Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

karin

karin

12-12-2008 om 11:30

Wil graag naar dirty dancing,maar is de eerste rang nou ook de beste plaats?

ik wil graag boeken voor dirty dancing,maar is de eerste rang nu echt de beste plaats?(scheelt nl wat in prijs)
En zie je het dan prima?
Ik heb de plattegrond wel bekeken,maar ik weet niet welke rang je goed en duidelijk zicht hebt en er zijn er vast die dit lezen al geweest!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Welk theater?

Dat ligt aan het theater.
Groet,
Miriam Lavell

Helemaal vooraan...... nee dank je

Vind ik geen pretje. In welk theater je ook zit, je zit er te dicht op om het overzicht goed te behouden.
Het Beatrixtheater, daar zou je eigenlijk midden in moeten zitten. Inderdaad niet op Balkon. is ook geen feestje.
Veel plezier!

Beetje ot

Ik ben eens ergens in een stadion naar een concert geweest. We hadden dit keer jammer genoeg geen veldkaarten, maar tribunekaarten 'ring 1, eerste rij'. Ach, dachten we, da's niet op het veld, maar vooraan op de tribune, valt wel mee..... Beginnen ze daar verdorie bovenaan te tellen! De eerste ring was de bovenste tribune, en de eerst rij de bovenste!

Dussssss.... sluit me bij mijn voorgangers aan: ligt aan het theater.

Saartje

Saartje

12-12-2008 om 14:46

In het midden

Hoi Karin

Het beatrixtheater is erg groot en breed dirty dancing speelt alleen daar zover ik weet). Balkon kan ik echt afraden maar vanaf rij 7 tot rij 10 zijn naar mijn smaak de beste plaatsen.

Saar

Want 1e rang zijn niet perse de voorste rijen. 1e rang zijn de beste, dus duurste kaarten.

In het theater waar ik in m'n schooltijd veel geweest ben zat ik altijd 3e rang, dat waren daar de slechtste kaarten (goedkoop via school ) Meestal ergens aan de zijkant op het balkon, maar ook wel op een van de voorste rijen. (boven de plek voor de orkestbak), daar zat je zo dicht bij het podium dat je een stijve nek kreeg. (gelukkig nog jong )

Ik zou het theater even bellen, dan kunnen ze het je precies vertellen en advies geven.

Wel eerste rang, maar

ik zou geen eerste rij boeken. Die mensen zagen echt helemaal niets. Je kon ze er aan het einde van de voorstelling zo uitpikken, want die liepen nog steeds met hun hoofd in hun nek.
Er gebeurt namelijk ook veel achterop het toneel en dat kun je echt niet zien als je helemaal vooraan zit.
De site van het Beatrixtheater heeft trouwens ook een plattegrond. Wij zaten in het ' eerste blokje' van de eerste rang en dan ongeveer in het midden. Perfect zicht! Ook is het hoogteverschil tussen de rijen groot genoeg, dus je ziet geen achterhoofden.
Google trouwens eens op last-minutes. Dat scheelt echt enorm!

Veel plezier!!!

Groetjes Mamaite

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.