld.. Ja dan kan het zijn dat je op je werk erop aangesproken word, dat doen ze dan toch zelf!

Hierbij weten ze vooraf welke vragen ze tijdens de opname voor uitzending kunnen verwachten, want ze hebben ze zelf vooraf al beantwoord. Een ieder die op welke wijze dan ook, voor de camera zijn/haar relatie wil testen, die vind ik niet goed wijs!
Maar ik vind het dus wel grappig om te zien. Beter dan dat temptation island..

Gnome

Gnome

21-09-2008 om 20:13

Had leuk kunnen zijn...

als je niet na elke vragen een eeuwigheid op het 'goede' antwoord zat te wachten... ben na 5 min afgehaakt, na een half uur terug gezapt, en t duurde me nog steeds te lang...

mamavogel

mamavogel

21-09-2008 om 22:36

Stukje gezien

Ik kwam het gisteren tegen toen ik aan het zappen was. Ik heb met mijn man vol verbazing gekeken dat iemand hier aan mee wil doen???
Maar ook vroegen we ons af hoe weten ze die dingen alemaal?? Dan moet iemand (de kandidaad of de famillie) het toch alemaal verteld hebben. Vreemd dat doe je toch niet.
Ik zou tenminste nooit al mijn prive dingen open en blood voor de tv willen hebben.

Asje2

Asje2

21-09-2008 om 23:10

Moment of truth

heeft hier (usa) al zijn 1e seizoen gehad....Verbaas me erover dat ze het concept compleet hebben overgenomen want ook hier moet je eeuwig wachten of het antwoord true or false is.....Gelukkig hebben we DVR en zappen we door de lange stukken heen ...

Het eerste huwelijk is al kapot en nog meer familie perikelen zijn ontstaan door de show.....

Af en toe kijken we nog maar vaak is het tenenkrommend

Nasha the first

Nasha the first

21-09-2008 om 23:14

Nog niet helemaal gezien

viel onlangs inderdaad in bij die vrouw waaraan gevraagd werd of ze weleens een scheiding had overwogen, en je zag die man ineen krimpen toen ze ja zei.....gruwelijk!

Verschrikkelijk

Heb me ook weer eens zwaar zitten verbazen hoe ver mensen gaan voor geld! Ik had medelijden met die man, kan me zomaar indenken dat hier huwelijken of vriendschappen door sneuvelen.
Helemaal snappen doe ik het trouwens ook niet: ze hebben vantevoren alle vragen die ze in de show krijgen, al beantwoord. Dus als je nou maar hetzelfde zegt als je eerder deed, kan het toch nooit fout zijn? Tenzij je opeens bedenkt dat het antwoord toch wel grote consequenties kan hebben, en dus iets anders zegt. Of mis ik nu ergens iets?
En dat lange wachten op het antwoord is inderdaad ontzettend irritant!

Asje2

Asje2

21-09-2008 om 23:23

Mickey

Als het net als hier is zijn er eerst 50 of 100 vragen gesteld terwijl ze aan een leugendetector zitten. De vragen zijn eerst algemeen, later persoonlijk (ze vragen familieleden en vrienden om vragen). In de show wordt er dan een gedeelte van die vragen gesteld

Tirza G.

Tirza G.

21-09-2008 om 23:25

Cobi

Ik kijk vaak naar twee zenders tegelijk. De misdaadseries op 5 zijn allemaal herhalingen. The Closer kan ik wel 5 keer zien, dat mens vind ik zo ontzettend grappig, maar coldcase dan weer niet. Dan weet ik wie het gedaan heeft en dan is de sjeu er af. Van Law&Order kan het me bijzonder irriteren dat de series door elkaar heen lopen. Ik hou erg van die met Goran in de hoofdrol, maar ja, dan moet-ie wel met Eames zijn. En in de ene aflevering is ze weg vanwege zwangerschap en de volgende dag is ze er dan weer Dan is Alex weer zogenaamd doodgeschoten (bij SVU) en hebben we Casey, dan ís ze er gewoon weer. Verdorie, draai die dingen gewoon op volgorde af.
Ik heb me laten vertellen dat in de USA het 19e seizoen loopt

Tirza

Ja asje

Dat snap ik. Maar dan ontgaat het me nog steeds hoe je een fout antwoord kunt geven op tv? Je hebt immers alle vragen al een keer gehoord. Gewoon weer hetzelfde antwoord geven dus, zou ik denken.

