Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

17-03-2011 om 13:46

Vanavond

Ik ga vanavond laat wel kijken, na het sporten, in plaats van morgenavond. Kan niemand het me morgen per ongeluk vertellen.
Ik vond Art verdacht gedurende de hele serie, maar het zal Patrick wel zijn, het is te voor de hand liggend en de blije blik van Art toen Soundoz de finale verloren bleek te hebben...

Sascha2

Sascha2

17-03-2011 om 16:24

En dan

Kom ik naast jullie op de grond liggen, Berbe en Savon, mocht het Art zijn. Ha, ook ik vind dat het Patrick moet zijn en dan heb ik het ook eens een keer goed! Dacht eerst Pepijn, toen een klein uitstapje naar Anna en sindsdien Patrick, gewoon omdat ik hem niet kan duiden. Ooo ik heb er zin in!

Zin in

Mijn oudste dochter en ik verheugen ons enorm op vanavond. Ik ben ook heel benieuwd wie de mol is. Als 1 van de 2 die over is de mol is (zou er toch niet een andere zijn ?) dan lijkt mij dat Patrick de mol is. Waarom? Onder andere omdat Jan er van overtuigd was dat Art de mol was en Jan lag er al redelijk aan het begin uit (helaas, hoewel hij voor mij vrij duidelijk niet de mol was).

Chippie

Chippie

17-03-2011 om 19:14

St. patricksday

Ik heb WISDM niet gevolgd. Maar ze hebbenaltijd één van de beroemdere mensen (de helft ken ik niet). Patrick doet mij geen belletje rinkelen, daarom denk ik Art.

Maar jouw St Patricksday clou zou wel een hele belangrijke kunnen zijn. Ze hebben toch altijd zo´n cloutje-aanwijzing/grapje dat je het had kunnen zien (altijd tijdens de finale iets met een M ofzo). De finaledatum was al bekend, die is gepland op St Patricksday. We konden allemaal al vanaf de allereerste aflevering weten dat Patrick de mol was omdat de finaleuitzending op St Patricksday was.

Chippie

Chippie

17-03-2011 om 19:19

Ik heb ook gedacht...

Misschien hebben ze als twist dat er twee mollen zijn die het van elkaar niet weten ofzo. Ik heb vorige week toevallig gekeken en ik vond het zo raar dat ze nu al bekend maakten dat het die vrouw niet was. Dan weten de finalisten het toch al. Wij niet, maar ik vond het toch ietwat vreemd (misschien is dat elk jaar wel zo, weet ik veel. Zal wel een stomme gedachte zijn... Vanavond toch maar kijken!

Chippie

Chippie

17-03-2011 om 19:24

Suf...

Oh, sorry voor mijn fouten.
`
Maar ze hebbenaltijd één van de beroemdere mensen (de helft ken ik niet) ALS MOL.

Ze hebben toch altijd zo´n cloutje-aanwijzing/grapje dat je het had kunnen zien (altijd tijdens de finale iets met een M ofzo). -> niet tijdens de finale maar bv bij de foto-waarbij-er-steeds-een-afvalt

Chippie

Chippie

17-03-2011 om 19:32

Berber

Het zal best, maar mij doet hij geen belletje rinkelen. S1ngle ook niet, maar dat ligt vooral aan mij. Maak je geen zorgen!

St patrick's day

En daarom is Patrick dus de WINNAAR. Leuk cadeautje voor hem op st patrick's day...

rollen jullie maar lekker over de grond straks!

tis art...

NaShA

NaShA

17-03-2011 om 20:28

Het is gewoon

art en Patrick wint....LOL...

Dat van St Patricksday en daarom is hij de mol, dat is ook wel een erg goeie hint...

Sascha2

Sascha2

17-03-2011 om 20:36

Berber

Tuurlijk blijf ik logeren! Ha wat denk jij

Maar da's natuurlijk puur theoretisch want wij weten toch dat het Patrick is.

Ik ben gewoon een soort van zenuwachtig, ben ik zelden. Snap jij dat nou, 't is toch maar een program. Nou ja, zal de nasleep van de pammetjes wel zijn .

We gaan beginnen!!

Berber

ik slaap in mijn eigen bed vannacht. Misschien kom ik volgend jaar logeren!

Sascha2

Sascha2

17-03-2011 om 21:49

Berber

Ik slaap ook thuis, alhoewel ik helemaal blij ben het een keer goed te hebben, had ik je graag live gezien

Hou ik je aan

volgend jaar komen we iedere donderdag bij jou kijken en bij de finale slaapfeestje!

Ik was van die geit en echt ik juich zelden maar dit keer wel!

Ik vond alleen dat ze zo weinig verborgen aanwijzingen waren, op de site zouden ze staan maar ik kon ze vinden.

