Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

madelief

madelief

26-09-2010 om 22:08

Wie heeft er weleens iets gewonnen?

OP de achtergrond speelt de postcodeloterij en ik doe al jaren mee maar echt nog nooit iets gewonnen! Wie heeft er ooit weleens een leuke prijs gewonnen? ik ken ook niemand met zo'n leuke ervaring. Ben dus gewoon ordinair nieuwsgierig


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

28-09-2010 om 10:37

En pluk53

(zag je berichtje nadat ik 't vorige al had verzonden).

Het interesseert me nou werkelijk echt totaal niet of de rest van de straat meedoet of weet ik 't. Ik heb geen idee waarom we vier loten hebben, dat heeft m'n man ooit zo gedaan en laten we nu maar zo.

Zoals ik al eerder schreef, denk ik dat we zo 't goede doel steunen op een prettige manier. Mocht blijken dat dat niet zo is, dan gooi ik hier eens in de groep of we niet op een andere manier dat zouden doen.

Groetjes,
Wilma

Pluk53

Pluk53

28-09-2010 om 21:03

Wilma

als je per jaar 12 * 40 = 480 euro "schenkt", dan kun je dat beter per Notariele acte doen aan een erkend doel, dan kun je het volgens mij nog aftrekken van je belastbaar inkomen.

(Janneke67)

(Janneke67)

28-09-2010 om 22:51

Kennisje

heeft ooit al eens 100.000 gulden op haar rekening gestort gekregen van de Staatloterij!
En collega van mijn vader had bijna de straatprijs..helaas had hij 2 maanden eerder opgezegd

Terpi

Terpi

29-09-2010 om 22:21

Clo

Hihi, ik ben zelf ook niet zo lief, ook mijn kinderen zijn wel eens op het lumineuze idee gekomen te winnen door een kleurplaat door mij in te laten kleuren maar helaas

ilsepilse

ilsepilse

03-10-2010 om 21:35

Braadpan

vorig jaar, ik vulde een code in die op een verpakking van vloeibare boter zat en een week later kreeg ik een mooie braadpan thuis
nooit verwacht !!
nu op naar 10-10-10 de staatsloterij !

emma43

emma43

04-10-2010 om 13:56

Kastanjet

wel superleuke prijs,grappig 50 films......

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

06-10-2010 om 09:06

Postcodeloterij

al verschillende prijzen hiermee gewonnen, 3 x uitgenodigd voor een show...waarbij je daar een leuke prijs krijgt ( 2x 500,- bijenkorfbonnen en een digitale fotocamera) maar ook regelmatig taart,of ijs, en een maand terug de postcode dag straatprijs (ik wist nog niet eens dat het bestond) maar daarmee 1000,- per lot ( 2 loten ) dus 2000,- min kansgeldbelasting!! maar er bleef toch 1428.- over... en dan maakt het me niet uit hoe duur een lot is of wat ik er mee steun, als ik niets win is het ook goed, maar het is wel vetje leuk als je zomaar een prijsje op je bankrekeing ziet staan !!

Nasha 1st

Nasha 1st

06-10-2010 om 14:31

Tess.....

snik...echt nog nooit wat gewonnen. Heb al meerdere malen een uitnodiging gehad om KANS te maken in de studio te komen, maar hoor daarna nooit meer wat. Prijzen? Ook niet.....toch durf ik het niet op te zeggen, want stel nou dat....

Nasha 1st

Nasha 1st

06-10-2010 om 22:21

Nou moe!

zit ik daarnet de postcodeloterijpagina in de krant te bekijken, is er toch een prijs(je) op onze postcode gevallen in september! Het is nog niet gestort, maar ik wacht gespannen af. Wat zal ik er eens mee gaan doen, nu ik dan eindelijk wat gewonnen heb?????

En zeker nu het om het fantastische bedrag gaat van:

...... 5 euro ...... )

Wilma

Wilma

07-10-2010 om 10:28

Pelle

Kan dat dan, vier loten met verschillende postcodes?

Maar ach, vier bakken Ben and Jerry-ijs heeft ook wel wat .

Groetjes,
WIlma

Nasha 1st

Nasha 1st

07-10-2010 om 20:34

Lol....pandia

ja, had gekund ware het niet dat we al een poosje geen last van Linda en Appie hebben De zoon van de buurvrouw heeft de tuinman gevraagd een klem te plaatsen en vanaf dat hij hem gevangen heeft is het rustig aan het front!

De winterprijs!

Wie houdt me tegen, ik kan me bijna niet bedwingen, ik zat al haast in de dakgoot om het uit te schreeuwen: WIJ HEBBEN DE WINTERPRIJS!!

Joechei, ik ben blij (met die unox rookworst en die zak ZOEP )

Stttttt

even fluisteren, want die rookworst is natuurlijk niet goed voor de lijn en Pluk leest vast mee

Moest jij ook zo zoeken op de website WAT die winterprijs nou eigenlijk was, of heb ik een bril die nodig aan vervanging toe is (of ben ik een MUTS, kan ook maar zo) ik heb echt moeten speuren!

Ooooo pandia (ot)

hihi, ben ik toch een (winter)muts maar fijn dat je zo meeleeft
https://www.postcodeloterij.nl/BuitenKans/InloggenMijnPostcodeLoterij.htm?orgurl=https%3A%2F%2Fwww.postcodeloterij.nl%2FBuitenKans.htm

o, gat, wat een lange link..naja, als je zin/puf hebt, succes met het speuren met/zonder brillegie

Minet

Minet

09-10-2010 om 21:09

Vandaag gewonnen!

