Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

lisbeth

lisbeth

02-04-2013 om 10:06

Wint er ooit wel eens iemand iets met die click en win acties?

Iedere dag zie ik op facebook van die acties langskomen, like en win, click en win.
ik heb nog nooit wat gewonnen
Zijn er mensen die ooit iets gewonnen hebben of die mensen kennen die ooit met zo'n wedstrijd iets gewonnen hebben. Of is het gewoon een hopeloze zaak

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yaron

Yaron

02-04-2013 om 10:48

Volgens mij

Ik doe daar niet aan mee, het is puur reclame maken voor het bedrijf en de kans op een prijs is volgens mij heel erg klein. Ben ook benieuwd of er zich nog winnaars melden.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Nou

Ik weet niet of er mensen winnen, maar ik heb weleens een paar mensen ontvriend omdatik er veel te veel reclame bij kwam.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

02-04-2013 om 12:06

Ja hoor

Ja, zeker, ik win weleens wat. Pas nog een cd van Jimi Hendrix.

Alleen plaatselijk

Ik klik en win alleen op plaatselijke acties of misschien nog net als het in de buurgemeente is. Die vind ik dan wel leuk...een gratis etentje of tuinstoelenset. Meestal wordt er dan ook later bekend gemaakt wie gewonnen heeft b.v. met foto...of stukje in de krant als ze van dat etentje genieten.
Met pasen nog foto's zien langs komen van 1 van mijn face-book vrienden die dus zo'n etentje had gewonnen (hier te plaatse) en op zijn face-book pagina een heleboel felicitaties met z'n prijs....Dat geloof ik dan dus weer wel. Die reclames uit Amerika of weet ik waar, daar doe ik niet aan mee (of ik blokkeer de berichten van de persoon waarvan het komt).
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

02-04-2013 om 12:07

Ik deel nooit berichten overigens.

amk

amk

02-04-2013 om 12:34

en het was onwijs leuk bij de olympische spelen vorig jaar.

anna van noniemen

anna van noniemen

02-04-2013 om 12:42

2 maal

1 keer bij Landal, die hadden een soort wordfeud actie waar je een wintersportverblijf mee kon winnen. en daar was ik 1 van de gelukkigen...
En hier lokaal, bij een ijsbaan, gratis kaartjes...
Al die acties om ipads enzo te winnen, daar doe ik niet aan. Daar geloof ik niet zo in.

Lizelot

Lizelot

02-04-2013 om 12:47

Ik niet,maar

mijn nichtje wint regelmatig iets.Maar ze liked en deelt ook alles.Dol werd ik ervan,nu heb ik het zo ingesteld dat ik geen berichten meer ontvang van haar.Ik like en deel niet.Dus ik win ook niks.

madelief

madelief

02-04-2013 om 21:02

Mijn collega idem

Die wint echt alles! Een Sonos, spijkerbroeken, tassen, kinderspeelgoed, reisjes echt niet normaal. Volgens haar heeft het te maken met hoeveel likers je hebt. Ik doe nooit mee, dus win ook nooit

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jessica O

Jessica O

03-04-2013 om 07:44

Pas

voor het eerst, een boekenpakket. Kreeg daarvan ook altijd al mail in mijn facebook, omdat ik ze al had geliked. En nu dus een pakket gewonen met boek/dvd en zo.

Fiorucci

Fiorucci

03-04-2013 om 08:47

Even...

Even nog diep nagedacht: een doos chocolade, bij een vaderdagactie, een plak chocolade bij een valentijnsactie, en ook nog wat cosmeticaproducten, van zo'n actie: de eerste 35 reacties ontvangen het product. Je hoeft lang niet altijd je deelname of de pagina te delen, is mijn ervaring.

Judith H

Judith H

05-04-2013 om 15:11

Spam en verboden

Strontvervelend vind ik ze. Die like en win acties vallen onder spam en zijn volgens de regels van Facebook verboden. Ik rapporteer ze als spam dus...

Fiorucci

Fiorucci

05-04-2013 om 17:04

Judith

Like en win acties zijn niet verboden, wel het verplicht delen. Je hoort als deelnemer de keus te krijgen of je een actie deelt. Ik deel dus nooit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.