Overigens nu bij Paul de Leeuw is Filemon bij de afterparty van widm.

Neeheee

Ik kon de verborgen aanwijzingen op de site NIET vinden, zelfs daar waren ze erg verborgen.

En niet NU bij Paul de Leeuw, maar na het journaal.

Yeah

Gelukkig was Patrick de mol, anders hadden we een ERG slechte mol gehad. Art was namelijk opvallend dom bezig de hele serie. Mooie aanwijzing van St Patricks Day, dat soort dingen kom ik nooit op. Heb geen enkele aanwijzing gezien.
En grappig, beroemde mensen? Ik ken Patrick van Single, Art kende ik werkelijk totaaaaaaal niet.
Met plezier gekeken, mijn 1e seizoen.

Bennikki

Bennikki

17-03-2011 om 22:11

Hahahaha berber

"Als Art wint ben ik op slag verliefd. Die sproetjes, die guitige blik en dat overduidelijke gemol om de hele boel gek te maken. Slimme jongen. Super.

Als Art de mol is: Rot op met je sproeten, loser! "

Dus nu ben je verlieeeeeefd! Ik ook trouwens. Wat een poepie, die Art. Of-ie zo slim is? Who cares!
Bennikki

Vind ik juist niet

Vind Art juist geen poepie hoor! Ik vind Patrick juist een leukerd. En Jan vooral!!!!!!!!!!!!!!

Even zeuren

helemaal ergens in het begin opperde ik hier dat de sul de mol zou zijn. Nu zapte ik net toevallig langs de uitzending van toennet en wat bleek wederom, degene die de minst scherpe, alerte, geconcentreerde uitstraling had van het hele volk aan tafel was natuurlijk de mol.

het is namelijk altijd degene waarvan je in het begin denkt dat die het niet kan zijn, of waarvan je halverwege nog steeds denkt dat die gewoon geluk heeft gehad.

NaShA

NaShA

17-03-2011 om 23:15

Ongelooflijk

echt, tot het einde toe dacht ik dat het Art was, maar de aanwijzingen de laatste dagen brachten me toch nog een beetje aan het twijfelen. En toen de terugblik in een kerk plaatsvond wist ik dat ik al die tijd verkeerd heb gezeten.....en inderdaad, het was Patrick! Toch goed gedaan!! En nu, met de aanwijzingen, ja, nu zie ik het toch weer.....aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh wat vreselijk! Weer een jaar wachten.....

mijk

mijk

17-03-2011 om 23:41

Net gekeken

had vanavond een vergadering.....! Lang leve de harddiskrecorder. En traditioneel zat ik fout.. Maar wat was het een mooi seizoen. Wat een geweldige groep wat een mooie beelden en montage en wat heb ik gelachen...

Heb effe gemist hoeveel er nu gewonnen is!

Mijk die nu naar bed gaat!

Polly Shearman

Polly Shearman

18-03-2011 om 00:19

Jaaaaaaaaaaaa

Ik heb serieus mijn bewoners naar "help mijn man is klusser" laten kijken... ik heb de nachtdienst de mond gesmoord, ik heb in de auto naar huis GEEN radio aangehad.. en bij thuiskomst manlief weggejaagd bij de laptop, fles wijn open getrokken ( na 1 glaasje al weer dicht gedaan, zit nog aan AB kuur..valt niet goed)
en ja hoor, st patricksday!!

maar de kijkers aanwijzingen vond ik wel erg ver gezocht.. hij liep voorbij kamer 11... ja duh!! en zijn eigen mollen streken vond ik ook niet zo briljant.. hmmm ik weet niet of ik het wel zo briljant vind./...

Ik heb echter wel een gat in de markt bedacht.. wie heeft er startkapitaal? wij gaan bedrijfsuitjes organiseren, familie bijeenkomsten enz.. voor ongeveer 10 personene.."speel nu met je eigen clubje wie is de mol"

dat wil toch iedereen, lijkt je dat niet geweldig?
Kan best in een weekend... gewoon kortere opdrachten.. 5 per dag bijvoorbeeld, en idd met testen tussendoor en gewoon naar huis.. pech gehad als je fout zit..

wie doet er mee? iemand startkapitaal>? ik kan briljant organiseren? moeten we dan toestemming van de avro hebben? Vast wel jeugdherbergen die willen mee werken als accomedatie...

zo..
dus voor wie een zwart gat voelt.. doe maar met mij mee!

berber?? fan van soundos????

nog 1 vraag: in een voorstukje van de aflevering van vanavond zag je soundos een traan wegpinken.. emotioneel zijn... in de uitzending NIKS van terug gezien.. was dat omdat iemand tegen haar zei dat een kind baren immer een grotere ervaring is dan mee spelen in de mol?????
soundos is mijn mol... jammer st patricksday

Sascha2

Sascha2

18-03-2011 om 06:31

Maar manda

Dat is subjectief. Ik had dat gevoel juist bij Miryanna en bij Karin.

