Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn molminnende dochter

vond er niks aan zo. Inderdaad op naar een beter seizoen!

NaShA

NaShA

20-03-2011 om 20:45

Pelle?

je komt toch nog wel vertellen of je gelijk had??

En hoe zou het nu twee dagen later met massi gaan?

Heeft ze al foto's op hyves gezet?

Sorry!!! dit moest in het boekendraadje

excuses!

Dus niet de enige

Ik ben dus niet de enige die dit een minder seizoen vond en niet erg onder de indruk was van Patricks gemol. 3 kandidaten zaten ook al een tijdje op hem. Patrick had mazzel (of toch pech?) dat Art zo aan het mollen is geslagen.
Zou de Mol de molstreken zelf moeten verzinnen of zou hij geholpen worden door de redactie?

Puck

Puck

21-03-2011 om 12:12

Geholpen

Natuurlijk verzint de mol niet al zijn molstreken zelf. Patrick heeft ook gezegd: WE hadden bedacht dat....
Maar als een spel anders loopt dan gepland dan moet je als mol natuurlijk wel zelf ter plekke wat anders gaan verzinnen.

Dat dacht ik al

Maar ze (redactie en Patrick) hadden toch wel wat briljantere dingen kunnen bedenken als het overdreven juichen nadat de mol zogenaamd contact met Patrick had gezocht waardoor hij vrijstelling had en daardoor in de finale zat of een stukje over het touw lopen en dan weer overdreven terug etc.
Ik vond wel Patricks 2008 datering bij de tekeningen op de huisjes leuk gevonden, eigenlijk de enige of ik ben nog wat vergeten. Ook vond ik dingen als geboren in het jaar van de geit, het laten zien van de volgorde van vertrek van de kandidaten aan de hand van het laten zien van de gemaakte vragen doorzichtig. Ik heb ze al op diverse fora langs zien komen.
Ze hadden van mij de opdrachten en het mollen van Patrick wel wat meer in beeld mogen brengen in de laatste aflevering.
Ach ja, volgende keer ben ik weer gewoon van de partij, zo ben ik dan ook wel weer )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.