Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

21-09-2011 om 20:22

Zeg, die constanza breukhoven

Ik zapte gisteren langs een interview met haar, op SBS6 of zo'n andere felgekleurde zender. Wat zij allemaal briesend van verontwaardiging vertelde over die héks van een moeder van d'r.........dat vond ik eigenlijk allemaal wel vrij normaal. Ik heb niet alles gezien/onthouden, maar dan nog:
*Ze moest in het openbaar/als er visite kwam fatsoenlijk gekleed gaan/zijn, haren netjes in de krul enzovoort.
*Als ze te laat thuis kwam, zat het alarm er al op, de deur op slot en mocht ze in de loods slapen. Als ik een loods had, dan wist ik het wel
*Toen haar cijfers kelderden (althans, zo begreep ik het) moest ze haar scooter inleveren.
En, als klap op de vuurpijl, moe deugt nergens voor maar draagt wel de zorg voor haar kinderen omdat ze relatieproblemen heeft. Nou, als dat dan zo'n heks is, waarom doe je dat dan......

Ik vond het zo'n ongelooflijk ontevreden, onvolwassen puber verhaal.

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

21-09-2011 om 21:11

Idem

Vandaag stond in het AD (editie Den Haag) een heel groot artikel van haar met stukken tekst uit haar boek. Pfffffff, ik vond het erg banaal. Tuurlijk weet niemand hoe het daar precies thuis toeging, maar de voorbeelden die Constanza aanhaalden waren nou echt niet zo schokkend. M.a.w.: als je DAARMEE je gelijk wil halen (en natuurlijk wordt in zo'n boek alles ook nog eens flink aangedikt), dan blijft er voor mij niets van de issue over. Gevalletje puber die problemen heeft met haar ouders, who cares? Domme vrouw.
gr. Bibi

Fiorucci

Fiorucci

22-09-2011 om 07:19

Ach

Niet zo oordelen, hoe het werkelijk zit weten alleen Connie en haar dochter. La Breukhoven lijkt me ook niet zo'n lekkertje, hoor. Je puberdochter injecties geven om af te vallen, dat is lekker verantwoordelijk...

En die kindertjes?

Wat ik ervan begreep wonen de kinderen van Constanza bij Connie en blijft dat mogelijk ook wel even zo (ondertoezichtstelling en betrokkenheid Bureau Jeugdzorg). Los van de redenen waarom de kinderen niet bij Constanza kunnen wonen lijkt al deze ophef me niet in het belang van de kinderen. Die misschien ook wel op SBS Shownieuws zien wat mama allemaal over oma zegt. En die mama lief vinden en oma ook, maar ze vinden elkaar niet lief, dus wat nu... Een loyaliteitsconflict lijkt me geboren!
Laat moeder en dochter daar eens rekening mee houden...

Plien

Plien

22-09-2011 om 10:06

Een paar dingen

Ik vind het niet erg kies om de vuile was buiten te hangen. Ieder huisje heeft zijn kruisje is een uitdrukking die niet voor niets bestaat. De dingen die ik hoorde, vond ik niet zo heel erg schokkend en mits geplaatst in de juiste context waarschijnlijk een puberruzie. Wel jammer dat Amanda hier zo in bljft hangen. En in ieder gezin hadden dingen anders aangepakt kunnen worden, lopen bepaalde dingen niet altijd lekker. Ik heb ook bepaalde dingen van mijn moeder die ik nu heel anders doe.
Ten tweede denk ik: als jij het zo slecht hebt gehad, waarom plaats je dan je kinderen vrijwillig bij die slechte moeder in huis? Amanda kon daar dan ook geen duidelijk antwoord opgeven. Ze mompelde iets over de kluiskraak en dat daarna de dingen anders waren.
Ten derde: de enigen die hier slachtoffer van zijn, zijn de (klein)kinderen. Zij zitten tussen 2 vuren.
Ten vierde: als jij afstand doet van je naam, waarom laat je dit boek dan verschijnen onder de naam waar je afstand van hebt gedaan en niet onder Amanda Morales (commerciele motieven natuurlijk)?
Ik weet het niet, beiden hebben waarschijnlijk op bepaalde punten gelijk maar ik vraag me af of Amanda hier het resultaat mee gaat halen wat ze hoopt te halen.

