Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

bonnetje

bonnetje

08-03-2010 om 07:12

Wie weet dit [bekeuring]

Als er op een beukering een verkeerde gemeente staat ingevuld kan je die bekeuring dan aan vechten ??
Mijn kids hebben gister een beukering gekregen (voor iets heel kleins hoor)maar nu staat bij de een wel de goede gemeente in geveuld en bij de ander staat de naam die onze gemeente een jaar of 8 geleden had.
Kunnen we hier wat mee?? weet iemand hoe dat werkt???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

08-03-2010 om 08:25

Bonnetje

Zou best kunnen, geen idee. Persoonlijk zou ik het wel laten betalen, gewoon als lesje, je doet iets tegen de regels, dus daar staat een consequentie op, eigen schuld, dikke bult. Of, ik weet niet hoe oud ze zijn, het zelf op laten lossen, door aan te geven dat de gegevens op de bekeuring niet kloppen.

Vast wel

je zou kunnen proberen om bezwaar aan te tekenen.Ik weet niet of dat in dit geval werkt.
ik zou dat persoonlijk niet doen.
als mijn kinderen iets doen waarvoor ze (terecht)een bekeuring krijgen,moeten ze daar iets van leren,dus betalen.en dan ga ik geen manier verzinnen om er onder uit te komen.( leuk woord trouwens: beukering

bonnetje

bonnetje

08-03-2010 om 09:16

ja ze hebben ook een preek gehad van ons en we laten het ze ook zelf betalen.
bekeuring bedoelde ik natuurlijk hahaah

Mwah

ik weet het niet, maar ik weet wel dat mensen vaak overspannen verwachtingen hebben van het effect van spelfouten, verkeerde namen etc in juridische documenten.
Als ze een verkeerde dag of tijd noemden zou het denk ik wat anders zijn (ja amar, toen *was* ik er helemaal niet), maar als die oude gemeentenaam duidelijk is, en niet in gebruik is bij een andere gemeente (er kan dus geen verwarring ontstaan) dan ben ik bang dat het geen verschil maakt.

Proberen kan natuurlijk altijd, even los van pedagogische motieven.

Groeten,

Temet

Sancy

Sancy

09-03-2010 om 11:49

Beschikking (?)

Laatst hadden wij een akkefietje met een politiemeneer. Die pakte een A4 notitiemap om een boete uit te schrijven en wist me te vertellen dat het zo mocht (en veel van zijn collega's deden het nu ook zo vanwege de toegenomen administratieve handelingen in het vak) en dat de beschikking die in de bus valt, rechtsgeldig is. Die moet correct zijn. Wacht dus even af wat er in de brief staat die je thuis krijgt.

bonnetje

bonnetje

11-03-2010 om 20:26

Oke dank jullie wel

voor de reactie's we hebben verder nog niks binnen dus we wachten inspanning af

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.