Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat?!

Het is toch niet bijna 1 april?!

IKEA lanceert 'mannencrèche'
http://s.vk.nl/2889948

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Belle Époque

Belle Époque

05-09-2011 om 00:04

Woehahahaha!

Ik was er vorige week met jongste (13) en toen hebben we al oneindig veel lol gehad om een mogelijk "puberbad", speciaal voor pubers van alleenstaande moeders (zonder man die ze nog vooruit kan slepen) die úren door de Ikea sloffen en hun arme puberkindjes verwaarlozen...

Nodig: een computer met youtube en toegang voor bepaalde games, Xboxen, Wii, en onbeperkt frisdrank en Zweedse gehaktballetjes (zonder de saus)...

Toen ik hem attendeerde op het omroepsysteem en zei: "Attentie ouders, *jongste* wil worden opgehaald uit het puberparadijs, hij mist zijn moeder..." viel hij in een lachstuip neer op wat hij zojuist had uitgeroepen tot het lelijkste IKEA-stuk sinds jaren (de rode Klippan-bank met grote rode stippen)...

En dan moet ik binnenkort oudste ook nog eens meeslepen voor een slaapkamer-update daar... Die is minstens zo erg als zijn broertje. Misschien kan IKEA dwangbuisjes installeren voor zware gevallen?

Mgoe... Een Moeder-opvang voor ná het shoppen vind ik eigenlijk ook wel een must. In een prikkelarme-zen-ruimte, zweefmuziekje, wierookje, lotushouding of languit op een hemels Sultan-matras, ooooohhhhhmmmmmmmmmmm.... En dan allemaal een kopje vossenbessenthee geserveerd tot we weer zonder zenuwtrekjes kunnen opstaan en de kreten "Klippan", "Billie", "Lack", "Pax" en "Poäng" geen terugval meer veroorzaken.
Oh, en niet te vergeten: de extra service voor single vrouwen! Stoere, blonde Zweden (gespierd, érg blond, strakblauwe ogen, hagelwitte tanden en een lach die de zeespiegel 5 cm doet stijgen wegens afsmeltende gletsjers in het Noord Atlantische gebied) die spontaan al je aankoopjes (al was het maar een Yngsjö waxinepitjeshoudertje, 3 stuks voor 1,99) naar de achterbak van je autootje brengen... En vlak voor je met trillende handen de achterbak wil sluiten, zeggen ze, met dat onweerstaanbare Zweedse accent: "Hëb jë dë måtråssen eut de Söltanserie ål gepröbeerd...?"
Eh, nee, nog niet, maar ik heb mijn agenda bij me, wanneer schikt het jou?

Belle Époque

Belle Époque

05-09-2011 om 00:13

Herstel

Die foeilijke (aldus jongste) Klippan is rood met WITTE stippen. Wat bij jongste ook nog een paar erg foute kaboutergrappen ontlokte... GGrrrr, waar is de tijd dat ik nog onbezorgd met hem naar het ballenbad kon en me kon verstoppen achter een Privé van 5 maanden oud...

K. Dootje

K. Dootje

05-09-2011 om 09:13

Zweed

Hahaha, ik zit gierend aan mijn pc. Doe mij maar zo'n Zweed en manlief vergeet ik toevallig bij de Xboxjes (buzzer? niet gehoord!)

Tirza G.

Tirza G.

05-09-2011 om 13:14

Wij

doen al jaren het ballenbad van Ikea. Thijsje Wil Nu Echt Heel Graag worden opgehaald uit Smalland!!!!!! met een steeds dringerder nog net op de rand beleefde omroepstem. En dan zo'n moeder die wegduikt achter een Billie of Klötie of Krampie met zo'n trallalla-hoofd van: Thijs is niet van mijijiji, echt niet echt niet.......

Heerlijk. Ik heb een pesthekel aan Ikea, mijn dochter is groot fan. Als we er onderweg eentje tegenkomen, moet er altijd even een momentje stilte worden ingelast uit eerbied voor haar vrienden. Zucht.

Tirza

amk

amk

05-09-2011 om 13:32

Jammer, jammer, jammer

dat dat omroepen over is, je krijgt nu een pieper mee. Dan valt er weinig meer te verbergen.
Maar je kunt ze ook gewoon uit zetten. ))

Egel

Egel

05-09-2011 om 13:44

Belle

Ben je schrijfster? (anders kun je dat altijd nog worden).

Heb ik ook

In mijn winkeltje regelen we ook altijd wat voor de meegekomen mannen; een krantje en een bakkie koffie. Hoe tevredener de man, hoe langer de vrouw blijft. En da's dan weer leuk voor ons! Als een man echt niet wil blijven, dan wijzen we hem naar de man-vriendelijke etablisementen in de buurt hahaha.

Dorry

Belle Époque

Belle Époque

05-09-2011 om 18:58

Egel

Ik wacht nog steeds op goed bod van een uitgever voor mijn debuut en ben ook al mijn bestseller aan het schrijven (verwachte verschijningsdatum: ergens rond 2018)...

Tirza G.

Tirza G.

05-09-2011 om 20:26

Ooooooo

is dat het. Wij missen dat omroepen zo. Onze kinderen zijn 21 en 17 en willen dólgraag in het ballenbad

Tirza

Belle Époque

Belle Époque

05-09-2011 om 22:26

Allemaal naar amersfoort!

Daar wordt nog oldskool omgeroepen!

ishtar

ishtar

06-09-2011 om 12:38

O ja?

wij krijgen ook in Amersfoort gewoon een pieper mee

Thursday Next

Thursday Next

06-09-2011 om 13:12

Belle,

geweldig!
Daar heb ik inderdaad behoefte aan na een ikea-sessie. Geen idee trouwens van piepers of omroepers in Amersfoort, mijn laatste Ikea-bezoek was in Odense om kussens te kopen die we vergeten waren.

Belle Époque

Belle Époque

06-09-2011 om 17:42

Amersfoort

Ik was er vorige week nog (donderdag, geloof ik...).

Belle Époque

Belle Époque

06-09-2011 om 17:44

Thursday next

Odense? Is dat niet een tikje óm...?

Heeft iemand trouwens een idee of er ooit eens een filiaal in de buurt van Zwolle wordt gesticht?

Monet

Monet

06-09-2011 om 20:40

Belle

jazeker, al jaaaaaaren wordt er over gesproken en geschreven dat in Zwolle op de Hessenpoort (Noord) een Ikea komt..........een paar keer per jaar haalt het de krant weer, maar ik zie nog steeds niets

Puck

Puck

06-09-2011 om 20:44

Pieper of omroepen

In Amersfoort doen ze het allebei. Kennelijk reageren mensen niet snel genoeg op de pieper ofzo.

ishtar

ishtar

06-09-2011 om 20:58

Aha

dat zal het zijn, onze kinders hoeven nooit van te voren opgehaald te worden, en wij zijn altijd braaf binnen het uur weer terug

amk

amk

06-09-2011 om 22:17

Nee puck

die pieper kun je uit zetten!! Nu die omroeper nog.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.