Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

post-it briefje

post-it briefje

27-10-2011 om 14:27

Website onder de aandacht en hulpjes gevraagd

hallo ! ik heb een leuke website ontdekt...www.jebentmooi.nl

neem er eens een kijkje!
ik ben al aardig aan het post it briefjes plakken geweest...maar merkte dat de website geen updates meer maakt.
Bij navraag bij de web beheerder kwam er het antwoord dat ze het helemaal alleen doet en het erg druk heeft.

jammer jammer van zo'n leuk initiatief,

toen ze schreef dat ze op zoek gaat naar vrouwen die haar kunnen helpen met deze website om de werkdruk te verlagen dacht ik...
ik help gewoon een handje...
dames...die hulp zouden willen kunnen bieden...misschien gewooon eens een mailtje sturen???

en post-it brieven jullie mee???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Emmawee

Emmawee

28-10-2011 om 14:20

Brrr...

Ik vind dit dus helemaal niets. Ik krijg graag een compliment over mijn uiterlijk, maar dan wel van iemand die mij gezien heeft. En waarom 'je bent mooi'? En niet 'je bent eerlijk' of aardig, of accuraat of snel of slim, of weet ik veel wat.
Dus nee, van mij geen hulp.
Groetjes, Maw.

Fianna

Fianna

29-10-2011 om 14:23

Maw

Ik denk dat mooi niet moet worden opgevat als zijnde mooi qua uiterlijk, maar mooi qua persoon. Maar misschien heb ik het mis!

Tineke

Tineke

29-10-2011 om 19:18

Nouhou

Als je een beetje doorklikt naar de eigen website van de initiatiefneemster, gaat het echt om het sensuele in elke vrouw. En dan gaan we in een moeite door naar tantra-achtige praktijken.
Ik weet niet. Voor mij hoeft het niet. En ik vraag me af wie zich persoonlijk aangesproken voelt door zo'n post-it in publieke ruimte. En als je je al voelt aangesproken, vraag ik me af of je je daardoor werkelijk beter gaat voelen. Ongemakkelijk zou ook een mogelijke reactie kunnen zijn.

Emmawee

Emmawee

30-10-2011 om 20:59

Fianna

In dat geval hoeft het niet op een spiegel geplakt. Ik vind het niks. Geef elkaar gewoon es wat vaker een gemeend compliment en loop elkaar(als vrouwen onderling) niet zo af te zeiken. Die boodschap spreekt me wel aan.
Maar post-its met 'je bent mooi', daar krijg ik de kriebels van.
Groeten! Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.