Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Oranjefan

Oranjefan

10-07-2010 om 09:15

Wel of niet naar huldiging gaan?

Ik had me voorgenomen om a.s. dinsdag met de kinderen naar de huldiging van het Nederlands Elftal te gaan op het Museumplein in Amsterdam. Maar ik schrik er nogal van dat er 1,5 miljoen mensen worden verwacht. De huldiging is rond 5 uur 's middags en ik zie al voor me dat het urenlang wachten wordt op de bus en de trein. Wat denken jullie?? Doen? of maar beter voor de tv kijken.... De huldiging gaat sowieso door, 1e of 2e plaats maakt niet uit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

10-07-2010 om 09:36

Niet doen

Hoi,

Ik weet niet hou oud je kinderen zijn. Zijn ze boven de 14 dan kan het misschien, maar dan nog. In 88 zijn heel veel mensen flauwgevallen en in de verdrukking gekomen. Ik zou het niet doen en lekker het feest op tv volgen.

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Suzanne

Suzanne

10-07-2010 om 10:52

Hoe oud?

Inderdaad, hoe oud zijn je kinderen? Als ze nog jong en niet zo lang zijn, zitten ze tegen heel veel lange lijven aan te kijken en heb jij stressen om elkaar niet kwijt te raken..

Bastet

Bastet

10-07-2010 om 14:28

Nou...

Ik zou daar goed over nadenken hoor,ik was met mijn kinderen van toen 8 en 11 op Koninginnenach in Den Haag,
200.000 bezoekers.Ze zijn een paar keer of flink onder voet gelopen,of half geplet,was bepaald geen pretje!
Dus ook nu ze 10 en 13 zijn,geen haar op mijn hoofd.Ik ga niet tussen anderhalf miljoen anderen staan.
Er is tv,hoor!
Bastet

liora

liora

10-07-2010 om 17:05

Hoe laat

Weet iemand trouwens hoe laat het allemaal begint?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-07-2010 om 20:38

Sini o.t.

Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar een andere afspraak kunt regelen, maar zou je het niet proberen?

Geen haar op mijn hoofd

zou erover prakkizeren om met mijn kinderen naar de huldiging in Amsterdam te gaan. Geen sprake van!
Veel te massaal.

En hoe wil je dat die kinderen iets gaan zien? Op TV zie je veel meer. Ga als alternatief naar een gelegenheid met een groot scherm of zo. Maar naar de huldiging daar - no way!

Margriet*

Margriet*

10-07-2010 om 21:03

Ha wij moven

juist de stad uit. Tv is ook prima!

Vic

Vic

10-07-2010 om 21:05

Waar en wanneer?

Ik moet dinsdag van en naar Amsterdam (rond 12.00 uur vanuit Beverwijk naar Ams Sloterdijk) en rond 17.00 over de A4 ri. Den Haag. Gaat dat lukken zonder al te veel gedoe?

Kaaskopje

Kaaskopje

10-07-2010 om 21:06

Nee

Ik vind het al een eng idee dat mijn 17 jarige dochter zich erin wil storten, tenger en met haar 1.68 ook geen reus, laat staan dat ik jongere kinderen mee zou nemen. Een geweldige ervaring uiteraard, maar alleen als ze het ongehavend kunnen navertellen. Ik zou het risico niet nemen.

Nee

Ik zou op dinsdag nog niet met twee kinderen naar het Museumplein willen al kreeg ik geld toe. De massa's, het dronken gelal, het gedrang in het OV na afloop, en dan zie je waarschijnlijk ook nog eens geen moer. Nee dank u.

Ik knijp m trouwens, want ik moet vanuit het centrum naar Zuid die middag, normaliter zou ik over het Museumplein fietsen, dat lijkt me nu niet zo'n daverend plan, maar de vraag is hoe ik wel op de plaats van bestemming moet komen zonder ergens in een afzetting te rijden. OV is gratis dus waarschijnlijk stampvol en daarmee evenmin aantrekkelijk.

Sini, ik zou die afspraak verzetten, want de metro rijdt niet tussen CS en Amstel (en ik vermoed dat je van plan was die te nemen, of niet?). O wacht even, ik denk dat ik weet welke dierenkliniek je bedoelt trouwens, is dat die vlakbij de Berlagebrug? Kan je niet naar het Amstelstation? Vanaf daar is het te lopen. Maar ja, het is vermoedelijk inderdaad beredruk...toch maar proberen te verzetten, dat vindt die kliniek misschien ook helemaal niet erg.

Groeten,

Temet

Bastet

Bastet

11-07-2010 om 08:49

Het programma:

http://www.amsterdam.nl/wkhuldiging

Bastet

Oranjefan

Oranjefan

11-07-2010 om 23:45

We gaan niet!

Bedankt voor alle reacties. Ik heb besloten om niet te gaan, maar lekker voor de tv te kijken. Helaas heeft Nederland nu ook niet gewonnen.... dus dat maakt die beslissing ook wel makkelijker.

Toch een vaartocht

Hoewel aanvankelijk de bedoeling was dat er bij de tweede plaats alleen een huldiging op het MP zou zijn, is nu besloten de vaartocht toch door te laten gaan.

Kennelijk worden toch wel erg veel mensen verwacht en wil men de boel beter over de stad uitsmeren. De eigenaren van die 9 woonboten langs de route zullen wel de p. inhebben nu. Hoewel, een echt uitbundig gehos zal het nu toch wel niet meer worden.

Groeten,

Temet

Goed gegaan

Nou, het is weer geweest, en zoals het er nu uitziet is het netjes verlopen. nou ja, relatief dan, er is een enorme berg zooi achtergelaten, en er zal ongetwijfeld weer veel in portieken zijn geplast, maar er waren geen relletjes, de NS reed, de woonboten zijn ongemoeid gelaten. Ik vermoed dat onze kersverse burgervader inmiddels met een pilsje in de hand en zijn voeten op tafel een hele diepe zucht van opluchting slaakt.

Wel denk ik dat op korte termijn het rituele geweeklaag over de grasmat van het Museumplein weer eens klinkt, maar daar luistert inmiddels ook niemand meer naar.

En nu graag allemaal weer gewoon doen. Over twee jaar is er weer een EK, als Nederland zich kwalificeert (altijd maar weer afwachten) mag de oranje meuk tegen die tijd weer even uit de kast.

Groeten,

Temet

Temet

Deze "zie-je-nou-wel" is geheel aan jou

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.