Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

annie noniem

annie noniem

05-01-2013 om 15:20

Wordfeut


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

06-01-2013 om 12:24

Anneque,

Heb je een uitnodiging gestuurd. dus als je iets krijgt met jesuis ben ik het,
Oregano.

oregano

oregano

06-01-2013 om 12:25

Foutje

Heb een uitnodiging gestuurd aan tante janny zie ik nu....

Nu dan nu naar jou

Heb iemand per ongeluk geweigerd het

heb al veel tegenspelers, leuk:- ). heb net per ongeluk iemand geweigerd,zag in een flits dat de naam iets was als lelietje v dalen. excuus, ging per ongeluk, zoek me vooral nog eens op!

wil ik even niet zeggen

wil ik even niet zeggen

06-01-2013 om 20:43

Word on is ook een leuk woordspel

dat werkt erg verslavend.

Vic

Vic

06-01-2013 om 23:12

Songpop

Speelt er ook nog iemand Songpop? Dat vind ik bijna net zo leuk als Wordfeud. Ruzzle is ook leuk, maar voor af en toe. Ik ben er ook niet goed in. Soms zit het even mee, maar de meeste spelletjes verlies ik.

pooh bear

pooh bear

07-01-2013 om 00:29

Vic

Ik speel songpop. Ik vind het erg leuk maar ben er ook niet zo goed in
Als je wil spelen ik speel als noblesse68

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Woordfeud en ervaring

Ik woordfeud ook...maar al best erg lang, al zeker 2 jaar. Al lang voor de hype in ieder geval. En best veel...tegen 10 to 15 tegenstanders ofzo en meestal leg ik elke dag 1 of 2 woorden. Ik stap er nooit uit..Dat vind ik flauw en na de eerste tijd verlies ik zelden. Ook zonder medeklinkers win ik heel vaak. Ik speel random en normal en dat maakt me niet veel uit.
Ik vind het leukste om te proberen en te proberen en te proberen....en om tussen woorden nog 'n woord te maken of om aan te vullen. Kreeg laatst nog veel punten met het woord 'gombomen'.....wist niet eens dat die bestonden Eerst had ik 'grondbomen' en had nog wat dingen geprobeerd...Omdat er in die 'gom' 3 woordwaardes zaten opeens enorm veel punten
Kwam er pas achter dat ix ook kan....Na zovéél tijd!
Het is ook een kwestie gewoon van geduld en tig keer proberen....
En niet iedereen heeft dat.
groeten albana

rosa

rosa

07-01-2013 om 08:24

Ruzzle

Wordfeud speel ik met 1 vriendin en daar win ik eigenlijk altijd van. Soms met maar een paar punten verschil, soms met veel. Het winnen zit m in de strategie volgens mij (liever maar niet dat mooie woord leggen als daarmee de 3 keer woordwaarde beschikbaar komt). Maar eigenlijk vind ik een spel wat te lang duren.
Ruzzle vind ik leuker en speel ik met random tegenspelers. Sommigen zijn er waanzinnig goed in, ik ben gemiddeld volgens mij.
Word on ga ik proberen en songpop klinkt ook leuk!
Ik heet overigens ikdis (wilde Ikdus heten maar typte verkeerd...)

Vic

Vic

07-01-2013 om 09:41

Pooh bear

Ik kan geen noblesse68 vinden.

pooh bear

pooh bear

07-01-2013 om 09:56

Vic (oeps)

Nog even gekeken ik dacht dat ik voor al mijn spelletjes dezelfde inlog naam had. Maar bij songpop ben ik ooit ingelogd met facebook en daar sta ik dus onder mijn eigen naam.
En die gooi ik liever niet op dit forum

Vic

Vic

07-01-2013 om 10:08

Oh ok

Die van mij hangt ook aan Facebook, maar pas sinds kort. Volgens mij moet je mij kunnen vinden met de naam van Pippi Langkous die het meest op mijn nick hier lijkt.

rosa

rosa

07-01-2013 om 10:54

Songpop

Ik ben ermee gestart en vind het een leuk spel. Maar hoe lang duurt het eigenlijk? Is het echt een meerdaags toernooi, of heb ik dat per ongeluk aangeklkt? Moet je alle categorieën doen in dat toernooi, of kun je steeds zelf kiezen (en daarna je tegenstander)?

