Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

madelief

madelief

26-09-2010 om 22:08

Wie heeft er weleens iets gewonnen?

OP de achtergrond speelt de postcodeloterij en ik doe al jaren mee maar echt nog nooit iets gewonnen! Wie heeft er ooit weleens een leuke prijs gewonnen? ik ken ook niemand met zo'n leuke ervaring. Ben dus gewoon ordinair nieuwsgierig


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

28-09-2010 om 10:37

En pluk53

(zag je berichtje nadat ik 't vorige al had verzonden).

Het interesseert me nou werkelijk echt totaal niet of de rest van de straat meedoet of weet ik 't. Ik heb geen idee waarom we vier loten hebben, dat heeft m'n man ooit zo gedaan en laten we nu maar zo.

Zoals ik al eerder schreef, denk ik dat we zo 't goede doel steunen op een prettige manier. Mocht blijken dat dat niet zo is, dan gooi ik hier eens in de groep of we niet op een andere manier dat zouden doen.

Groetjes,
Wilma

Pluk53

Pluk53

28-09-2010 om 21:03

Wilma

als je per jaar 12 * 40 = 480 euro "schenkt", dan kun je dat beter per Notariele acte doen aan een erkend doel, dan kun je het volgens mij nog aftrekken van je belastbaar inkomen.

(Janneke67)

(Janneke67)

28-09-2010 om 22:51

Kennisje

heeft ooit al eens 100.000 gulden op haar rekening gestort gekregen van de Staatloterij!
En collega van mijn vader had bijna de straatprijs..helaas had hij 2 maanden eerder opgezegd

Terpi

Terpi

29-09-2010 om 22:21

Clo

Hihi, ik ben zelf ook niet zo lief, ook mijn kinderen zijn wel eens op het lumineuze idee gekomen te winnen door een kleurplaat door mij in te laten kleuren maar helaas

ilsepilse

ilsepilse

03-10-2010 om 21:35

Braadpan

vorig jaar, ik vulde een code in die op een verpakking van vloeibare boter zat en een week later kreeg ik een mooie braadpan thuis
nooit verwacht !!
nu op naar 10-10-10 de staatsloterij !

emma43

emma43

04-10-2010 om 13:56

Kastanjet