Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mamba

Mamba

03-05-2009 om 23:48

Zoek leuk uitje ('s avonds) met man

Over twee weken is het zover, dan is de dag dat we elkaar al héél lang kennen. Normaal gaan we dan uit eten, maar ik heb eigenlijk wel zin om iets anders te gaan doen. Het is 's avonds ivm werk en kan niet de hele nacht uren ivm oppas.
Wie heeft een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Theater?

een avondje theater doet het hier erg goed,of een avondje sauna( zijn meestal tot 24.00 uur open),of de bioscoop.

Geen idee van budget,

maar een ballonvaart lijkt me wel romantisch.
Of anders met mooi weer, varen met bootje als je ergens een plas in de buurt hebt.
Of picknickmand vullen en dan ergens aan het water oppeuzelen.
Avondje sauna is inderdaad ook leuk.

Veel plezier alvast,

groetjes van Purk

Comedy-train

Iets anders dan theater, maar ook heel leuk... Avondje lachen....Suus

Mamba

Mamba

04-05-2009 om 22:55

Hmm

Boottocht lijkt me leuk en ik woon vlak bij veel water. Of het ook 's avonds op het water nog lekker is.... Voor ik ga boeken wil ik nog even de weersvoorspelling afwachten !
Theater vind ik geweldig maar hij niet. Comedytrain lijkt me ook leuk, ga ik ook voor kijken. Sauna gaat hem niet worden, man is dodelijk verlegen op dat gebied. Hij wil bijvoorbeeld ook absoluut niet dansen. Haha zo is het net of ik een saaie man heb, maar hij houdt eigenlijk niet zo van de geijkte dingen. Wie nog een ludiek heeft, barst maar los!
Mamba

Ilva

Ilva

04-05-2009 om 23:09

Boottochtje

Ja, een boottochtje. Mijn man heeft een keer een roeiboot geregeld. En heeft een heerlijk gevulde pick-nick mand meegenomen. Met bubbeltjeswijn. Het was heerlijk, zo romantisch. Heerlijke broodjes, kaasjes, salades. Het was prachtig weer en ik heb genoten. Ja, een boottochtje is een goed idee (mits het weer meewerkt, natuurlijk).

Mamba

Mamba

04-05-2009 om 23:20

Ja maar ilva,

het is echt 's avonds, als de kinderen op bed liggen. Als alles meezit kunnen we om kwart voor acht weg. Dan moet het weer echt waanzinnig meezitten én je moet verlichting op de boot hebben -want ik wil natuurlijk samen met vent van de zonsondergang genieten

Mamba

Mamba

04-05-2009 om 23:29

Comedy train

Comedy train heeft helaas geen voorstelling bij mij in de buurt op De Dag. Jammer, leek me erg leuk!

Emmawee

Emmawee

05-05-2009 om 00:21

Iets van toen?

Hadden jullie destijds niet een gezamenlijke interesse / hobby / gewoonte / place to be?
En kun je daar niet iets mee?
Ik dacht nl. direct aan het drinken van een fles witte wijn op het strand (dat deden wij nl. op de avond dat we elkaar leerden kennen).
Wat ook leuk & romantisch is, is het beklimmen van een hoog uitzichtspunt, als jullie geen hoogtevrees hebben tenminste en als dat punt 's avonds geopend is.
Groeten, Maw.

Mamba

Mamba

05-05-2009 om 00:22

Pff, ik ben echt inspiratieloos

Ik heb gekeken voor cabaret/comedy + diner, culinaire verrassingen, kite surfen, ballon varen (geweldig maar boven budget) diverse workshops, diverse websites als avondje.nl, thuiskok, maar ik kom er niet uit. We kunnen niet de hele nacht wegblijven dus geen romantisch hotelletje. Ha, ik ben zo moe dat ik uitgeput neer zou ploffen. Misschien moeten we toch maar gewoon uit eten en dan eventueel de bioscoop. Hmm, is wel wat burgelijk .

Mamba

Mamba

Mamba

05-05-2009 om 00:40

Emmawee, grappig!

We hebben een zeer grote liefde voor de plek waar we elkaar hebben ontmoet, ik zou er zo heen willen. Alleen moeten we dan wel het vliegtuig pakken. Ben 7 jaar geleden daar voor het laatst geweest en wil er dolgraag weer snel naar toe -hebben we het toevallig vanavond nog over gehad! Vroegah gingen we heel vaak naar de bioscoop, soms wel twee films per avond of we reden even naar Antwerpen voor de film. Whiskeyproeverij, luxe uit eten, jaren '70 muziek en blues, dat soort dingen vinden we wel heel erg leuk.
Ik heb net zitten kijken voor een ligfietsarrangement met wijnproeverij toe (leuk!) en avondzeilen (nog leuker!) maar dat gaat vanaf 15 personen.
Ik heb geen hoogtevrees maar wel valangst. En neiging tot springen.

Maria

Maria

05-05-2009 om 10:15

Valangst? (ot)

Huh Mamba, je zegt geen hoogtevrees te hebben, maar valangst. Volgens mij is valangst heel iets anders, nl. ouderen die door hun fysieke gesteldheid bang zijn om te vallen (en een heup te breken of zo). Als je bang bent om te vallen van een (grote) hoogte, is dat volgens mij gewoon hoogtevrees, helemaal als je de neiging hebt om dan zelf maar te springen.