Fiorucci

Fiorucci

22-09-2011 om 11:23

Berber

Nee, maar dat geldt ook voor andere zaken die ik lees in deze draad natuurlijk. Als la Breukhoven zo perfect was zou dit allemaal niet gebeurd zijn. Waar rook is....tegen de krant zeggen dat je dochter een grote zwarte (!!) duim heeft vind ik ook niet erg kies, wel?

Tirza G.

Tirza G.

22-09-2011 om 12:41

Amanda?

Het wicht heet toch Constanza?

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

22-09-2011 om 12:45

Tja fio

Je doet het zelf ook. La Breukhoven lijkt mij niet zo'n lekkertje.........tja. Da's toch ook niet echt feitelijke informatie.
Deze jongedame zoekt zelf de publiciteit en komt met verhalen die ik helemaal niet zo schokkend vind. Beetje ophef over niks en alléén maar interessant omdat ze de dochter-is-van. Ik heb ooit de film 'mommie dearest' gezien, van de dochter van Joan Crawford en ja: dát was een shocking verhaal. Maar dit? Mwah.

Tirza

Plien

Plien

22-09-2011 om 13:32

Tirza

Yep, ze heet nu Amanda, zie http://www.telegraaf.nl/prive/10590501/___Ik_heet_weer_Amanda_Morales____.html?p=1,1
en ook zei ze dat aan het einde van het beruchte interview.

Tirza G.

Tirza G.

22-09-2011 om 14:10

Oooooo

O gut. Toen had ik het geluid al weer weggedraaid zeker Nou. Amanda dan maar.

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

22-09-2011 om 15:32

Cobi

Nee, da's een andere Amanda.

Fiorucci

Fiorucci

22-09-2011 om 15:33

Inderdaad

Misschien inconsequent, maar het blijft toch apart dat die dochter hier de volle laag krijgt, en ik niks lees over de Breukhoventjes? Dus als tegenwicht gaf ikw at voorbeelden. Waar er twee kijven enzo.

Tirza G.

Tirza G.

22-09-2011 om 15:59

Precies

Waar er twee kijven hebben er twee schuld. Maar modder gooien naar je ouders is érg makkelijk. Als ouders ben je namelijk altijd wel ergens schuldig aan. De jongedame roept dit zelf over haar af.

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

22-09-2011 om 17:22

Tirza

Oh maar Connie gooide ook graag met modder voorheen over dochterlief. Runs in the family.

Kiki

Kiki

22-09-2011 om 21:00

Niet om het een of ander

maar als mijn kind medeplichtig was van het leegroven van de kluis van zijn vader hoop ik dat hij zich iets deemoediger opstelt.

Sorry pap, ik liet me in met verkeerd gezelschap, stomstom, zallet nooooooit meer doen.

Ik zou zeker niet verwachten dat hij mij de schuld zou geven van alles wat er mis is gegaan in het leven en totaal geen eigen verantwoording zou nemen.

Pappielief vond haar vriendje niet zo leuk. Die man heeft mensenkennis gezien het feit dat hetzelfde vriendje duizenden euro's uit die kluis jat.

Margriet*

Margriet*

22-09-2011 om 21:07

Adoptie

Het is niet het eerste kind wat geadopteerd is en ontspoort (waarmee ik niet wil zeggen dat alle kinderen die geadopteerd zijn ontsporen!), kijk de onderzoeken er maar op na. Daarnaast invloeden van ex begreep ik (die iets met drugs deed/gebruikte/handelde oid.
En een niet zo goede match tussen moeder (met haar eigen echtscheidignsperikelen) en dochter.
Zoiets.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.