Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

05-03-2010 om 23:17

Wie kijkt er nog lost?

En wie snapt er nog iets van??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

05-03-2010 om 23:35

Ik!

en ik heb er nooit iets van gesnapt. Dat vind ik nou juist de charme.

Rembrand

Rembrand

06-03-2010 om 00:14

En ik.

Weer een bizarre aflevering vanavond.....
M.

Jet Burg

Jet Burg

06-03-2010 om 08:49

Ik ook

En ik ben zo benieuwd naar de finale...

Biene M.

Biene M.

06-03-2010 om 09:36

Wij..

wij kijken wel, maar hebben van dit seizoen alleen nog maar de eerste aflevering gezien. Ik lees voor de zekerheid maar niet voorbij de beginposting in dit draadje

Rembrand

Rembrand

06-03-2010 om 13:22

Biene.

Je kan alles lezen. Geen spoilers aanwezig
M.

Terpi

Terpi

06-03-2010 om 14:18

Svp geen spoilers plaatsen

Ik ben net bij aflevering twee van dit laatste seizoen aangeland en hoop in te lopen zodat ik de rest op tv kan zien...

Nasha 1st

Nasha 1st

06-03-2010 om 17:07

Geen spoilers inderdaad

voor degenen die nog moeten kijken, maar ik ben totaal de weg kwijt met Lost.....Ben echt Lost zeg maar....

Ben ook lost

want ik wil graag de door mij gemiste aflevering van vrijdag kijken, maar krijg het niet gevonden. Wel een site gevonden die het uitzendt, maar dan krijg ik een miniklein beeldje (3 bij 4 cm of zo) en daar ga ik dus niet naar zitten kijken.
Is er een site met een beetje behoorlijk formaat waar je gemiste afleveringen kunt zien? Heel graag een link please.

Oh ja, en ik snap er ook geen hout van maar vind het toch leuk om naar te kijken (haha raar hè)

Nasha 1st

Nasha 1st

07-03-2010 om 22:10

Deze 2

http://tvgorge.com/shows/lost/season-6/the-substitute/
http://www.free-tv-video-online.info/internet/lost/

Want ik had onlangs ook een aflevering gemist en man en ik hebben het hierboven gekeken.....soms liep hij wel vast, maar ging daarna weer verder....

Dankjewel nasha 1st

ga het gelijk uitproberen

Luna

Luna

08-03-2010 om 11:17

Ook lost

Echt de meest geweldige serie ooit gemaakt, zit zo geniaal in elkaar dat ik ook al heel lang geleden de draad ben kwijtgeraakt. Maar wel stug blijven kijken, en hopen dat het in de laatste aflevering ineens allemaal helemaal duidelijk wordt (ik betwijfel het).

Komt ook doordat er zo'n vreselijk lange tijd telkens tussen zat dat Net 5 weer met een volgende serie begon. Eigelijk moet je straks de hele DVD box kopen en dan alle series achterelkaar kijken.

Terpi

Terpi

08-03-2010 om 19:09

Ben intussen bij...

En het begint me nu juist meer en meer te dagen Ik heb overigens inderdaad in een half jaar tijd de hele serie van boxset dvds bekeken... dat helpt!

Nasha 1st

Nasha 1st

08-03-2010 om 21:25

Terpi

knap van je! Ik ben echt totally lost.....hopelijk komt er wel een fatsoenlijk einde aan....

Kadonaj

Kadonaj

09-03-2010 om 16:22

Ach, zolang sawyer erin zit :p

Ik kwijl alleen maar voor die tv haha, het verhaal blijft toch interessant op de een of andere manier, vreemd...

Vreemde serie

Ik ben wel een beetje van de happy endings (ben daarom ook dol op de serie Dexter ) en dus ben ik bij Lost afgehaakt toen ik merkte dat het er in die serie niet echt om ging dat ze gered zouden worden van het eiland en allemaal weer hun normale leventjes zouden oppakken....
Vonda

Terpi

Terpi

16-03-2010 om 10:18

Patience my dear vonda...

patience!

Nasha 1st

Nasha 1st

16-03-2010 om 16:11

Terpi?

Ken jij het einde al? Het is toch hopelijk wel een normaal einde, geen open einde waardoor je nog niks weet....?

krin

krin

16-03-2010 om 16:37

Terpi?

Het komt toch niet goed, hè? Zo van en toen werden ze wakker en was alles weer normaal? Dat zou ik nou een vreselijke afknapper vinden.

Terpi

Terpi

16-03-2010 om 21:55

Krin en nasha

Haha, jullie volgen het nog altijd op de voet dus? Ik ook, helemaal tof! Ik weet niet heel veel meer dan jullie maar wat ik wel weet is zeer de moeite waard om te blijven volgen...

Nasha 1st

Nasha 1st

16-03-2010 om 22:14

Terpi!

jazeker, ik kijk elke week!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.