Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

NaShA

NaShA

09-03-2013 om 11:32

Zag ik dat nou goed, gisterenavond laat in the next popstar?

Die familie met die vader die zijn kinderen zo pushed in de muziek? Waar toen een hele documentaire over was op tv???? Wat moeten die nou in popstars. Maar ik was iets te laat, iemand anders het wel gezien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

09-03-2013 om 14:09

Ja dus...

uitzendig gemist gekeken, familie Pontman ofzo?

The winner is

Ze hebben ook meegedaan, als groep, met de Winner is. Zij waren de Winner niet. Vader was zeer verontwaardigd. De kinderen gedragen zich keurig. Het zijn nette, beleefde kinderen. Dus dat heeft de vader ieg wel goed gedaan .

NaShA

NaShA

09-03-2013 om 15:51

Da's waar.....

het zijn keurig nette opgevoede jonge mensen, ik kan niet anders zeggen. Maar och och, wat doen ze zichzelf toch steeds aan?

Thursday Next

Thursday Next

10-03-2013 om 00:14

The winner...

Hier zijn ze bij the winner is:


http://www.youtube.com/watch?v=OBQXVTcOZ7E
Inclusief de reactie van vader...

Ja dus

Ik had het niet eens door...keek met oudste van de dvd, dus opgenomen. Oudste wilde de afleveringen allemaal zien omdat ze verschillende deelnemers kent. En omdat al die reclame tussendoor is hadden we het opgenomen.
Toen kwamen die meisjes van Pondman dus. Hierboven werd gezegd ze gedroegen zich wel 'netjes', wij vonden ze nogal ingenomen met zichzelf. Ze vonden zichzelf enorm goed en daar was de jury het niet mee eens. En ze zeiden wel netjes ja en en amen, maar achteraf vonden ze het enorm duidelijk. Die jury had er gewoon geen verstand van, want ze waren gewéldig!
(vonden ze dus zelf).
Sorry ik kan amper sympathie opbrengen voor zulke mensen. Ik vond ze dus ook niet netjes en aardig.
Ik vond ze vooral erg arrogant, allemaal. Dus ook de kinderen.
Diegene voor wie wij keken waren beter. En die zijn dus ook door...Hadden meer swung, hadden uitstraling en maakten de show en zongen ook nog 's prima en zuiver.
Pop is meer dan alleen maar zuiver zingen.
En dat snapt de Pondman familie blijkbaar niet.
groeten albana

P

P

10-03-2013 om 11:38

Albana

Volgens mij red je het niet in die business als je niet een beetje arrogant bent....

Sancy

Sancy

10-03-2013 om 11:54

Ik ben het wel met je eens dat je het zonder een beetje arrogantie niet redt in die business. Maar het verschilt wel van situatie tot situatie: arrogantie kan ook misplaatst zijn. Zeker als je inhoudelijke kritiek krijgt op dat waarvoor je in die business bent, toch?

P

P

10-03-2013 om 12:06

Ja sancy

Maar dan red je het niet in de business omdat je niet goed genoeg bent, niet omdat je arrogant bent.

NaShA

NaShA

10-03-2013 om 12:57

Maar goed, die arrogantie

komt natuurlijk wel omdat pa die kinderen helemaal gehersenspoeld heeft dat ze zo geweldig zijn. En ongetwijfeld kunnen ze mooi zingen, maar niet met popmuziek. Op hun eigen site staat trouwens dat ze GEVRAAGD zijn om mee te doen! Dat vind ik schandalig, als dat waar is....

Vic

Vic

10-03-2013 om 13:22

Wat erg!

In dit stukje zongen ze gewoon niet goed, en ik begrijp niet hoe die vader zo langs de werkelijkheid kan leven. Onbegrijpelijk! Het publiek had het allemaal feilloos door en ik heb zelfs iemand bewegingen met zijn hand langs zijn hoofd zien maken (als in: 'die man spoort niet').

