Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lys Lionne

Lys Lionne

27-04-2011 om 23:47

White trash?

Ik ben al wat aan het Googlen geweest, maar het is me toch nog niet helemaal duidelijk wat ik me bij de term "White Trash" voor moet stellen...

Zoon van vrienden (net 15) schermt met deze term, is er trots op dat hij en zijn vrienden "white trash" zijn. Nou is hij wat mij betreft een beetje van het paadje af (roken, drinken, blowen, slechte cijfers...), dus mogelijk is dat een verklaring? Is "white trash" misschien een nieuwe groepering waar jongeren bij willen horen?

Wie kan het wat duidelijker voor mij maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

28-04-2011 om 00:10

Tokkies

Volgens mij is white trash zoiets als de Tokkies. Of tegenwoordig die Brabo-helden, New Kids? of hoe heten ze. Volksbuurtmensen, netjes gezegd.
In Amerikaanse films van die types die in een caravanpark wonen en ontbijten met blikjes bier. Arm en asociaal en luidruchtig, met een vleugje kruimelcriminaliteit. Echt iets om trots op te zijn, als 15-jarige, dus

fladder

fladder

28-04-2011 om 07:47

Letterlijk: blanke aso's

Ook bekend als Trailer Trash. Ik dacht dat dat niet echt iets was om trots op te zijn, maar blijkbaar heb ik iets gemist.
Type Oh Oh Cherzo (als ik het goed schrijf), New Kids en zo. En men zegt dat ze vooral in volksbuurten voorkomen, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ze tegenwoordig overal rond kunnen hangen, ook in de "betere buurten"

Biene M.

Biene M.

28-04-2011 om 08:23

Beelden zeggen meer dan woorden

http://tinyurl.com/64578wc

Lys Lionne

Lys Lionne

28-04-2011 om 23:12

Duidelijk beeld...

Het is me nu geheel duidelijk Biene, ik heb er nu wel een 'beeld' bij zeg maar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.