En niet zomaar iets.........neenee, een dag naar de Veluwse Bron voor 2 personen, incl. een Sacred Nature behandeling en high tea!
Gewoon een telefoonnummer bellen uit de Libelle, en ja hoor...........U HEEFT GEWONNEN!!!!

Minet

Minet

09-10-2010 om 21:15

En o jaaaaa, ik won ooit..........

Een prachtige mobiele telefoon, een Samsung D600, toen een splinternieuw en peperduur model.

Hoe ik dat ding won? Haahhaha, oke, ik biecht op
Ik kreeg een mail van een vriend, met daarin een spelletje waarbij ik als spion in een regenpijp moest klimmen om mijn man met zijn minnares te fotograferen op het moment surpreme!
Ik vogelde wat met de muis, snapte niet hoe/wat ik moest doen, zag de regenpijp wat bewegen en klikte: VAN HARTE GEFELICITEERD, U MAAKTE DE JUISTE FOTO!!!!!!
jajaja dacht ik nog, het zal, of ik even mijn mailadres in wilde vullen, oke, hop, dat deed ik en verder vergat ik het.
Na een paar weken mail......nogmaals gefeliciteerd en of ik maar even mijn naw-gegevens wilde mailen, dan stuurden ze mij de telefoon op. Ook nog een telefoonnummer erbij, wat ik gelijk maar even belde, want ik vermoedde dat ik bij de foon een abonnement zou krijgen/moeten kopen. Dat was allemaal niet het geval, ik kreeg hem simlockvrij!
en..........tot op de dag van vandaag gebruik ik dat mobieltje nog, het was echt een superprijs!

Bastet

Bastet

10-10-2010 om 07:36

Minet!

De veluwse bron is leuk,veel plezier!!

Biene M.

Biene M.

10-10-2010 om 09:05

Van alles

Veel concert- en bioscoopkaartjes; kaartjes voor filmpremières, goodiebags. Ooit bij de slijter niets meer gedaan dan mijn naam op een kaartje ingevuld en daar won ik een Weber barbecue mee. En met een slagzin voor een verzekeringsmaatschappij (waar ik ook wel erg tevreden over was) een verwenweekend bij Chateau St. Gerlach.

Tot een paar jaar terug ging ik er elke week een uurtje voor zitten om het internet af te struinen naar prijsvragen en zo. Als je maar genoeg meedoet, win je ook wel eens wat. Tegenwoordig zijn er weinig prijsvragen meer die nog de moeite waard zijn en waarmee je niet met al je persoonlijke gegevens in een spam-en-telefoontjes-gegarandeerd-bestand terecht komt.

Carmen

Carmen

10-10-2010 om 16:04

Ook van alles

Onder andere de vakantiefotowedstrijd hier op OOL. Alleen heb ik de prijs nooit ontvangen. Paar keer gemaild met OOL en het bedrijf dat de prijs beschikbaar had gesteld. En geprobeerd ze te bellen, en toen dacht ik lamazitten.
Verder een aantal kleine dingetjes, kadobonnen en zo. Hoofdprijs: Een WII! Dochter heeft tot nu toe ook leuk gescoord: Onder andere een mooie telefoon ter waarde van iets meer dan 100 euro.

Carmen.

lottie

lottie

11-10-2010 om 16:02

Gelukkig in de liefde, ongelukkig in het spel

Ik win eigenlijk nooit iets.
Maar onlangs was het RAAK!
Ik won een maand gratis sporten bij het fitnesscentrum, en dat terwijl ik sinds de geboorte van mijn eerste kind niet meer heb gesport (15 jaar geleden...).
Dus ja, of ik blij ben met deze prijs?
Ik ben afgelopen donderdag begonnen met trainen EN ik vond het nog leuk ook!!!

Maar over het algemeen is hier het credo: Gelukkig in de liefde, ongelukkig in het spel!!!

Naaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!

Word ik net gebeld, door de modezaak waar ik een week of 2 geleden een bon met mijn gegevens invulde...

Ik heb een kadopasje met daarop 50 euro gewonnen!! *glim*glim*glim*

Wilma

Wilma

13-10-2010 om 11:37

Mien!

Jee joh, super, proficiat !!

En gelukkig in de liefde én een prijs, joepie !!

Groetjes,
WIlma

Pandia

jij mag natuurlijk MEEgenieten! ik heb de helft alweer besteed, een mooi antraciet grijs vest gekocht dus ik geniet er al van!

Wilma, nee, joh, ik heb manlief ingeruild , je kunt niet alles hebben (geintje hoor, hij is zelfs meegegaan om de prijs te innen)

Ik vroeg nog bij de zaak waarom ze geen rode loper....., maar nee, dat vonden ze nou weer iets té

Au au (o.t.)

natuurlijk nog bedankt voor de felicitaties...en vergeef me al die ´ik-zinnetjes´ poehee..wat ego...

Wilma

Wilma

14-10-2010 om 14:31

Ikke ikke ikke

Haha, dat kunnen we jou wel hebben, Mien .

Leuk joh, dat je zo geniet van je prijs, 't is vast een leuk vest. En zo'n opmerking zou ik nou ook hebben kunnen zeggen "jammer dat de rode loper er niet ligt" of iets van dien aard. Geweldig!

Groetjes,
Wilma

Vogelvanger

Vogelvanger

20-10-2010 om 13:58

Ha ja,

Vandaag kreeg ik een mailtje van de Allerhand, het non-food pakket gewonnen twv €50,- Dat is ook wel leuk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.