Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica 5

jessica 5

07-01-2013 om 23:09

Wie is de mol

Wie kijkt er ook?.
De eerste aflevering op uitzendinggemist gekeken, heb nog geen enkele aanwijzing kunnen vinden. En jullie?.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
pooh bear

pooh bear

18-01-2013 om 13:53

Daar zat ik ook aan te denken

Dat hij gewoon weer terugkomt. Overigens is Tania mijn mol.
Over spoilers gesproken ik probeer maar om de mol op de avond te kijken dat hij bezig is. Vorige week kon ik niet kijken las ik een tweet van de persoon die er uit lag dat hij het jammer vond dat hij er uit was.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

18-01-2013 om 15:03

Het is

Daniel, ik voel het aan alles!Hij reageerde ook zo nep overdreven dat hij er nog in zit.

Trix

Trix

18-01-2013 om 23:16

Maar wat als (geen idee of hier een spoiler inzit...)

Dochter kwam met dit idee... Wat als Janine nou wel de mol was? Dan moest er iets geregeld worden na het ongeluk door de redactie. Die safari-opdracht leverde toch niets op qua geld alleen wat kokertjes, dus zij had bedacht dat ze de test hebben gedaan en daarna Tim hebben weggeleid om hem te vragen De Mol te worden...
Ik heb nog steeds geen idee, vond Tania heel verdacht doen. Las in een recensie dat er elke week iets raars aan de hand is met missende letters bij aankondigingen, er miste een i bij Daniël en nog twee letters ergens anders en dat ware een t en een a. Kortom: Tania.
Maar goed ik zat op Tim, nu weet ik t niet meer.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-01-2013 om 00:03

Ja daniel

Die reageerde ook wel raar ja...

Nah

Wordt t toch nog/weer spannend! Leuk. Ik heb de herhaling gekeken maar de laatste minuut nog gemist. Leuk om jullie theorieen te lezen!

En sorrie voor de spoiler maar zelfs nog in t buitenland wonend wist ik dat al tijden, vandaar.. En ik houd ervan om alles op tafel te gooien ik zal opletten als er nog iets is boven komt.

Ps dat Janine toch de mol was en ze een trucje met Tim hebben uitgehaald is wel interssant ja. En vervolgens hebben ze bijv Paulien als stand in gevraagd.

Ik weet het niet

Ik weet het niet. Bij P en W zei Janine dat ze de opnames 24 uur stil hebben gelegd na haar ongeluk. Iedereen moest even bijkomen (vooral emotioneel) en er is overlegd toen of ze zouden atoppen of doorgaan. Als Janine daadwerkelijk de mol was (wat ik niet denk) dan zouden ze dus niet die Tim-truc hebben oegepast. Er was immers meer tijd en men had het ook stiekemer kunnen doen!
Ik twijfel nog steeds tussen 2 kandidaten en heb 1 twijfelmol. Ik neig steeds meer naar 1 kandidaat.

Thursday Next

Thursday Next

19-01-2013 om 22:06

Ik vind

ik vind trouwens dat ze het ongeluk van Janinen heel netjes en bescheiden hebben uitgezonden. Zonder sensatiezucht. Vraag me af hoe dat bij RTL/SBS zou zijn gedaan...

Kaaskopje

Kaaskopje

20-01-2013 om 01:29

Dat vond ik nou ook

Ik zat toch een beetje ongemakkelijk te wachten tot zij ging springen en was haast opgelucht toen ze het zo netjes in beeld brachten. Vanuit de verte de sprong getoond en meer ook niet.
Ik moet trouwens weer een nieuwe Mol zoeken. Ik begon in Tim toch een serieuze kandidaat te zien.

kastanjet

kastanjet

20-01-2013 om 10:39

Volgens mij

is Zarayda de mol.

Rtl/sbs (ot)

Wat een overbodige en achterhaalde opmerking over sensatiezucht en SBS/RTL. Ik vraag mij dat helemaal niet af. Bij Expeditie Robinson zijn ook weleens mensen gewond geraakt of ziek geworden, dat werd ook netjes in beeld gebracht.

Overigens (on topic)

Ga ik mensen altijd leuker vinden in de loop van het spel. Sommige vind je meteen leuk (Joep en Paulien). Ik vond Daniel nogal ingestudeerd doen in de tussenstukjes, maar afgelopen keer was hij zo jongensachtig blij dat hij een giraf had gezien, dat ik hem meteen 10 keer zo leuk vond.
Leuk programma is het. En wat is Zuid Afrika mooi zeg!

Tijgeroog

Tijgeroog

21-01-2013 om 09:03

Rtl/sbs (off topic)

Fay, dat ben ik niet met je eens. In Expeditie Robinson heeft iemand nog maar enkele seizoenen geleden z'n enkel gebroken. (Toen hij van een gladde trap af voel) Het moment zelf is niet gefilmd, maar door montage hebben ze de suggestie gewekt dat je het toch zag gebeuren, en dat is heel vaak herhaald. Ook van het hele traject erna (afvoeren naar ziekenhuis enzo) is veel in beeld gebracht. Dan vind ik dat het bij widm een stuk netter gedaan werd.

Geen reden maar

Ik heb er geen reden voor maar steeds meer heb ik het gevoel dat Kees de mol is. Hij is vrij rustig, de nadruk ligt niet echt op hem, hij heeft wel wat kleine dingetjes die een mol zou kunnen doen. Ik vind dat de productie de laatste aflevering de nadruk redelijk op Tania legde, alsof zij de mol was. Dan zal zij het dus niet zijn.
Wat ik vreemd vond bij het tonen van de schermen was dat iedereen die een groen scherm kreeg te zien moest vertrekken. Ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gezien.

Zou kunnen bintje

Want ik heb echt geen idee wie Kees zou zijn?

