Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat voor invloed heeft ouders online op je dagelijks leven?

Ik merk dat sommigen heel veel op het forum zijn, en waarschijnlijk zijn er ook nog velen die misschien niet schrijven maar wel lezen? Bij mij neemt forumlezen best veel van mijn (internet) tijd in. Vooral nu met het verslavende spelletje in Gezellug. Als man dan 's avonds thuis komt en ik heel fanatiek zit te spelen krijgt hij amper een hallo. Erg, ik weet het. Gelukkig zet ik de computer dan wel zsm weg maar toch.

Vroeg me af hoe dat voor jullie was

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

20-08-2010 om 19:42

Andersom

Soms vraag ik me ernstig af welk invloed mijn dagelijks leven heeft op mijn forumlezen

Emmawee

Emmawee

21-08-2010 om 00:13

Herkenbaar...

Ik heb deze vraag ook wel eens gesteld. En (zie de tijd) het is erg. Ik zal later nog eens uitgebreider reageren, maar nu moet ik ECHT ECHT ECHT naar BED!!!
Groeten, Maw.

Guinevere

Guinevere

21-08-2010 om 15:51

Erg

Het is wel erg. Ik kan niet stoppen en blijf de rubrieken afzoeken. Het grenst aan een verslaving en ik ga mezelf echt begrenzen. Mijn huis verrommelt, de tuin groeit dicht....

Rembrand

Rembrand

21-08-2010 om 16:51

Kwinnie

Dat is niet de schuld van OO. Je kunt je ADD er de schuld van geven
( en je weet dat ik het lief bedoel !).
M.

Steeds minder...

Toen ik net op OO was struinde ik alle rubrieken af. Vond het leuk om te reageren, alles was nieuw. Nu fladder ik er eens wat doorheen, net als in een tijdschrift. Lees hier en daar een draadje, sla steeds meer over en reageer steeds minder.
Ik ben bewust minder gaan internetten.

koentje

koentje

21-08-2010 om 18:14

Ik ook...

soms baal ik echt als ik weer eens 'eventjes' van plan was op OOL te kijken en er dan achter kom dat mijn tijd, mijn middag, avond, ochtend weer voorbij is.....
Maar ook vind ik het heerlijk om met sommige vragen waar je raad mee weet op dit forum terecht te kunnen!

Poppy

Poppy

21-08-2010 om 20:14 Topicstarter

Ben gelukkig niet de enige

Nou werk ik 3 dagen en dan kijk ik tijdens mijn lunchpauze een keer als ik tijd heb, en 's avonds, maar als ik thuis ben is het veel meer. Normaal is het niet zo veel maar nu met dat sPELLEtje gaat het de spuigaten uitlopen. Gelukkig ben ik veel alleen 's avonds dus het is niet te antisociaal.

En daarom

...kom ik dus niet in Gezellug. Het vreet al genoeg tijd zo

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

21-08-2010 om 22:08

Best veel

Ik heb het vaak over onderwerpen die hier besproken worden en ik zit tot te laat op te lezen. Hoewel dat een stuk minder is geworden sinds ik werk en ik een nieuwe verslaving in Farmville heb gevonden. Ik moet mijn tijd verdelen dus

Margriet*

Margriet*

21-08-2010 om 22:28

Nou

nu zit ik hier, terwijl ik eigenlijk zou gaan douchen na het hardlopen (1,5 uur geleden) en nog wat was zou gaan opvouwen. Mooi moment omdat eens te gaan doen, voel me accuut schuldig....

Tirza G.

Tirza G.

21-08-2010 om 22:52

Ach pelle wat zou het

Internet wordt in 2012 afgeschaft, wist mijn zoon te melden. Ze zijn er klaar mee, hoppetee, afschaffen die zooi. Ik geniet er dus nog maar even van.

Tirza

Shifra

Shifra

22-08-2010 om 09:35

Invloed of tijd?

je beginvraag is mij niet helemaal duidelijk.Gaat het je om de hoeveelheid tijd die je in OOL stopt, waardoor dingen IRL blijven liggen( met alle consequenties van dien), of gaat het je om hoe je dagelijks leven kan veranderen door dingen die je hier oppikt?

groet, shifra

Guinevere

Guinevere

22-08-2010 om 10:04

Rembrand, 1+1

Klopt Rembrand, ik had ook al zitten optellen, 1+1=2 en het is zo lekker om je te laten afleiden als je eigenlijk geen zin hebt om op te ruimen etc....

Kaaskopje

Kaaskopje

22-08-2010 om 16:12

Jessica

Het doet me deugt dat ik niet de enige ben die tot zo laat op is

Poppy

Poppy

22-08-2010 om 18:41 Topicstarter

Shifra

Ik bedoelde eigenlijk het eerste

Invloed? niet zo veel

En steeds minder eigenlijk. Soms stel ik een vraag, en vanwege de hoeveelheid forummers is er altijd wel iemand met een antwoord waar ik wat aan heb. Heel handig dus, maar ook weer niet zo belangrijk dat ik niet zonder kan. verder ga ik me steeds minder met discussie vermoeien waar alles al een keer is gezegd. Alleen als ik een onderwerp of een forummer inetressant vind doe ik mee, en dan ook alleen maar als ik een ander invalshoek kan brengen. Kortom, vroeger las ik vrijwel alles, tegenwoordig scan ik er zo'n beetje doorheen en kan ook rustig weken niet forummen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.