Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

09-05-2010 om 20:19

Wat voor leuks heb je dit weekend gedaan?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoe kón ik het vergeten

Zaterdag EN zondag nog gewii-ed met de kinderen en nu heb ik echt enorme spierpijn in bovenarmen en schouders
Verder heb ik nog verdrongen dat ik zaterdag de post van de afgelopen 3 maanden heb doorgewerkt

Heerlijk weekend

Zaterdagmorgen wakker geworden in het meest fantastische B&B in Zuid Limburg. (Dalauro) Na een weekje in een huisje in Zuid Limburg op krakkemikkerige bedden nu een fantastisch bed. Genoten van een uitgebreid ontbijt. Daarna naar mergelgroeve 't Rooth. Hier klasgenootje van zoon ontmoet die hier nav spreekbeurt onze zoon naar toe wilde. Met dat gezin de halve dag in 't Rooth geweest, fossielen zoeken. Daarna met dat gezin elders bij Beutenaken fossielen gezocht. Daarna gezamenlijk uit eten. Vervolgens de 350 km gereden naar huis. Tegen middernacht thuis. Toen nog met zoon en man tuin bekeken. Daarna zoon naar bed en wij nog tot een uur of 3 borrelen. Zondagochtend ontbijt op bed gekregen plus verrassingen. De bedoeling was een thuisblijfdag omdat ega en ik vandaag al weer zouden vertrekken naar Overijssel voor een paar dagen samen weg. Echter, echtgenoot wilde toch naar beide moeders toe. Eerst dus naar mijn schoonmoeder. Via het UMCG om daar nog de nodige presentjes te kopen in de winkeltjes aldaar. Via schoonmoeder naar mijn ouders. Daar gegeten 's avonds. Spelletjes gedaan. (Kolonisten, pokeren, Carcassonne) Onze zoon zou deze dagen gaan logeren, maar mijn vriendin die vanuit het buitenland hier weer naar toe moest had vertraging door de vulkaanactiviteit dus logeeroptie 1 viel uit. Toen heel snel bedacht dat we eigenlijk helemaal geen zin meer hadden om weg te gaan dus B&B hoeve De Haar gebeld en gevraagd of we in juni mochten komen. Yes! Zeer welwillend waren ze! Auto bij mijn ouders volgeladen met aardbeienplanten, paprikaplanten enz. en daarna tegen 21.00 uur weer huiswaarts gegaan. Tegen 22.00 thuis, kind naar bed. Wij nog lekker gezeten tot een uur of 2 en vanmorgen vroeg liep de wekker weer erg vroeg dat zoon naar school moest. En nu dus de hele vrije week die voor ons ligt, kind heeft wel 3 dagen school. Vandaag klusdagje. Woensdag willen we wel een dagje uit. Donderdag is de bedoeling dat zoon de plantjes gaat verkopen op de stekjesmarkt in Nienoord. Kortom: vooral de zondag verliep anders dan gepland en daardoor is deze eerste helft van de week ook anders dan gedacht.

Ik doe nooit wat.... (of toch?)

Ik kan niet weg. Ben gebonden aan mijn huisje en mijn veestapel die permanent toezicht vragen. Ik maak nooit afspraken, teveel gedoe.
En dat pakt dan als volgt uit:
Bezoek gehad, met zoon (is inmiddels trouwens ook bezoek) de tuin gedaan, naar feestje van vriendin, naar schoonmoeder geweest, rondje kunst gedaan, groot onderhoud aan de zolder, honden getrimd.
Dit alles voelt voor mij als 'de hond uitlaten'.
Niks bijzonders dus.
Groet,
Miriam Lavell

Leuk weekend

Leuk weekend gehad (voor de verandering)! Zaterdagmiddag heb ik bij 'doe-day' een groep kinderen begeleid (waaronder de mijne) bij het kennismaken met diverse sporten. Een soort circuit gelopen met handbal, badminton, voetbal, ponyrijden, karate en gymnastiek. Kinderen vonden het geweldig.

Zondagochtend kwam opa spontaan langs die net terug is van vakantie. De kinderen kregen een kado'tje en natuurlijk heb ik ook prachtige gemaakte kado'tjes gekregen. Verder vooral 'gelummeld' in en rond het huis. s avonds nog alleen naar de overburen gegaan en daar nog een wijntje gedronken en heel gezellig gepraat. Hoe beter ik ze leer kennen, hoe leuker ik die mensen ga vinden.

Jons

Lekker rustig

Wij hadden - weer - familiebezoek. Deze keer moeder met partner maar ze verbleven in een B&B dus dat vond ik stiekem wel lekker. Vrijdagmiddag kwamen ze aan, gingen mee naar zoon's tennisles, en daarna lekker een wijntje en knabbeltje en heb ik lasagne gemaakt.

Zaterdag vroeg boodschappen gedaan en verder rond het huis gelummeld. 's Middags een rijles en 's avonds met z'n allen uit eten.

Zondag ben ik met zoon naar de kerk geweest en de visite kwam rond een uur of 11. Beetje gespeeld, minestrone soep gemaakt, grand prix gekeken en toen ging zoon slapen en familie weer naar huis. Man en ik hebben lekker een uur op de bank gehangen met een boek en iets lekkers.

We hebben het de laatste tijd erg druk gehad dus zo'n weekend was erg welkom.