Sancy

Sancy

18-03-2011 om 08:17

Polly

Ik heb echter wel een gat in de markt bedacht.. wie heeft er startkapitaal? wij gaan bedrijfsuitjes organiseren, familie bijeenkomsten enz.. voor ongeveer 10 personene.."speel nu met je eigen clubje wie is de mol"
Zoals Berber zegt: het wordt al gedaan. Bijvoorbeeld in Utrecht, http://www.utrechtseuitjes.nl/dag_arrangementen.php?id=103&site=Adwords&kw=wie%20is%20de%20MOL%20utrecht&adused=7204808592&gclid=CODe9PzI16cCFUKGDgod9T7D9A

De mol

Ja, ik had het goed!! Ik zat sinds Jan eruit was, op Patrick. Ik twijfelde vanaf het begin tussen Art en Patrick (en als 3e maar minder waarschijnlijk Pepijn). Jan zat vol overtuiging op Art en toen Jan eruit was, was het voor mij duidelijk dat het Art niet was, dus Patrick. Als je dan op hem gaat letten, is het wel duidelijk dat hij geregeld zat te mollen. Een beetje flauw om te doen alsof de mol contact had gezocht met hem.
Ik vond het niet het beste seizoen wat spel betreft, ik weet niet goed waarom, wat te doorzichtig geloof ik en teveel mensen met mollenstreken. Ik vond het wel een leuke groepje bij elkaar met inderdaad als hoogtepunt de toneelvoorstelling.

Nou berber

ik heb inderdaad niet gekeken maar hij werd gisteren door de presentator zo omschreven. het is niet dat ik hem beoordeel op zijn uiterlijk, ik heb de serie niet gezien en ken die man (acteur ?) niet.

Ik heb nog een keer gekeken

zomaar op vrijdagochtend. Oudste had gisteren wel gekeken maar middelste is ziek en was in slaap gevallen. Hij zat vanochtend zo ziekig in zijn Ajax-pyjama met een dekentje om op de bank te hangen dat ik heb gewoon alles heb laten liggen, koffie heb gezet en gezellig met hem nog een keer gekeken heb (jongste naar peuterspeelzaal dus we konden rustig kijken).

Wij schrijven hier na iedere uitzending op wie we denken dat het is en degene die dat het meest keren goed heeft mag een keer eten kiezen (alsof dat anders nooit mag, haha). Maar goed, IK HEB GEWONNEN, hm wat zullen we vanavond eens eten?

Polly Shearman

Polly Shearman

18-03-2011 om 12:01

Belachelijk!

dat arrangement,
"Wie vertrouwt u en wie durft u opdrachten uit te laten voeren namens uw groep? De Mol (anoniem vanuit een ander team in uw groep geplaatst met als doel te chanteren) loert iedere minuut tijdens de vele ludieke opdrachten over uw schouders mee"

ja ja, wij gaan daar dus heen met 10 man, en er komt een totale vreemde bij ons in de groep erbij... en dan moeten wij raden dat hij de mol is... errug moeilijk lijkt me...

nou ik vind meer dat je met je eigen groep van 10 mensen lootjes trekt, en zo dat 1 iemand de mol word, en je dan spelletjes gaat doen die je moet flessen, of niet.
De mol kan al dan niet geheime instructies ontvangen. en dit moet natuurlijk minstens een heel weekend duren, want wat zijn nou 4 uurtjes!!?!?!?

hihih ik heb het al eens geprobeert toen we met vriendinnen een weekend weg gingen, maar je hebt een spelleider nodig anders gaat het echt niet.

Oke....

Ik had geen gelijk... snik....

Maar wel verwarring gezaaid! (Berber!)

Misschien zou ik wel een erg goede mol kunnen zijn...

En berber: bedankt dat deze loser toch nog op je pyamaparty mag komen..

Sascha2

Sascha2

19-03-2011 om 16:37

Pelle

Ik ben eigenlijk wel heel trots op het feit dat de bijdragen in dit draadje zonder spoiler in de titel geplaatst zijn. Mooi toch?

Jujube

Jujube

19-03-2011 om 23:21

Hmm

ik vond Patrick eigenlijk niet zo'n goede mol; ik vond dit echt een minder seizoen. Gelukkig waren daar Art en Karin als smaakmakers in deze serie. Hopen dat er volgend seizoen een betere en meer geslepen mol in het spel zit.
Groet,
Jujube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.