Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

bertje1

bertje1

05-08-2012 om 16:05

Wie kent dit boek? 'met 'grendels' er in


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

07-08-2012 om 23:15

Nou

Ik ben het niet en ik ben heel benieuwd wie het dan wel zou kunnen zijn!

Rafelkap

Rafelkap

08-08-2012 om 07:07

Niet blond

Ik houd ook best van een rare opmerking maar ben het ook niet. Al snap ik al die ophef niet, over 1 opmerking zo vallen. Het is op zich niet helemaal zo gepast maar ik zie er best de humor van in (sorry Mea), zeker in combinatie met een SF boek. Maar ik ben kennelijk de enige (en niet blond, wel brunette)

Ely

Ely

08-08-2012 om 08:53

Rafelkap

Misschien is dit wel de Oo versie van de Smeets hetze op FB. Die ik trouwens hardnekkig negeer.
Mag ik dat zeggen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

08-08-2012 om 09:59

Ely

Ja, dat mag jij zeggen. Ik vond de Smeets-bingo tot nu het enige echt grappige onderdeel van die hetze - hilarisch en meteen toepasbaar. En Rafelkap, ik heb niet wakker gelegen van de opmerking van Blondie, ik heb me er eigenlijk alleen maar over verbaasd (en me dus afgevraagd of ik iemand in het verleden tegen de schenen heb geschopt, maar dat schijnt dan weer niet zo te zijn, wie het nog snapt mag het zeggen).
Bertje, leuk dat je het boek hebt besteld! Mijn vader is helemaal gek op sf, zal eens informeren of hij deze serie kent (en dus in de boekenkast heeft staan).

Rafelkap

Rafelkap

08-08-2012 om 17:20

Ely/mea

Uuhu, ben echt Blond want dit grapje snap ik niet Maar volg dan ook geen sport en geen FB (waarover ik dan weer heel lang moest nadenken dat dit hier wat mee bedoelt moest worden). Ok, geen hard feelings dus (ook nergens voor nodig)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.