Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

06-06-2009 om 01:41

Welk boek houd jou in de greep?

Ik weet hoe het bij jullie is,maar ik kan mij vaak moeilijk losmaken van een boek. Ik kan me soms niet meer beheersen!.Ik denk dan nog een hoofdstuk en dan stop ik echt,maar dan is het zo spannend of leuk of gewoon zo van niet meer te kunnen stoppen ik wil het eind weten!.
Ik heb net Het Dinner van Herman Koch uit. Ook zo'n boek van ik wil weten hoe of wat hebben ze nu gedaan!.
Ik heb nu het boeke verbouwing van Saskia Noort.Weer een boek dat ik het liefst in een keer uit lees. Durf eigenlijk niet te beginnen want ik kan gewoon niet meer stoppen met lezen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

06-06-2009 om 09:00

De laatste....

The other Boleyn Girl.Een eneorme pil,maar: UIT! Geweldig boek.
Groetjes,Bastet

Brianna F

Brianna F

06-06-2009 om 10:54

Meestal

Gaan alleen de mensen die ook op de koffietafel na afloop zijn uitgenodigd mee naar het kerkhof.

Columbus

Columbus

06-06-2009 om 13:57

Brianna

Goh, grappige titel voor een boek. Haha.

Tirza G.

Tirza G.

06-06-2009 om 14:27

Vooral

dat óp de koffietafel. Spannend wel.

Tirza

Brianna F

Brianna F

06-06-2009 om 15:21

Columbus

verkeerde draadje

Faith

Faith

06-06-2009 om 22:51

Af en toe

Af en toe heb je zo'n boek dat je niet meer kunt loslaten en jou ook niet loslaat. Ik had het met Het spel van de engel, van Zafon. Heerlijk!!! Faith

Jolijt

Jolijt

07-06-2009 om 10:42

Alweer even terug..

maar 'Het kleine meisje van meneer Linh' van Phillipe Claudel moest in 1 keer uit (is een dunnetje dus was niet zo'n probleem)... en 'De kathedraal van de zee' van Ildefonso Falcones, die heb ik al een half jaar uit en ik vind het nog jammer. Ging ik aan het begin steeds sneller lezen...aan het einde speet het me steeds als ik weer een bladzijde moest omslaan... weer dichter naar 'uit'.

Faith

Faith

07-06-2009 om 12:54

Jolijt

Ja, dat was ook een heerlijk boek. Heel herkenbaar dat het jammer is als het is afgelopen.
Ook leuk: Dochter van Isfahan. En natuurlijk Schaduw van de wind en het boek dat ik hierboven beschreef. Faith

kirima

kirima

07-06-2009 om 13:39

Indianenverhalen

Ik ben gek op 'indianenverhalen', zoals mijn zus dat altijd noemt. Een paar titels:
Sacajawea van Anna Lee Waldo
Hanta yo van Ruth Beebe Hill en
Tecumseh van James Alexander Thom
Als iemand nog een soortgelijk boek kent, dan hoor ik het graag.

Kom ook even kijken

In Het Nieuwe Huishouden, daar loopt een actieve boekendraad!

Jolijt

Jolijt

08-06-2009 om 12:30

Faith

We lezen hetzelfde lijstje! Alleen ben ik nig niet toe gekomen aan 'Het spel van de engel', die ligt nog op de kast.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.