Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica 5

jessica 5

07-01-2013 om 23:09

Wie is de mol

Wie kijkt er ook?.
De eerste aflevering op uitzendinggemist gekeken, heb nog geen enkele aanwijzing kunnen vinden. En jullie?.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

27-01-2013 om 11:38

Dat geld

Het was een rare opdracht. Ze zouden geld kunnen verdienen, maar dat hadden ze blijkbaar onderweg moeten zien. Vaak als er enveloppen ofzo met geld hangen dan krijg je dat wel een keer te zien, maar daar heb ik niets van gemerkt. Met de foto's en de tijd die ze hadden is ook niets gedaan. En dan die kokers, die Tim mocht geven als ze hem lieten zitten in de kooi, maar die hij nu alsnog gaf....

Kaaskopje

Kaaskopje

27-01-2013 om 16:02

Dat is eerder gebeurd

Bij die opdracht met laserstralen moesten ze onderweg ook jokers zien. Dat was ze niet verteld, maar 2 hebben het gezien.

Zoals verwacht

Zoals verwacht is dingetje eruit. Dat was al af te leiden uit het voorfilmpje dat vorige week werd vertoond. Jammer, vond hem een erg grappige kandidaat. Nog maar 2 mannen nu.
Ik vond het een leuke aflevering. Dat spel met die 2 mollen was erg leuk (en leerzaam). Twijfel nog steeds tussen 2 mollen. Beiden waren goed bezig bij dat spel.
Is ook iemand opgevallen dat een stuk van de kaart was gevallen van de aanhanger tijdens dat gedoe met die olifant en dat dat later weer op de aanhanger lag?
Ik vind het trouwens een leuke groep met een goede sfeer.

P

P

01-02-2013 om 17:58

Ja dat was mij ook opgevallen, ik vind dat er heel slecht geknipt en geplakt wordt met de beelden. Veel opdrachten zijn en blijven niet duidelijk, zeker waar het geld aan gaat en nu dat blok weer vind ik helemaal vreemd.

Zoals ik geloof ik al zei denk ik dat ze het heel moeilijk hebben gehad met deze serie omdat de mol misschien wel te opvallend was en dat dat de reden was.

Overigens kijk ik nooit voorstukjes dus dat is de reden dat ik dacht dat dingetje terug kwam al had ik geen voorstukje gezien. Ik wist dus nu ook niet adhv het vorige filmpje dat dingetje eruit ging.

madelief

madelief

03-02-2013 om 08:50

Spel

Dat spel wat gespeeld werd lijkt vreselijk op het spel weerwolven. Dat snap ik ook nooit, dus deze ook niet helemaal..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Weerwolven

Dat was zeker weerwolven maar dan in de light versie. Dusdanig dat de hele essentie uit het spel was! Logisch dat dit niet te volgen was. Het echte spel moet je gewoon een keer spelen, dan snap je het zo. Van de zijlijn is het niet te volgen.
De kandidaten hadden nu wel duidelijk een verbod om het woord weerwolven te gebruiken! Zal wel iets met copyright zijn.

Heel slim trouwens, er is al een tijdje een variant op Weerwolven op de markt: The Resistance. Sinds kort ook in Nederlandse vertaling te verkrijgen. Nederlandse titel: De Mol!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.