Asje2

Asje2

22-09-2008 om 01:57

Mickey

Heb je gelijk in, ik denk dat ze dan 100 vragen doen en er een behoorlijk lange tijd tussen laten zitten....

Maar wat ik niet snap...

heb van die 2 uitzendingingen'stukjes' gezien....'t is me namelijk té langdradig (dat gewacht op het antwoord) om écht naar te kijken. maar wat ik maar niet snap........hoe kunnen ze nu precies de goede vragen stellen??? horen ze eerst de kanidaten+aanhang uit??? b.v. die vraag in uitzending 1 over die scheiding en of ze wel eens geflirt had met een ander (ja dus) en in uitzending 2 over die vader van dat meisje.......en over de telefoon van d'r man....
die vragenstellers hebben voorkennis. dat kan niet anders!
mij maak je niet wijs dat ze op de gok zóveel precies goede vragen stellen.....
groeten albana

Mamasan

Mamasan

22-09-2008 om 09:52

Ja natuurlijk

Die mensen moeten van tevoren natuurlijk vertellen wat er speelt in dat huwelijk. Er wordt ook bij latere vragen verwezen naar voorgaande ('weet je waarom je vrouw vreemd is gegaan?'). Ik vind het opmerkelijk dat mensen zichzelf zo te kijk zetten alleen voor wat geld. En wat komen de vrouwen er over het algemeen slecht van af! Ik heb anderhalve aflevering gezien en vond het best aardig om naar te kijken, hoewel ik af en toe met plaatsvervangende schaamte zit en bij aanvang al partij dreig te kiezen voor een van de echtelieden

prae

prae

22-09-2008 om 09:57

De vraag stellen...

is 'm beantwoorden, wordt vaak gezegd. Dat vind ik bij dit programma ook wel heel duidelijk. Als er gevraagd wordt: heb je wel eens gedacht aan scheiden?, dan weet je zeker dat het antwoord ja zal zijn. Dat viel mij tenminste op in de 10 minuten dat ik keek.

Roos

Roos

22-09-2008 om 11:33

Ik snap het niet

Ik heb het niet gezien, maar wel even erop gegoogeld. Maar ze krijgen dus vooraf allemaal vragen die ze beantwoorden en moeten dan in de studio bepalen of ze wel of niet de waarheid gaan vertellen? Maar als er dus gezegd wordt dat het gegeven antwoord niet waar is weet je partner dus ook dat je zit te liegen. En kan je dus net zo goed het goede antwoord geven toch?
Snap er de lol niet van, maar misschien moet je het gezien hebben .
Roos

Cobi en tirza (o.t.)

Volgens mij was de aflevering van Coldcase van afgelopen zaterdag wel nieuw. Ben helaas halverwege in slaap gevallen dus ik was compleet verrast door de dader aan het eind .

Asje2

Asje2

22-09-2008 om 14:29

In de usa

is er geen kanaal die alleen Law and Order uitzendt maar wel bepaalde dagen, bijvoorbeeld zondag alleen maar L&O, dinsdag CSI Miami etc etc etc

Het nieuwe tv seizoen begint trouwens deze maand, CSI Miami is begonnen, Grey's begint donderdag en Desperate Housewifes zondag!

Jesse_1

Jesse_1

23-09-2008 om 10:21

Roos

De clou van het programma is (denk ik) dat mensen dingen vertellen waarvan ze eigenlijk willen dat niemand het weet. Of juist bij de mensen die in het programma komen, dat die (onbewust) er mee naar buiten willen komen.
Ik vind het dus een erg raar concept. Mensen verzwijgen die dingen niet voor niks.
Ik heb niet alles gezien, maar ik zag één keer iemand die 'niet de waarheid' sprak. Hij was volgens mij oprecht verbaasd!

Aha cameron

Er daagt me langzaam iets, geloof ik. Ingewikkeld gedoe, ik zou het nooit redden tot de laatste vraag . Tenzij je gewoon totaal niet liegt. Maar ja, als die detector dan van slag is... pffff nee, niks voor mij dus (was het toch al niet, haha!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.