Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

verhuizertje

verhuizertje

15-09-2011 om 11:09

Wonen in waddinxveen

hoi,

vraagje aan de waddinxveen-kenners: hoe is het om te wonen daar? Zijn er goede scholen (liefst openbaar), worden nieuwelingen er geaccepteerd of is de cultuur erg gesloten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Overal wonen aardige mensen

Wij wonen nu 21 jaar in Waddinxveen.
De dickbrunaschool in de wijk Zuidplas en de Theo Thijssenschool bij de hefbrug zijn de twee openbare scholen.
Waddinxveen zelf is leuk voor kinderen tot 12 jaar (zegt men) Gouda is dichtbij.
Voorzieningen in Waddinxveen: net opgeknapt zwembad,scouting (land en watergroep), muziekverening, diverse sportverenigingen, brede school, hopelijk binnenkort het echte winkelcentrum en een hefbrug die wel eens landelijk nieuws is.
En overal in Nederlan wonen aardige mensen, je moet ze alleen tegenkomen. En soms duurt dat langer dan je wilt.
Succes met verhuizen.

Annet

Annet

18-09-2011 om 19:32

Ja, je komt er wel tussen

Zeker als je kiest voor één van de openbare scholen of één van de niet te christelijke scholen.
Ook bij de sportclubs is mijn ervaring dat je best import mag zijn, dat is geen probleem.
Even los van het type huis dat je wilt, is de Zuidplas als wijk denk ik het meest open.
De middelbare school staat wat minder goed bekend, hoewel ik ook wel tevreden ouders hoor. Maar in Gouda (5 km fietsen) is volop keus, dus mogelijkheden genoeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.