Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sandy

sandy

30-08-2010 om 18:17

Weten jullie al wat te doen bij oud op nieuw?

Misschien een vraag die behoorlijk op tijd komt,maar hier zijn ze dus (mijn familie) al bezig met wat ze gaan doen bij oud op nieuw.Ik lig hier belange nog niet van wakker,maar zij gaan der van uit dat je op tijd en stond wat moet regelen,omdat je anders een trein te laat komt.
Voorstel nu was,dat er een soort van familie en vriendenfeest werd georganiseerd,ieder betaald eenzelfde bedrag voor eten en drinken.
Hoeveel spenderen de meesten aan zo'n etentje bij oud op nieuw en wat vinden jullie aanvaardbaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk eens aan!

Dat is mooi op tijd! Ik vraag me meestal pas na Kerst af wat we gaan doen met de jaarwisseling, en dat is veel te laat.

Sorry - geen tips!

Ik weet het al

Ik zit op een tropisch strand, met houtvuur en djembe's, drankje erbij, dansje en een nachtelijke zwempartij in een lauwe zee, met een fantastisch uitzicht en een beetje verdriet in mijn lijf omdat ik weet dat ik de volgende dag op het vliegtuig moet....
Met kerst zit ik aan de overkant op het andere eiland bij vrienden in de "bush" net achter het strand. Daar eten we ons kerstdiner, onder de sterren tussen de frangipangi, bougainvilla en jasmijn.

Toevoeging vergeten:

Inshallah

Vic

Vic

30-08-2010 om 22:29

Ga je zelf koken?

Als iedereen bijdraagt en iemand gaat koken, zou ik vooraf een begroting maken en dat delen door het aantal personen. Dan lijkt me dat je voor 20 euro p.p. een heel eind komt. Met uit eten (kan dat met Oud & Nieuw?) ben je heel wat meer kwijt, maar dan hangt het er helemaal vanaf wat en waar.

Berber

Berber, ik heb me verraden Ssssshhht!

ilsepilse

ilsepilse

31-08-2010 om 14:47

Mashumi ...

is er nog een plekje 'under the palmtree ?'

Ilsepilse

Er is zoooooveel ruimte daar )) ticket kopen en klaar is klara
Maar dit is niet wat de topicstartster wil weten. Al ben ik met gehuurde kok en huispersoneel voor 2 weken inclusief eten, drinken en locatie goedkoper uit dan hier met 2 dagen kerst en een oud en nieuwfeestje(als je de tickets niet meerekende dan, he)

sandy

sandy

01-09-2010 om 08:59

Neen,niet echt...

Het is de bedoeling dat het niet uit de hand loopt wat kosten betreft uiteraard en ik zie me met een gezin van 6 man niet echt een vakantie ergens onder de palmbomen boeken,wél leuk lijkt me(zie het al helemaal voor me)...maar neen,even terug met beiden voetjes op de grond...Het gaat ook niet helemaal alleen om de centjes,alhoewel ik vind dat zo'n nieuwjaarsavond ook best wel wat goedkoper kan hoor.Doorgaans kom je toch wel vrij snel aan een bedrag van 50-60 euro per man,dit omgerekend voor zes personen = dus rond de 360 euro voor één avondje.Voor de echte feestvierders en fuifnummers die serieus kunnen smullen en drinken oké,maar wij behoren nu eenmaal niet tot die categorie,dus hebben we vrij weinig aan zo'n avond.Mij lijkt het ook veel leuker én veiliger om gezellig thuis wat te doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.