Lang geleden discussie hier

De moeder (al lang uit beeld door afschuwelijke scheiding) is een vriendin van mij. Er spoort heel veel niet bij de Pondmannen, en als het enige wat niet klopt het zingen was dan was het nog niet eens zo erg. Ze zijn allemaal meerjarig nu dus jeugdzorg heeft niets meer te zeggen; niet dat ze goed gehandeld hebben in de tijd dat zr over de vloer kwamen maar goed. Het is een zielig verhaal daar.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Arrogantie

Ja je moet vast en zeker enigzins 'overtuigd' zijn van jezelf als je het in de muziek wil redden. Maar dit was écht misplaatste arrogantie...Het was irritant zelfs.
Ik realiseer me wel dat deze jongelui door vader dit geleerd hebben, oke en misschien zouden ze anders dit gedrag niet vertonen.Het was meer alsof zij deze 'hooggeplaatste personen' er waren om die jury te beoordelen dan andersom. En het ergste was dat ze dat tegen de jury niet zeiden, maar wél achteraf. Dan denk ik, als je dan zo geweldig overtuigd bent van jezelf wees dan ook eerlijk en zeg het meteen. Maar nee, tegen de jury ja en amen zeggen en dan zodra ze weg zijn...Nogal achterbaks dus. Het was écht van zucht, schiet op, wat een irritant gedoe, volgende graag.
Ik geloof er geen fluit van dat ze gevraagd zijn. Dat zeggen ze wel vaker als ze in programma's zijn en bij voorkeur als er competatieve elementen in zitten en ze het niet redden.
groeten albana

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-03-2013 om 10:47

Oh wat een enge vent is die vader

Vond al googlen ook een stuk van een uitzending van DWDD uit 2009, waar vader het aan de stok heeft met Ernst Daniel Smid. Wat een zelf ingenomen kop heeft die vader. En wat heeft EDS gelijk. Het is niet om aan te horen dat zingen.

Ik kan me goed voorstellen dat je als betrokkene je erg veel zorgen maakt over deze kinderen.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

11-03-2013 om 11:53

Geloof ik best

"Ik geloof er geen fluit van dat ze gevraagd zijn."
Oh, ik geloof het juist direct. Vergeet niet dat we hier hebben over een (commercieel) TV-programma. En het belangrijkste doel is: kijkcijfers. Hoe hoger de kijkcijfers, des te hoger de advertentietarieven, des te meer inkomsten. Het doel is helemaal niet om onbekend talent naar boven te halen, dat is alleen maar een middel. Het is goed voor de kijkcijfers als er wat bijzondere kandidaten meedoen. En deze familie staat garant voor ophef, discussie en aandacht.

mirreke

mirreke

11-03-2013 om 14:01

Wat pijnlijk

die vertoning bij the winner is. Ik heb dat nooit gezien, maar nu even gekeken via youtube. Die arme kinderen/mensen, wat een blinde vlek. Ze zijn ook nu als volwassene nog werkelijk helemaal gehersenspoeld.
Heb het destijds ook op OOL gevolgd nav een draadje van sini.

Jip

Jip

11-03-2013 om 15:59

The jackson 5

Net ook even het een en ander zitten terugkijken en inderdaad het optreden bij 'The Winner is' is erg pijnlijk. Mij doet het geheel vooral denken aan de vader van The Jackson die er ook alles voor over had om zijn kinderen beroemd te maken.

