Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

13-08-2010 om 23:41

Wel of niet naar drievliet zondag

de voorspellingen zijn niet heel geweldig, maar de kinderen willen graag en nu treed KUS er ook nog op....zucht, ik weet niet goed wat te doen? Iemand hier een idee over het weer (heb weeronline enzo al bekeken, niet echt positief)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gaan

Gewoon gaan. Een beetje regen is niet zo erg. Vooral kinderen hebben daar vaak geen problemen mee. Neem voldoende regenjasjes en/of paraplu's mee.
En bedenk: met dit weer is het meestal niet erg druk in zo'n park. Heel veel mensen blijven dan thuis (zoals jij nu ook overweegt). En minder druk is ook minder druk en minder lang wachten bij de attracties.

Gewoon lekker gaan is mijn advies.
Juulia

Rustig

Het voordeel bij regenkans is het dat het rustig is. Is ons nu al twee keer overkomen bij Drievliet. Dus gewoon de gok nemen tenzij het zondag echt met bakken uit de hemel komt.

(zo hebben wij donderdagavond op het strand gezeten om naar vuurwerk te kijken en zou het regenen en onweren volgens buienradar. Geen drup regen gezien.....)

Noorine

Noorine

14-08-2010 om 19:53

Pas laat regen morgen

Als je nu de weerberichten leest voor morgen, blijft het in het westen droog en gaat het pas laat in de middag vanuit het zuidoosten regenen. Wij hebben morgen de hele dag een handbaltoernooi vlakbij Drievliet en ik denk dat ik me overal op voorbereid: paraplu's en zonnebrand mee.

Nasha 1st

Nasha 1st

14-08-2010 om 21:27

Ik zag het inderdaad

en ik denk dat we het er maar op gokken....

Nasha 1st

Nasha 1st

15-08-2010 om 19:48

Dank voor jullie advies!

We zijn gegaan en hebben er zeker geen spijt van gekregen, het was inderdaad niet zo heel druk! Bij alle attracties meteen aan de beurt! KUS was ook hartstikke leuk! De kinderen hebben ontzettend genoten en....het enige natte dat we hebben gekregen was in de 4D film en de kinderen toen ze van de waterglijbaan gingen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.