Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ilva

Ilva

05-12-2011 om 14:38

Welke pakketdienst

Ik moet binnenkort een aantal dozen (ik denk een stuk of 10 maar ik hoor het nog) laten ophalen en bij mij laten bezorgen. Weten jullie misschien een pakketdienst die goed werkt maar niet zo heel duur is. DHL schijnt nog al duur te zijn binnen nederland. Misschien hebben jullie ervaringen met dit soort diensten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

05-12-2011 om 17:14

Dhl goedkoper dan tnt

Hallo
Volgens mij is DHL juist goedkoper dan TNT. Ten minste dat was met de pakjes die ik tot nu toe heb verstuurd wel het geval. Hoe dat met halen en brengen zit weet ik niet. Ik verstuur de pakjes dan dhlforyou.
https://dhlforyou.nl/

Merel

Merel

05-12-2011 om 23:29

Gls?

Ik weet de prijzen niet hoor, maar nadat een leverancier van mij altijd schade had met TNT zijn ze overgegaan naar gls, tot hun grote tevredenheid. Ik weet alleen de prijzen niet, maar dat is neem ik aan wel uit te vinden. Kwaliteit is goed in ieder geval.

Netel

Netel

06-12-2011 om 10:21

Dpd?

Niet duur, wel zorgen dat je alles zorgvuldig verpakt zodat de pakjes niet kunnen inzakken oid.

Ilva

Ilva

06-12-2011 om 19:22

Pakketdiensten

Dhl is te duur, Gls en Dpd zal ik even nakijken. Ik kreeg ook nog een andere tip credit ... (nog iets, even weten staat ergens opgeschreven. Ik ga ze dus allemaal even nakijken. Andere pakketdiensten hoor ik graag.

mar

mar

07-12-2011 om 08:38

Gls

Qua bezorging vind ik GLS een ramp. Als je pech hebt kun je het pakje ophalen in een depot, wat in ons geval (Randstad) toch minstens een uur rijden enkele reis is en natuurlijk alleen tijdens kantooruren. Lever je aan bedrijven dan speelt het probleem niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.