Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat zal ik hem toch eens cadeau geven?

We zijn vrijdag 5 jaar getrouwd, daarom wil ik een (klein) cadeautje kopen voor mijn man. Maar wat ... ?
Hij houdt niet van lezen of puzzelen, nieuw geurtje vind ik zo afgezaagd, sieraden draagt hij niet ivm zijn werk, weekendje weg is momenteel onze finaciƫle situatie niet naar.
Als iemand een idee heeft, dan hoor ik het graag !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

29-02-2012 om 18:44

Sonja

Avondje naar de bios?

sonj@

sonj@

29-02-2012 om 22:06 Topicstarter

Leuk!

Cobi, zal dat daar kunnen? Ja misschien inderdaad wel. Leuk, eigenlijk heel erg "fout" maar daarom deste leuker, en ik denk dat ik mijn kinderen daarnog wel voor kan porren !
Naar de bios is ook een goed idee ! Ga zo even kijken wat er allemaal draait

marjanne

marjanne

01-03-2012 om 15:10

Ja hoor

Meestal staat er wel een fotograaf
Kijk wel even van te voren naar de omleidingen, als je vanuit het westen komt is de kortste weg afgesloten omdat de brug eruit ligt
Een molen bezoeken, het museumwinkeltje van Albert Heijn,,,,,,maar ook leuk met kinderen is een pad dat van het eind van de Zaanse Schans dwars door het weiland loopt tot aan het Zaans museum

Marjanne

sonj@

sonj@

02-03-2012 om 19:37 Topicstarter

Hij wel, ik niet

Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen om hem een cadeaubon te geven van de miniaturen/treinenwinkel, omdat hij momenteel met een "boot schaal op zoveel" bezig is. (waar ze dus ook die attributen veropen). Voor mij had hij niets gehaald en hoewel ik ook eigenlijk al had verwacht dat hij niets had, is het toch wel teleurstellend
Het dagje Zaanse Schans is een dagje Texel geworden met een bezoek aan Ecomare, vuurtoren en Maritiem museum. Een leuke dag gehad met pannenkoeken toe !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.