Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Joyeux

Joyeux

20-08-2011 om 09:43

Waterfeest in iran

Een groot aantal jonge mensen in Iran dat een waterpistool-feestje hield, is gearresteerd vanwege losbandig gedrag. Winkels is verboden nog langer waterpistooltjes te verkopen.

Op 2 september vindt er een nieuw waterfeest plaatst, uit protest tegen de arrestaties. Er is een vriendenpagina op facebook geopend:

http://www.facebook.com/waterwarteh?sk=app_154272794636138

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

20-08-2011 om 10:05

Belachelijk natuurlijk

maar van een land ala Iran verbaast me dit niets. Daar wordt iets al heel snel als losbandig en te frivool gezien tenslotte. Wel zielig voor de betrokkenen. Verder beschouw ik dit als nieuwsbericht en word ik geen vriend van die facebookpagina.

Onno

Onno

20-08-2011 om 10:28

Het paard van troje.

Iedereen stond te juichen toen Khomeini werd binnen gehaald. Wat ze niet wisten was dat het een psychiatrische patiƫnt was met een godsdienstwaanzinnige inslag. Nu zitten ze met alle ellende van dien. Een volkomen verknipte regering met een volkomen verknipte cultuur. Daar zullen ze zichzelf van moeten bevrijden maar dat gaat heel veel mensenlevens kosten net zoals in Syriƫ.

Serieus maatschappelijk probleem

In Nederland worden speelgoedpistolen ook als serieus maatschappelijk probleem gezien. Het is maar hoe je het inkleed natuurlijk.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/Home/all/honderden-misdrijven-met-nepvuurwapens.1701859.lynkx
Mind you, die gevaarlijke wapens komen ook van de bazar bij EuroDisney of de benzinepomp aan de Belgische snelweg. Zij lachen, wij precies doen.
Ik weet niet of Nederlanders nou zoveel recht van spreken hebben in de strijd tegen het recht op het spelen met een waterpistool.
Groet,
Miriam Lavell

Kaaskopje

Kaaskopje

20-08-2011 om 16:13

Nou....

volgens de foto's gaat het om felgekleurde typisch als speelgoed-waterpistolen herkenbare dingen en daar is in Nederland volgens mij totaal geen probleem mee. Vanwege dat soort speeltuig opgepakt worden druist toch wel tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in.

Net zo gek

"Joyeux is net als Wilders bang dat wij - helemaal zij die van de linkse kerk zijn - het islamitisch gevaar onderschatten."
Ja. Om dan onder de Wilders vlag net zo gek te doen als al die rare landen waar juist door hem tegenaan geschopt wordt. Dat punt wilde ik maar even maken.
Kaaskopje:"volgens de foto's gaat het om felgekleurde typisch als speelgoed-waterpistolen herkenbare dingen en daar is in Nederland volgens mij totaal geen probleem mee."
Als je maar bang genoeg bent dan haal je je in je hoofd dat het Islamitisch gevaar (de criminelen) echte wapens van een fel oranje kleurtje voorziet, om het op speelgoed te laten lijken.
Zo bang zijn we. Zie die link. Waar in de praktijk de grens tussen strafbaar nep en gewoon nep ligt, is helemaal niet duidelijk.
Onze overheid is net zo bang voor verstoring van orde, zeden en gebruiken, als die in Iran.
Groet,
Miriam Lavell

Valkyre

Valkyre

20-08-2011 om 20:13

Volgens mij

Ging het erom dat de natte kleding zorgde voor zichtbare vrouwelijke rondingen:

http://www.therevelsoffice.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=46&Itemid=1

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.