Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Faith

Faith

17-12-2008 om 18:27

Wit licht

Is het wat, de film, of moet ik theedoeken meenemen voor het janken?? We hebben kaartjes gewonnen, maar waren eerst niet van plan te gaan omdat de film ons iets te rauw lijkt. Faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bianca M.

Bianca M.

17-12-2008 om 20:51

Moet je zien!

Ik heb de film gezien. (Twee keer zelfs, maar dat terzijde ;o))En ben van mening dat deze film door elke Nederlander boven de 16 jaar gezien moet worden. Verplichte kost!
De film is heftig. Rauw kun je het ook omschrijven inderdaad. Maar het verhaal wat verteld wordt, is het verhaal wat 250.000 kinderen elke dag weer moeten meemaken. En ik vond dat ik daarvoor mijn ogen niet mocht sluiten.
Je gaat niet ontspannen de bios uit. He hoofd zit vol indrukken. Je ogen vol tranen.
Maar het verhaal van deze film MOET (in mijn ogen) wel verteld worden...
Groetjes, Bianca M.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2008 om 01:27

Mijn dochter van 17

is er gister heen geweest en vond het een geweldige film. Mijn dochter heeft sowieso grote belangstelling voor Afrika en absorbeert zo'n film meer dan dat ze gewoon kijkt. Volgens haar een grote aanrader.

reina

reina

18-12-2008 om 07:09

Nog niet

Mijn buurvrouw is geweest, was heel positief, een prachtige documentaire-achtige film, volgens haar. Wij gaan er in de kerstvakantie zeker naar toe!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.