Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

madelief

madelief

24-06-2012 om 17:51

Wordt het nog zomer?

Ongelooflijk wat een slecht weer dit jaar! Paar mooie dagen maar gehad. Gelukkig hebben wij pas 20 juli vakantie want je zal met dit weer maar naar een Nederlandse camping of zo gaan. Worden jullie er ook zo treurig van? Komt het nog goed deze zomer, wat denken jullie?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

24-06-2012 om 19:12

Ik houd vast aan...

Vorig jaar hadden we een prachtige voorzomer. Eind april was het heerlijk vakantieweer. En we hadden een prutzomer. Dus dit jaar is het andersom; een minder voorseizoen qua temperatuur maar een fantastische zomer in juli/augustus. Toch?

Primavera

Primavera

24-06-2012 om 19:20

De zomer stopt in zuid-frankrijk

Ik krijg het idee dat deze maand de zomer niet verder dan Zuid-Frankrijk gekomen is. Hier in Italië hebben we net de ene hittegolf gehad en de volgende komt er al weer aan.
Maar de zomer is lang, dus ik heb nog hoop voor jullie dat de zomer dit jaar ook nog in Nederland aankomt.
Groeten van Primavera, waar het nu (19.20) 25°C is.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

24-06-2012 om 20:59

I'm with chippie

Ik denk hetzelfde als Chippie. Dat denk ik niet echt, trouwens, ik hoop het alleen vurig, met name voor de kinderen.

Waarom denk je....

Waarom denk je dat ik volgende week naar Zuid Frankrijk ga???

Elke dag 28 graden, heerlijk .......

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sjansje

Sjansje

24-06-2012 om 21:23

Ik blijf hoop houden

Hier begint over een week de zomervakantie. En ik heb zojuist naar de weersvoorspellingen gekeken (14 dagen vooruit) en dat ziet er voor hier prima uit!
Dus vanaf nu kijk ik niet meer, zo blijf ik hoop houden

Sancy

Sancy

24-06-2012 om 21:31

Ach chippie

"Vorig jaar hadden we een prachtige voorzomer. Eind april was het heerlijk vakantieweer."
maar dit jaar hadden we een wereldse winter met bijna een elfstedentocht, gevolgd door een absurd warme en droge maand maart, iig de 2de helft ervan. Dat wás de zomer al, had je die gemist?

Thursday Next

Thursday Next

24-06-2012 om 22:05

Nou...

ikheb eigenlijk nog nooit een hele slechte zomervakantie gehad, qua weer. Vorig jaar was het prima, we waren dan ook niet in Nederland maar in Noorwegen. Dit jaar blijven we in Nederland, dus daar zal het wel goed weer worden!
En ter vergelijking: ik heb nog nooit regen gehad met koninginnedag als ik ging optreden met de muziek. De 2x de afgelopen 30 jaar dat ik niet meedeed regende het. 1x zelfs zo erg dat de fanfare ging schuilen onderweg. Dus ik heb wel degelijk invloed op het weer...

Ik ben oprecht verbaasd door dit draadje. Ik wist niet dat we slecht weer hadden gehad. Écht niet. Alles staat prachtig in het groen, ik heb de natuur zich heel mooi zien ontwikkelen. We hebben al een paar keer buiten in de tuin gegeten, zeer aangenaam. Ook is er niet wekenlang neerslag geweest, een paar keer heel hard en heel veel is prima op te vangen kwa planning.

Bedoelen jullie dat het niet zo warm is buiten? Dat zal dan wel. Hmm tsja dat mis ik niet. Ik kan niet tegen hitte.

koentje

koentje

25-06-2012 om 13:48

Chippie

ik sluit me bij jou aan. Ik ben ook voor een mooie augustusmaand!! En het laatste deel van juli erbij!

Rode beuk

Ja, het is prachtig groen en alles staat er geweldig bij in de natuur, maar voor mij hoort bij de zomer dat je 's avonds nog lekker in de tuin kunt zitten omdat het nog zo zoel is en dat je overdag de ramen en deuren open hebt staan. Het ruikt dan ook zo lekker allemaal. Dat mis ik nu gewoon. Gisteren was het zelfs herfstachtig hier met harde wind, regen en slechts 13 graden.

Verder vind ik 20 tot 25 graden prima, warmer hoeft echt niet van mij. Afgelopen woensdag bijvoorbeeld vond ik heerlijk. Het was toen bewolkt, maar wel 20 graden en 's avonds nog heerlijk zacht.

Chris

Fiorucci

Fiorucci

25-06-2012 om 18:24

Draadje kan sluiten,

Na woensdag wordt het warm,komt goed!

lisbeth

lisbeth

25-06-2012 om 19:00

Primavera

wordt helemaal blij van jou (mijn man wat minder) Nog 5 dagen en dan :Italy here we come. Op naar de 35 graden

Dendy Pearson

Dendy Pearson

25-06-2012 om 21:45

Heel warm

hoeft van mij heus niet. Maar wij gaan over 2 weken naar een camping in Luxemburg en dan zou ik het wel fijn vinden als het een beetje zwemweer is, iig droog. Leuk voor de kinderen en dus ook voor ons.
Wij hebben er al wel rekening mee gehouden dat het wat slechter kan zijn. Dus hebben we een caravan geboekt met dvd-speler en er schijnt volgens zoover een geweldig animatie-team te zijn die geweldige dingen binnen met de kinderen doet.
Maar ik denk ook dat de zomer heus nog wel komt.

Dendy

Wij zijn al bruin.

Wij hebben een seizoensplaats en zijn al vanaf begin april elk weekend op de camping in Nederland. We hebben nog geen weekend zonder zon gezeten. Ook al is het 16 graden, als de zon schijnt is het er gewoon warm. We staan beschut door de bomen, vangen wel volle zon en we zijn allemaal al behoorlijk verkleurd. Ik zie geregeld campinggasten in korte broeken lopen, mannen in blote bast, ook kinderen die af en aan lopen naar het buitenzwembad. Zolang het droog is en het zonnetje zich geregeld laat zien hebben wij zomer hoor. Afgelopen zondag was de allereerste dag sinds begin april dat het meer dan anders regende. Verder bleef het beperkt tot af en toe een buitje en we staan elk weekend om 4 uur in de zon onze laatste afwas te doen voor we naar huis gaan. Ik klaag niet.

Primavera

Primavera

27-06-2012 om 18:23

Ehm lisbeth

Ehm Lisbeth, je kunt wel leuk zeggen "op naar de 35 graden", maar 35°- 36° is het dus NU. Voor volgende week worden temperaturen van 5 graden hoger voorspeld.

Groeten Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.