Gevraagd en bijzondere kanidaten

Als ze werkelijk gevraagd waren om dat commercieel 'uit te buiten' zou er op de avonden voorafgaand aan deze uitzending, het ene na het andere reclamefilmpje over ons uitgerold zijn waarin júist deze pondman-familie én hun uitspraken achteraf of hun zangkunsten breed uitgemeten waren. Zo van: 'Kijk allemaál, want ze zitten erin en het is hardstikke spannend!'
Nou heb jij ze gezien?
Ikke niet, ik heb wel zo'n meneer gezien die probeerde 'sexy' te zijn en nog wat zangeressen. Maar geen pondman familie in reclamefilmpjes hoor.
Dus de reden waarom ze eventueel 'gevraagd' zouden kúnnen zijn geloof ik niet.
Ik denk wel dat er inderdaad mensen gevraagd worden. Maar in dit geval betwijfel ik dat ten zeerste.
Ik geloof ook niet dat ze zó commercieel aantrekkelijk zijn...Zelfs die avond zelf toen het eerste deel al geweest was en ze nog moesten komen, dan komt er zo'n stukje van : 'Straks in the next popstarts....' En zelfs daarin heb ik geen stukjes gezien. Maar goed dat zou ik nog doorgespoeld kunnen hebbben. Maar ook versneld herken je de mensen wel die dan getoont worden.
Want 1 van die bekenden van ons was ook in een reclameblokje en die hebben we toen wél even bekeken.
groeten albana

ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-03-2013 om 11:02

Albana

Albana, je weet denk ik niet half hoe zwaar geregisseerd dit soort programma's wordt. Dat geeft niet hoor, dat is natuurlijk ook de kracht van TV-programma's. Dat het er 'echt' uitziet. Spontaan. Natuurlijk weet ik niet of deze familie specifiek wel of niet gevraagd is. Maar met jouw argumenten 'dan zouden ze er wel reclame voor hebben gemaakt' heeft het in ieder geval niets te maken, zo simpel en doorzichtig is het allemaal niet. De deelnemers zijn nogal bepalend voor het succes van een programma. Bij 'gewone' spel- of praatprogramma's wordt uitgebreid van te voren gescreend. Het zou naïef zijn te veronderstellen dat dat juist in een dergelijk programma niet gebeurd.

Jeg

Even op you tube gekeken waar het in vredesnaam over gaat hier. Nou, ik heb het gezien hoor. Griezel. Jeg.

Vic

Vic

12-03-2013 om 16:14

Tja

Het is een groot geregistreerd circus, zo'n talentenjacht. Er worden mensen benaderd om mee te doen, maar er komen ook mensen door de voorronden die niet zo goed zijn maar wel amusementswaarde hebben. Laatst in zo'n dansprogramma bijv. twee meisjes met majorettestok die er niets van konden, terwijl er in de voorronden waarschijnlijk 10x betere kandidaten zijn afgevallen. Echt waar, Albana

O dat heb ik dan gemist

Nou doorgaans breng ik mijn avonden ook niet door met dit soort programma's. Ooit was er een tijd dat oudste per sé wilde kijken (in de beginjaren, weet je wel) maar dat ligt al járen achter ons...En jongste interesseert het niet.
Maar deze ene uitzending 'moesten' wij dus kijken omdat er bekenden voor ons in zaten. Waarvan er 1 al enigzins 'beroemd' genoemd kan worden....Zij was trouwens wél te zien in de reclameblokken en niks 'gevraagd' gewoon opgegeven omdat het nu wel goed uitkwam (klaar met opleiding), ze komt tot de liveshows kan ik al verklappen
De vader van Dean Saunders schijnt ook mee te doen (niet gezien hoor)dat vertelde 1 van die bekenden aan ons en dat was ook geen succes.
Ik denk dat bepaalde dingen inderdaad wel enorm commercieel uitgebuit worden, daar ben ik wel van overtuigd. Maar dat zulke programma's het zo 'zwaar' hebben dat ze mensen gaan 'vragen' daar geloof ik niet zo in. Dat loopt ook al heel goed zonder...Er komen genoeg 'gekke' en bijzondere mensen om avonden mee te vullen En die komen gewoon uit zichzelf.
1 keer was zo'n talentenvoorronde niet ver van ons. Wij waren op bezoek bij iemand die daar vlak bij woont...en hadden zo halfjes uitzicht op parkeerplaats waar dus die kanidaten stonden. Nou écht wat een bijzondere types trekt zoiets aan...We hebben onze ogen uitgekeken.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.