Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Asa Torell

Asa Torell

27-01-2009 om 20:23

Wat voor sieraden dragen jullie?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ringen

Eigenlijk draag ik alleen mijn drie ringen elke dag. Rechts een trouwring (protestants inderdaad , links een 'trinity'ring: drie gladde ringetjes in elkaar: geelgoud, witgoud en roodgoud. Daarbovenop mijn verlovingsring: geelgoud met diamantjes.

Bij de geboorte van mijn kinderen heb ik sieraden gekregen, maar die draag ik alleen op hoogtijdagen.

´s nachts (en sini)

draag ik alleen mijn trouwring (en mijn pyjama )

@ Sini: t wordt tijd dat je je man deze draad laat lezen, óf je zegt een keer dat je zo graag... (mannen zijn niet zo ´hintgevoelig´, tenminste de méésten niet!)

mem

mem

29-01-2009 om 14:00

Sini

heb je de oude "ring"van je man nog ? Dan kun je die ook laten repareren en meteen een beetje groter maken, dat is bij die van mijzelf ook gebeurd. Dan zijn jullie straks weer gelijk, ws goedkoper dan een nieuwe ring kopen ( als je al een bijpassende kunt vinden)

Freddy

Freddy

29-01-2009 om 21:24

3 oorbellen per oor

Twee kleine zilveren ringen en 1 grote. Al een jaar of 15 De kleine blijven 's nachts in. Verder geen ringen, kettingen of horloge.
Vroeger wel kettingen en horloge gedragen maar ringen zien er echt niet uit bij mijn afgekloven nagels.

tonny

tonny

30-01-2009 om 21:42

Ach ja

Vandaag zat ik in de trein tegenover een grijze heer met vier gouden ringen, een gouden armband, een horloge, een dasspeld, dwars óver zijn overhemd plus das een enorme gouden ketting met daaraan twee gewichtige gouden hangers.

Hoezo die drie-regel?

tonny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.