Vertgo

Weet je na gisteren wel wie Kees is ?

Nou!

Ik ben het gewoon totaal VERGETEN te kijken!! Dat ga ik straks doen!
De kinderen zijn nl ziek dus het is een rare week. Ik vermoed dat er iets met kees gaat gebeuren

P

P

25-01-2013 om 10:29

Kijk eens aan...

Ik had gewoon gelijk! Net als in een eerder serie kwam Tim terug in een kooi

Overigens zit ik nu ook op Zarayda.

Leuk (spoiler)

Dat Tim terug zou komen zat er natuurlijk dik in. Tot nu toe vind ik het een leuke serie. Prachtige natuur in Zuid-Afrika en leuke opdrachten.

Mijn man noemde trouwens meteen dat de kandidaten het fotopapier in die kokertjes in een later stadium waarschijnlijk ergens zouden kunnen ontwikkelen. Slim van Daniël dat hij dit besefte. Wie was het ook alweer die die kokertjes meteen wou openmaken?

Chris

Vertigo

Oh, niets speciaals of zo maar omdat je hem niet kende, dacht ik, die let wel even extra op wie Kees is. Veel kijkplezier nog en beterschap!

P (kleine spoiler)

Ik denk dat iedereen wel dacht dat Tim terug zou komen, mede gezien het voorfilmpje van vorige week. Ik vond het wel een onduidelijke opdracht, die kooienopdracht. Hoe geld kon worden verdiend en het doel ervan was niet duidelijk, uitleg ontbrak. Het leek er een beetje tussen gemoffeld of zo.
Waarom verdenk jij Zorayda?

Chris h (spoiler)

En er waren er een paar die gretig meededen met het openen van de kokertjes.
Ik vond trouwens dat dansje in het hotel van het Krugerpark wel grappig. En jee, wat een mooie omgeving dit jaar!

P

P

25-01-2013 om 12:20

Bintje (spoilers?)

Algemeen: Ik denk dat elke bijdrage in dit draadje een spoiler is, het gaat er om dat je geen spoiler in de titel zet.

Bintje: omdat ze vorige keer en nu weer die kokers wilde openen en ook de manier hoe ze bezig was met woorden roepen.

P (toch een spoiler)

Het feit dat Tim terug is gekomen is toch een spoiler, lijkt mij, ook al dachten we het allemaal wel, vandaar mijn vermelding kleine spoiler.
Wat Zorayda betreft, zou kunnen maar er waren meer die verdacht deden rond de kokers en ook met woorden roepen (kees, Paulien). Give me more

Suf

Hij staat niet op uitz gemist.. En via de avrosite kan ik m niet afspelen. Volgens mij komt ie zaterdag er pas op? Raar

P

P

25-01-2013 om 16:20

Bintje

Ik bedoelde dat als je de aflevering nog niet gezien heb je dit hele draadje gewoon niet moet lezen. Je kunt dan over dit draadje springen als er maar niets in de titel staat.

Zarayda dacht ook geen tel na of ze Tim wel of niet moesten bevrijden en daar kan best geld in hebben gezeten.

Overigens vind ik wel dat ze dit jaar erg vaag doen over het geld: mij is niet duidelijk waarom ze geld hebben gemist bij die big5 tocht. De vorige keer was er ook al zoiets. Te vaag! Zo zie je ook niet wie er deel aan kan hebben en dus de mol kan zijn.

madelief

madelief

25-01-2013 om 17:06

Zarayda

Die riep: denk aan mijn haar! En het woord was vacht... Een mollenvachtje?

Trouwens hij staat op uitzendinggemist hoor!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tijgeroog

Tijgeroog

25-01-2013 om 22:40

Zarayda

Ik heb horen roepen dat zarayda in een van de talen die in zuidafrika gesproken wordt mol betekent. Ik heb er geen bewijs voor kunnen vinden.
Viel het jullie ook op dat Tim geen duidelijk antwoord gaf toen Kees vroeg of hij nou wel of geen rood scherm had gekregen?
Fijn trouwens dat er geen spoilers in de titels staan. Ik kijk pas op vrijdagavond en ik word altijd erg nieuwsgierig van wat ik in de titels zie staan, maar dat geeft wel wat extra voorpret.

Big 5

Wat ik wel raar vond was dat toen bleek dat ze 5 personen ipv dieren moesten opzoeken bij de big 5, er niemand zei, "maar er zijn nog maar 4 personen over".. Tim was toen zogenaamd toch al afgevallen? En ze begonnen met zijn 2-en te zoeken.

jessica 5

jessica 5

27-01-2013 om 00:27

Wat ook raar is

Toen ze die big 5 gingen zoeken, was dat toen ze bij Tania kwamen zij zei "jullie hoeven geen foto te maken, jullie moeten ons bevrijden"". Pauline maakte uiteindelijk wel een foto. Wilde Tania voorkomen dat ze 5 foto's op die camera kregen?. Dat ze dat geld niet kregen kan ook te maken hebben dat ze over die tijd die ze kregen gegaan zijn. Maar dat heeft Art niet verteld.

P

P

27-01-2013 om 10:00

Precies

Er wordt te weinig uitgelegd en ik vermoed dat dat is omdat ze achteraf bedachten dat dan heel duidelijk zou worden wie de mol is. Soms moet je achteraf bij het monteren van de beelden iets weglaten wat te duidelijk is en de aandacht vestigen op niet-mollen die aan het mollen zijn.

Als Talia de mol is (wat ik vorige week ook dacht) dan is zij één van de meest opvallende mollen en dat kan ik wel waarderen maar dat duidt dan wel op die onduidelijkheid na afloop van de opdracht!

Ik blijf bij Talia en Zarayda.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.