Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Linda

Linda

16-06-2011 om 09:55

Wil weg bij nuon, waar wel heen?

Hoi heb net een vervelend gesprek gehad met iemand van de nuon, grr ben nog boos! Maar goed, ik wil overstappen! Wie is er erg tevreden over zijn energie leverancier? Wil dat graag weten!
Groetjes Linda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

16-06-2011 om 10:29

Greenchoice

manlief werkt in de branche van duurzame energie en die heeft er 2 jaar terug een ware studie van gemaakt wat nu de goedkoopste leveancier was in combi met service. Wij kwamen uit op GreenChoice en nog altijd zeer tevreden.

Manlief geeft als tip: kijk niet enkel naar goedkope energie, maar ook naar de gas prijs! Veel aanbieders leveren welliswaar goedkope energie, maar halen dat voor een deel weer terug op de gas prijs die ze berekenen. Het is heel lastig een juiste berekening te maken, maar dat is dus wel een beetje expres gedaan door de leveranciers omdat zo het energie plaatje mooi is.

lampje

lampje

16-06-2011 om 12:09

Lood om oud ijzer

Mijn man zit op een service centre van een energieleverancier, en weet er inmiddels veel van af. Hij heeft alles uitgerekend, en zijn conclusie: het is kwa prijs lood om oud ijzer. Als je werkelijk voordeel wilt hebben, moet je jaarlijks overstappen.
Groetjes, lampje

Kaaskopje

Kaaskopje

16-06-2011 om 14:02

Niet weggaan omdat je boos bent

Weggaan omdat je boos bent op de klantenservice vind ik niet altijd een handige reden om over te stappen. Het moet wel zin hebben. Bel dus met Nuon dat je ontevreden bent en erover denkt om over te stappen. Misschien komen ze met een leuk aanbod.
Wij zitten al járen bij Nuon en hebben er nooit problemen. Vorig jaar wilde ik vanwege lagere kosten dan toch eens naar een ander, maar ben bij Nuon gebleven omdat ze een bijna net zo goed voorstel deden.

Brianna F

Brianna F

16-06-2011 om 16:36

Lampje

Dat wilde ik ook zeggen. Elk jaar overstappen en zo de aanbiedingen benutten is de enige manier om te profiteren van lagere prijzen, de meeste kosten zitten toch in de transportkosten en die ontlopen elkaar niet.
(Meneer F werkt bij Essent, ik ben zeer tevreden hoor)

Leandra

Leandra

17-06-2011 om 20:59

Greenchoice

Zit al jaren bij Greenchoice. Groene energie, goede prijs, prima service. Zelfs bij 3 keer verhuizen geen problemen gehad.Vooral de duurzame energie vind ik een pré.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.