Massi Nissa

Massi Nissa

10-05-2010 om 14:17

Pelle (ot)

Neeee, dit jaar zijn ze wel gedegradeerd. Ze stonden te vaak met tien of zelfs negen man in het veld. Geen extra bier dus voor man . Het is nog maar de vraag of hij volgend jaar met dit team doorgaat, er zijn er zoveel die telkens afzeggen en nieuw bloed vinden blijkt moeilijk.
Groetjes
Massi

Rieke

Rieke

10-05-2010 om 15:30

Vakantie

Vrijdag kwamen wij terug van vakantie,'s avonds moest zoon alweer naar karate, op zaterdag heb ik heerlijk gesport, wassen gedraaid en man heeft boodschappen gedaan. Verdere dag heb ik aan een opdracht voor mijn opleiding gewerkt. 's avonds ook. En zondag mocht ik uitslapen tot 10 uur, kreeg ontbijt op bed en daarna zijn we naar oma gegaan. 's Middags weer aan opdracht gewerkt en 's avonds filmpje gekeken. Lekker weekend, en produktief.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

10-05-2010 om 15:44

En hier

Vrijdagochtend/middag bij vriendin koffie gedronken en gelunchd, daarna thuis op de bank gehangen achter de computer terwijl baby sliep. Eind van de middag kwamen vriend en zoon thuis, die bij oma had gelogeerd. 's Avonds gesport en X-faxtor gekeken. Zaterdagochtend na een nacht met weinig slaap uitgeslapen tot half tien. Rustige ochtend gehad, man ging sporten en mijn vader en zijn vrouw kwamen 's middags langs. 's Avonds op de bank gehangen.

Na weer een slechte nacht (dat is hier standaard) zondag om half negen aan het ontbijt met kado's, daarna koffie gedronken met krant en gesport. 's Middags een dutje op de bank gedaan terwijl vriend en zoon in de tuin waren en baby sliep. 's Middags nog even op de sportclub geweest en 's avonds samen een filmpje gekeken en bijtijds naar bed.

Monique D*

Monique D*

11-05-2010 om 19:00

Heerlijk weekend gehad!

En dat kan niet meer stuk!
Dit was gedeeltelijk een moeder-dochter (13) weekend geweest. Dat is ook nodig. Mijn zoon (15) is een andere keer aan de beurt.
Ik had twee kaartjes geboekt voor Alicia Keys in Gelredome. Mijn dochter en ik zijn grote fans van haar. Op vrijdagmiddag na het nuttigen van een goede maaltijd thuis reden wij naar Arnhem. Onderweg dronken wij soep met stokbrood in een wegrestaurant. Wij overnachtten bij een Bed and Breakfastlocatie in de stad. De volgende dag parkeerden we onze auto bij het Gelredome en wij namen vandaar uit een pendelbus naar het centrum, waar wij gingen shoppen. Bij een eetcafe (op het Jansplein geloof ik) nuttigden wij ons avondeten. Vervolgens namen we de pendelbus terug naar het Gelredome en genoten van het spectaculaire concert van Alicia Keys. Daarna reden we terug naar Amsterdam.
De volgende dag was het moederdag. Ondanks dat ik zelf niets doe aan moederdag werd ik toch verwend door mijn kids.. ik kreeg van hen een mooie ring en bloemen! Op diezelfde dag gingen wij bij mijn ouders langs, waar wij ook bleven eten.
Dit weekend kan niet meer stuk!
En nu nog genieten van de tweede helft van de meivakantie!

Sancy

Sancy

12-05-2010 om 11:42

Hier

toevallig een weekend met "dingen" gehad.
Vrijdag gewerkt en daarna thuis lekker gegeten en met het hele gezin een film gekeken op de bank. Op zaterdag om 7 uur opgestaan en om 8 uur de trein genomen voor de traditionele jaarlijkse zussendag. Reuze gezellig altijd! Tegen 23 uur was ik weer thuis gekomen, even met man gekletst en toen naar bed. Op zondag eerst kadootjes, een beschuitje van zoon en koffie van dochter gekregen. Lekker gebrunched en in de middag naar het zwembad geweest met het gezin. In de avond hebben we weer een film gekeken. Voor mijn doen is dit een druk weekend geweest. En maandag en dinsdag was ik op een scholing voor mijn werk, vandaar dat ik nu pas reageer. Ik ben drie dagen forum aan het bijlezen nu

Ha! het is woensdag.....

Maar eigenlijk alweer weekend! Jippie!!

Ingrid (en plannen? Ik denk vnl open haard, een puzzel van 2000 stukjes of zo, en eens kijken of ik nog boerenkool in de vriezer heb. Jongensjongens, wat een flutweer!)

Vera*

Vera*

12-05-2010 om 14:38

Ingridt

Zondag was er nog boerenkool bij de AH. Vandaag was het helaas op en nu eten we hutspot. Met dit weer heb ik er echt behoefte aan. De bbq aanbiedingen in de supermarkt doen mij verlangen naar een ander seizoen maar volgens mij denk ik dat het nu winter is.

Sancy

Sancy

12-05-2010 om 16:35

Ingridt!

Hier zondag mijn eigen maaltje bereid omdat de rest van de familie het maar niks vond. Zuurkoolschotel! De helft ervan ligt nog in de vriezer maar met dit weer niet erg lang meer

reina

reina

13-05-2010 om 13:01

Heel leuk

Afgelopen weekend bracht ik door in het zonnige Istanbul, dus héél leuk Ik wil altijd wel iets doen in het weekend, even de deur uit, wandeling, museumbezoek, tuinen bekijken. Kop koffie of iets anders op een terrasje of in een cafeetje. Ik ben iemand die niet van sleur houdt, wil zoveel mogelijk zien, anders voel ik me rusteloos, dat heb ik m'n hele leven al gehad. Van uitslapen houd ik niet, ik kan het niet eens , dus mijn weekenddagen zijn lang!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.