Vic

Vic

07-01-2013 om 10:58

Week

In het toernooi wordt per week bijgehouden van hoeveel tegenspelers je wint. Je tegenspeler heeft zijn eigen lijstje en zijn week hoeft volgens mij niet overeen te komen met jouw week. Na die week krijg je voor elke tegenspeler waarvan je die week, in totaal, hebt gewonnen een powerup.
Je categorie kun je per spelletje bepalen. Als je meer dan drie op rij goed hebt in een spel, krijg je meer sterren en daardoor meer liedjes in de categorie beschikbaar.

oregano

oregano

07-01-2013 om 11:18

Lelietje,

Heb je een uitnodiging gestuurd en een mail via hotmail,werd hoog tijd Waar wordfeud al niet goed voor is )
Groet oregano

pooh bear

pooh bear

07-01-2013 om 11:35

Vic

Het is me niet gelukt om je te vinden.
Maar ik heb hier een gmail adres als je daar een mailtje naartoe stuurt zal ik je mijn naam op songpop sturen.
[email protected]

Vic

Vic

07-01-2013 om 12:00

Mail

Pooh bear, ik heb je gemaild!

rosa

rosa

07-01-2013 om 12:09

Vic

Ah. En een spelletje duurt gewoon 1 ronde dus. Ok, bedankt!

Snuggle's

Snuggle's

07-01-2013 om 14:38

Rosa

Ik heb je een uitnodiging gestuurd, ik moet alleen nu gaan werken, dus niet veel tijd om gelijk te gaan spelen

rosa

rosa

07-01-2013 om 16:03

Leuk!

Met welk spel? Wordfeud?

Cicade

Cicade

07-01-2013 om 18:13

Rosa

Ik heb jou uitgenodigd voor Wordfeud. Dus als je zin hebt ....

Snuggle's

Snuggle's

07-01-2013 om 20:18

Rosa

Allebei

rosa

rosa

08-01-2013 om 08:52

Spelen

Lekker veel spelen: ik heb nu 5 Ruzzles, 3 wordfeuds, 10 songpops en 1 Word on lopen. Songpop is wel grappig, je ziet de leeftijdsverschillen. Moderne rap kom ik echt helemaal niet uit, maar met muziek uit de 70s heb ik ze een paar keer allemaal goed gehad.

Songpop alleen op apple?

Dat songpop leek me wel wat voor mijn jongens, die houden wel van dat soort spelletjes...maar zij kunnen het nergens vinden voor hun samsung galaxy apparaten 9heet dat android??) Op mijn i phone & op de I pad zonder problemen geinstalleerd 9en ze vinden het idd hartstikke leuk)

Maar ik dacht dat alle populaire spelletjes wel voor alle platforms beschikbaar waren??? Of niet??

Ingrid

rosa

rosa

09-01-2013 om 15:09

Ook op android

en het heet gewoon SongPop..
Ik heb geen idee waarom je het daar niet kunt vinden, ik heb het eergisteren in de PlayStore gedownload.

Ze hebben het gevonden...maar...

de app is niet compatible met hun samsung galaxy??

Ik snap er ook niks van. Nou ja, dan maar op de i pad, kan ook...

wil ik even niet zeggen

wil ik even niet zeggen

09-01-2013 om 22:14

Welke samsung hebben ze precies?

Het kan best hoor, dat hij niet op de telefoon kan.

Eeh ja

een galaxy volgens mij, meer weet ik eigenlijk niet....
nou ja, ze doen het nu op de i pad, gaat ook prima

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.