Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Buurmeisje

Buurmeisje

28-01-2009 om 12:25

Wat zouden jullie doen? [adres vragen]

Geen idee waar deze vraag thuis hoort, dus gooi ik hem hier maar neer. Heel vroeger had ik een buurjongen waar ik samen mee naar school liep en mee speelde. Op mijn tiende ben ik verhuisd, ging naar een andere school en zag hem niet meer. Jaren ook niet aan gedacht, tot ik via een buurvrouw van mij/collega van hem de groeten van hem kreeg. Via schoolbank ook nog eens een berichtje ontvangen, maar beide geen lid dus alleen zo'n algemeen berichtje. Van buurvrouw weet ik dat hij in een band speelt. Afgelopen zaterdag zag ik hem - met band - maar was niet in de gelegenheid hem aan te spreken. Op Hyves gezocht, maar ziet er niet naar uit dat hij Hyves heeft, de overige bandleden allemaal wel.
Wat zouden jullie doen - het lijkt me heel leuk eens met hem bij te praten. Veel heftige dingen meegemaakt toen samen zoals overlijden van 1 van mijn ouders. Contact via de buurvrouw lijkt me niets, ze heeft een (te) hoog roddelgehalte. Nu zit ik er aan te denken 1 van zijn mede-bandleden een berichtje te sturen op Hyves met de vraag hem mijn mail-adres te geven. Hoe zouden jullie dit tactisch aanpakken? Het gaat niet om een oude liefde of zo, puur om het buurjongetje van toen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

28-01-2009 om 12:28

Gewoon

Er valt niet zoveel tactisch aan te pakken; ik zou idd gewoon mede-bandlid om het adres vragen.

Holiday

Holiday

28-01-2009 om 12:35

Ik zou de buurvrouw vragen

Als ik via die buurvrouw de groeten kreeg, dan zou ik haar ook weer benaderen voor bijvoorbeeld zijn telefoonnummer of adres. Dat vind ik dan tactischer dan via een bandlid omdat die er niks mee te maken heeft. Die buuf kan dan een roddeltante zijn, maar zij kent hem blijkbaar en jou ook en zal het niet zo gek vinden als je haar naar zijn adres vraagt. Dat bandlid kijkt misschien veel gekker op van de vraag en bovendien is Hyves zo publiekelijk. Iedereen leest die krabbels.

Of..

Je kunt de bandleden toch ook een privébericht sturen via Hyves?

Damajo

niemie

niemie

28-01-2009 om 13:36

Buuv

Als de buurvrouw weet dat je wel contact met hem wilt, kun je misschien aan haar vragen of zij jouw adres of mailadres aan hem door wilt geven.

Buurmeisje

Buurmeisje

28-01-2009 om 14:07

Niet de buurvrouw

Mijn alarmbelletjes gaan rinkelen bij de buurvrouw en ik ben niet de enige die dat heeft. De manier waarop ze de groeten overbracht was al zeer merkwaardig c.q. achterdochtig/hoogst nieuwsgierig. Zij hoeft wat mij betreft niets te weten van enig contact van mij met buurjongen, ze is er een kei in dat verkeerd te interpreteren.
Ik zat er idd aan te denken één van de bandleden een privé berichtje te sturen met de vraag míjn mail-adres over te brengen en niet om het zijne te vragen. Bedankt voor jullie reakties!

Tinus_p

Tinus_p

28-01-2009 om 16:24

Juist wel

Buurmeisje:
"Mijn alarmbelletjes gaan rinkelen bij de buurvrouw en ik ben niet de enige die dat heeft. De manier waarop ze de groeten overbracht was al zeer merkwaardig c.q. achterdochtig/hoogst nieuwsgierig. Zij hoeft wat mij betreft niets te weten van enig contact van mij met buurjongen, ze is er een kei in dat verkeerd te interpreteren."
Dan moet je het JUIST Doen, en er keihard bijzeggen: 'Mijn man vond het ook zooooo leuk, oude contacten ophalen...'

Holiday

Holiday

28-01-2009 om 22:23

Google?

Nee dan niet via de buurvrouw, die lol zou ik haar niet gunnen.

Zijn adres vragen via één van die bandleden vind ik een goed alternatief hoor. Maar dan zou ik het niet via hyves doen. Maar dat kan aan mij liggen, heb een beetje hyves-allergie! En heb je al geprobeerd als je op zijn naam googelt?

Succes. Wel heel leuk trouwens!

Buurmeisje

Buurmeisje

29-01-2009 om 15:54

Holiday - google

Precies Holiday, die lol gun ik haar niet! En ja, google geprobeerd, wieowie enz. maar hij heeft een hele algemene voor- en nog algemere achternaam, ook gegoogled op de bandnaam maar ze hebben geen eigen website. Heb toch maar een berichtje naar mede-bandlid gestuurd en wacht wel af.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.