Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Weekend zonder kinderen, wat gaan we doen?

In maart gaan wij eindelijk samen een weekendje zonder de kinderen weg. Op zaterdagochtend vertrekken we naar een sauna omgeving Nijmegen, hier gaan we heerlijk de hele dag vertoeven. Begin avond naar een hotel, daar eten en slapen en dan... de zondag. Wat gaan we doen? Welke dingen zijn nu eigenlijk leuk om samen te doen? Eind van de middag willen we weer thuis zijn om de kinderen op te halen, dus het gaat om een te vullen tijd van zeg maar 11 uur tot 4 uur. Ideetjes? Kom maar op!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

01-12-2009 om 13:22

Heu

-Stadswandeling
-Museumbezoek
-Sex

Hilde

Hilde

01-12-2009 om 13:54

Haha, tinus,

daar dacht ik nu ook aan, aan die derde suggestie van jou!

Polly Shearman

Polly Shearman

01-12-2009 om 14:40

Gewoon

lekker lang in bed blijven.. met de daarbij behorende akt... met roomservise ontbijt op bed! gewoon... de hele dag in bed liggen!! zaligheid!!!

Julia64

Julia64

01-12-2009 om 15:49

Wandelen

Mijn vriend en ik hebben ook altijd jaarlijks zo'n weekendje, heerlijk.
Op zondag gaan we dan meestal een lange wandeling maken door een mooi bos of ander natuurgebied. Daarna nog lekker ergens een wijntje drinken om weer door te warmen. Maar dat is natuurlijk wel weersafhankelijk en je moet ervan houden.

Veel plezier alvast,
groetjes
Julia

Vic

Vic

01-12-2009 om 16:34

Sex?

Dat kan thuis ook, en bovendien heb je daar de hele nacht voor. Ik zou lekker lang gaan lunchen en eventueel nog een boswandeling maken.

Sanneke*

Sanneke*

01-12-2009 om 20:10 Topicstarter

Wat een goede plannen! Ik denk dat de dag er ongeveer zo uit gaat zien...
uitslapen/sex/nog even uitslapen thanks voor de tip Tinus haha en daarna een lekkere lange wandeling door het bos (bij lekker weer). Als het snertweer is wordt het wat langer uitslapen en dan lekker een eetcafe induiken voor een uitgebreide lunch. Thanks voor het meedenken allemaal!
Wel erg eigenlijk dat sex inmiddels zo laag op de agenda staat dat ik van jullie de tip moet krijgen whoehaaa!

Goede volgorde

Let op Sanneke... wij hebben laatst zo'n weekend gehad en de volgorde luistert nauw! Lopen is zalig zonder kinderen, heerlijk dat er niemand aan je trekt of hangt of eten of drinken vraagt of moet plassen of wil dat je zijn jas draagt. Maar de planning moet je ff handig aanpakken.

We waren dat weekend met de trein naar Zandvoort gegaan en hebben daarna een koude wandeling naar het sjieke hotel Duin en Kruidberg gemaakt, over het strand en door de duinen. We hadden veel minder conditie dan vroeger (toen deden we dat met links, kleine middagwandeling was dat hooguit) dus op een momento dado zaten we op een bankje in de duinen uit te hijgen, we moesten nog 4-6 km, eigenlijk allebei niet zo veel zin meer.

Gehaald op ons tandvlees.

Sex? Wat is dat?

Vergeet niet

dat je vaak voor 10 uur moet ontbijten en voor elf uur moet uitchecken van je hotelkamer,dus echt lang uitslapen zit er niet in.
wij doen het altijd andersom.
1e dag inchecken ( meestal rond twee uur)stadje bezichtigen,beetje winkelen of wandelen,lekker uit eten,bioscoop.
en de volgende dag ontbijten ,uitchecken,en daarna de hele dag naar de sauna,zo benutten we de twee dagen volop.

Bastet

Bastet

02-12-2009 om 07:16

Weer....

Wij zouden die tweede dag weer naar de sauna gaan..
ECI heeft nu een aanbieding,hotel,twee dagen sauna,ontbijt,voor 79 euro per persoon.
Groetjes,bastet

Ook zoiets

Zo om het jaar gaan onze meiden samen op kamp (met de gym) en gaan wij dus op stap. Wij gaan vroeg weg, broodjes mee....eerst lekker door stad slenteren, dan naar hotel inchecken, dan zwemmen en sauna (boek hotel mét zwembad) en daar ergens tussendoor sexen....meestal ook nog douchen erna en dan uit eten...en nog even uitwaaien op het strand en dan in bed met wat lekkers, t.v. aan (wat een luxe, thuis hebben we geen t.v. op de slaapkamer) en nog wat sexen, nogmaals douchen....dan de volgende dag eventueel weer sexen, douchen ontbijten en weer ergens rondslenteren óf iets bezoeken (musea ofzo) en dan langzaamaan naar huis.
Tsjee....als ik het zo opschrijf sexen wij wel veel in zo'n weekend! Hahahaha...
groeten albana

Sanneke*

Sanneke*

02-12-2009 om 11:07 Topicstarter

Haha berber

en ik was dit draadje zo onschuldig begonnen hahaha!

Vies?

Berber schrijft...`het zijn al die andere viespeuken´...Vies? Welnee...wij douchen ook 3 keer, dat schreef ik er toch bij?
groeten albana

Tinus_p

Tinus_p

03-12-2009 om 14:16

Onschuldig?

Sanneke:
"en ik was dit draadje zo onschuldig begonnen hahaha!"
Wat is er nou zo schuldig aan een beetje pret in bed?

Sanneke*

Sanneke*

03-12-2009 om 20:21 Topicstarter

Tinus

Heb jij weer gelijk in....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.