Maria (met hoogtevrees ja

Rafelkap

Rafelkap

05-05-2009 om 14:06

Burgerlijk

Burgerlijk? Voor wie dan?
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Ik vind bungiejumpen ook burgerlijk.

Kun je niet lekker gaan karten

en daarna hapje eten?

Emmawee

Emmawee

05-05-2009 om 20:58

Welk land?

Je verzwijgt het w.s. niet voor niets, maar misschien kun je iets doen in het teken van dat land? (Ik gok maar wat)
Ik zou met trouwens geen tel zorgen maken om 'burgerlijk', maar ik begrijp je wens om iets speciaals te doen. Een cateraar op het strand? Wij aten wel eens pizza op het strand. Dat is ook leuk. Gewoon afhalen of bij de strandafgang laten bezorgen en dan zelf kaarsjes, bestek, flesje wijn, glaasjes etc. meenemen. Heel zanderig en heel romantisch. Maar je moet er wel lekker weer bij hebben.
Groeten, Maw.

Faith

Faith

05-05-2009 om 21:59

Mamba, waar ongeveer?

Waar moet ik je ongeveer plaatsen in het land? In Emmen is op 19 mei een soort comedynight, zie www.stichting-kip.nl. Misschien is dat wat?? Faith

Mamba

Mamba

06-05-2009 om 00:16

Geerke, faith en emmawee

Geerke: Het begint hier weer een beetje te borrelen . Een blonde vraag, kan je bij het karten je bril ophouden? Zonder ben ik dusdanig slechtziend dat ik waarschijnlijk noch vent noch kart kan terug vinden van 1 meter afstand. Op een half uurtje rijafstand is een kartbaan.
Emmawee: Iets in stijl van het land, hmm daar moet ik even over denken.. Lastig hoor, het land in kwestie staat om diverse dingen bekend. Misschien iets van een sport ofzo uit dat land.
Faith: Ha, heel veel mensen weten dat ik lijd aan een ernstige OOL-verslaving maar kennen mijn nick niet. Ik zit in Nederland, dat lijkt me precies genoeg . Daarom kan ik het land waar we elkaar hebben leren kennen ook niet noemen.
Wat ontzettend lief dat jullie zo met me meedenken! Stand tot nog toe: karten of 'iets' uit het land waar we elkaar hebben ontmoet (ehm, dat wordt dus niets culinairs ), met etentje.
Man is nu naar bed, dus ik kan nog gauw ff zoeken op internet zonder dat hij het doorheeft.
Mamba

Suzanne

Suzanne

06-05-2009 om 10:17

Eh.. mamba

Nederland is toch wel erg vaag hoor.. genoeg leuks in Amsterdam, ontdekkingstocht per Segway in Scheveningen, schaatsen op het zomerijs in Thialf, een rondvlucht boven je woonplaats en dan gaan eten, een limodropping, enz.
Hier een leuke site voor je om te gaan sneupen:
http://www.recreatief.nl/trips/actief_avontuurlijk/

Uitjes

Oh Mamba dat weet ik niet, ik draag geen bril maar het lijkt me toch van wel??
Kijk ook eens op http://home.solcon.nl/amvorssel/uitjes.htm
Of een spannend etentje: http://www.samenbeleven.nl/52/dineren-in-het-donker?gclid=CNLK4tnqqZoCFRaA3god6Sql2g
En kijk eens op http://www.samenbeleven.nl/

Mamba

Mamba

07-05-2009 om 11:57

Geerke

Wow, dat dineren in het donker lijkt me echt geweldig! Dat bewaar ik voor een keer als we zonder kinderen zitten, Amsterdam is niet echt om de hoek. Leuke site trouwens, ik zie ook andere dingen die me aanspreken.
Voorzichtig aan man gevraagd wat hij wou. Een hotel leek hem wel wat. Vind ik persoonlijk wat zonde van het geld voor een halve avond .

Mamba

Mamba

07-05-2009 om 12:04

Absinthproeverij

is al vol . Ik zie iets anders leuk voor die avond, ga nu reserveren. Bedankt voor alle tips!

Suzanne

Suzanne

07-05-2009 om 12:21

En..?

Wat is het geworden?

Mamba

Mamba

08-05-2009 om 09:43

Ik heb man laten kiezen uit:

indoor skydive met een eenvoudige hap;
karten met vooraf eetcafé
loungerestaurant in nomadentent waarbij het menu diverse mezze bevat en we een waterpijp met appelsmaak kunnen roken.

We gaan naar het loungerestaurant, ik heb er ontzettend veel zin in! Dat indoor skydiven wil ik ook absoluut nog eens doen, net als dineren in het donker, de comdeytrain en de absinthproeverij.

Mamba

Suzanne

Suzanne

08-05-2009 om 09:56

Klinkt goed!

Die nomadentent lijkt me wel erg leuk. Maar indoor skydiven ook, nog nooit van gehoord!

Mamba

Mamba

08-05-2009 om 11:02

Suzanne

Moet je maar eens googlen, ik heb het ooit op tv gezien en het wordt behalve voor recreatie mn door skydivers gedaan. Ze kunnen dan oefenen zonder steeds uit een vliegtuig te hoeven springen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.