Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ziggo dome geweest?

Is iemand van jullie in Ziggo Dome geweest bij marco Borsato? Zo ja, ben je met de auto geweest en hoe was het parkeren? Kon je snel weg achteraf? Wij aan volgende week dinsdag en twijfelen over de metro of auto. En als je met de metro was, was dat goed te doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

25-06-2012 om 20:21

Helaas

Ik had er woensdag of gisteravond heen gekund, maar dat heb ik niet gedaan. Teveel gedoe met de combinatie van zorgverlof, zorg en werk. Ik vond het daarom leuk dat het journaal er aandacht aan besteedde gister. Kon ik toch even kijken

Kobalt

Kobalt

25-06-2012 om 22:47

Morgen

Wij gaan morgen! Naar Pearl Jam!! Jippie! Zo verschrikkelijk veel zin in!

We zijn van plan om met de trein te gaan. Ik laat wel weten hoe het ging.

krin

krin

25-06-2012 om 23:42

Kobalt

Wij ook, dus tot morgen! )
Ik kijk er erg naar uit.

Kobalt

Kobalt

25-06-2012 om 23:48

Ahh krin

Eergisteren heb ik weer naar PJ20 zitten kijken. En toen kreeg ik er zo'n zin in. Ik vind ze zo leuk. Bijna puberaal.

Mijn dochter (die heeft wel het recht om puberaal te zijn) zat zich kapot te ergeren. 'Mam, het is best goeie muziek hoor, maar waarom moet je elke keer naar deze documentaire kijken?' (net alsof die kinderen niet honderd keer dezelfde cartoonafleveringen zien.)

krin

krin

26-06-2012 om 09:20

Akoestiek

Ben ik ook benieuwd naar. Het zou geen brij moeten worden en niet kunnen galmen. En overal zicht (behalve op het 'veld' als je niet bepaald lang bent, vrees ik). En enigszins puberaal voel ik me er ook wel over, zou vandaag graag skippen en nu meteen doorspoelen naar vanavond )

Kobalt

Kobalt

26-06-2012 om 09:48

Vanmorgen in de krant

Vanmorgen stond in de Volkskrant een recensie van het Ziggo dome.
Akoestiek kreeg een 9! Goede en vele gardarobes, vieze toiletten.
Je kunt er alleen niet in bellen en internetten. Nou, daar kom ik toch niet voor. Ik kom om te genieten.

Wij staan op de vloer. Gympen aan en lekker springen.
Oh, ik wil vandaag ook wel een paar uur doorspoelen...

Henriette123

Henriette123

26-06-2012 om 22:09

Ziggo

Niet in het Ziggo Dome geweest, maar het is prima per trein/metro te bereiken. Het ligt naast trein/bus en Metrostation Bijlmer/Arena, wat ingesteld is op grote mensemassa`s. Met de auto kan ook, maar je moet dan vaak lang wachten totdat je de parkeergarage uit kunt rijden.

Kobalt

Kobalt

27-06-2012 om 08:48

Super!

Het ging echt super. We zijn in Breukelen op de trein gestapt en bij de Arena eruit. Het is maar een klein stukje lopen, om de Arena heen.
Het is een hele mooie ruime zaal. Ik had het wel heel erg warm, maar we stonden dan ook in de pit. Ik vond de mensen van het Ziggo dome allemaal heel vriendelijk. Je kunt er lekkere broodjes kopen van La Place en de toiletten vielen erg mee.

Na het concert was het wel even druk op het perron, maar we konden makkelijk in de trein terug. De metro en de treinen naar A'dam centrum waren wel drukker. Ik zag dat mensen daar niet meer in de trein konden en op de volgende moesten wachten.

Het was het beste concert dat ik tot nu toe heb meegemaakt. Ze speelden 28 nummers! En Black, en Smile, en Untought known en Indifference, allemaal persoonlijke favorieten. ☺ Op twitter las ik: Het was geen show, het was pure muziek.

Moet nog even bijkomen, mijn hoofd gonst en vannacht was mijn dochter aan het hoesten, dus veel geslapen heb ik niet. Eerst maar eens een bakkie koffie.

krin

krin

27-06-2012 om 09:46

Idem

Heerlijk was het, ze hadden er echt zin in. Ik stond achter het mengpaneel, was een mooi plekje. (Achter) in de zaal is het lekker ruim, je voelt je er niet opgesloten. En we stonden zo weer buiten na afloop. De auto stond op P2, stukje lopen maar, en we waren ook redelijk snel het parkeerterrein weer af.
Zou vanavond wel weer willen.

Kobalt

Kobalt

27-06-2012 om 09:56

Krin

Ik ook. Ik las op twitter over mensen die kaartjes voor allebei de avonden hadden. Jaloers.

Volgende keer ga ik in de buurt van Mike McCready staan. Die man maakt er wat leuks van!

Kobalt

Kobalt

27-06-2012 om 09:57

Oh ja krin

Ken je deze:

http://www.setlist.fm/setlist/pearl-jam/2012/ziggo-dome-amsterdam-netherlands-13df01b9.html

Kun je alle nummers nog een keertje luisteren. Niet als in het echt, maar lekker om af te kicken.

krin

krin

27-06-2012 om 21:25

Spotify

Met deze link krijg je de setlist als playlist op Spotify. Ook handig.
http://open.spotify.com/user/mennopot/playlist/5sj4F9zhkPF6X0PSPkg5UJ

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.