Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

23-07-2012 om 16:27

Zomergasten

Doen we dit jaar weer een zomergasten-draadje?

Tirza


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

01-08-2012 om 23:12

Helaas

Niet gezien, had andere verplichtingen. Ik vind Micha normaal gesproken een twijfelgeval, hij schuurt, en ik kan niet goed inschatten of ik het geniaal vind of interessantdoenerij. Maar wat ik dan weer niet begrijp is wat Kobalt schrijft: dat je niet kijkt als je de gast niet kent. Dat zijn meestal de leukste uitzendingen en na een kwartier kén je ze toch
Heeft iemand hier die uitzending over 25 jaar zomergasten gezien? Die was gaaaaaaaf

Tirza

Tonny

Tonny

05-08-2012 om 22:03

Wat een pech vanavond...

Erg naar voor de gast en de gastheer...

Inderdaad!

Maar hij vangt het totaal niet soepel op! Waarom maakt hij dan niet nog een babbeltje over een fragment?

Doe arme vrouw leek ook al opvliegers te hebben maar blijkbaar vielde ze het al aankomen. Nu nog maar wat olympiers gadeslaan..

Snuggle's

Snuggle's

05-08-2012 om 23:18

Wat is er gebeurt?

Heb het niet kunnen zien nog, maar ben wel erg nieuwsgierig wat er is gebeurt?

Snuggle's

Snuggle's

05-08-2012 om 23:19

Ahum

Met een d mag ook...

neteret mut

neteret mut

06-08-2012 om 00:29

Kijk op nu.nl

daar staat iets over een migraine aanval

Kaaskopje

Kaaskopje

06-08-2012 om 01:17

Hij treft het niet

Ik maakte me al een poosje druk omdat het arme mens het zo warm had. Voor mij momenteel heel herkenbaar, dus ik zag al een lotgenoot in haar. Je zal toch maar met opvliegers in zo'n hete studio zitten. Maar het was dus migraine. Ik vond haar wel een leuke gast, dus ik hoop dat het nog een keer een kans krijgt.
Elk nadeel heb se voordeel. Mijn voordeel was dat ik nu rustig de OS weer aan kon zetten in afwachting van de 100 meter sprint finale van de mannen.

tonny

tonny

06-08-2012 om 08:58

Lijkt me lastig

om het nog een keer te proberen, je krijgt als hoofdpersoon van de avond dan vast meteen dat gevoel van toen het mis ging terug. Het is volgens mij de eerste keer in de geschiedenis dat het programma moet worden afgebroken. Lijkt me enorm vervelend voor alle betrokkenen.

Dat de presentator niet vlotter inspeelde op de situatie, tja, hij is geen reporter die gewend is dag in dag uit te improviseren. Wij zagen wel een beetje dat de gast zich steeds beroerder voelde, maar 'in het echt' was dat vast nog veel vervelender.

Toch een herkansing!

Van de vk-site:

'De eindredacteur van Zomergasten gaat met de netcoördinator van de Publieke Omroep op zoek naar een uitzendplek voor het vervolg van de gisteravond plotseling afgebroken aflevering met sociologe Jolande Withuis. Dat laat Peter van Ingen desgevraagd weten aan Volkskrant.nl. 'We willen het zéker afmaken. Het was zo'n bijzonder gesprek'.

Hoofdgaste Jolande Withuis kreeg halverwege de live-uitzending een aanval van migraine en was niet in staat het marathoninterview af te maken. Presentator Jan Leyers liet de kijkers tot twee keer toe weten dat Withuis even moest bijkomen, maar na twee pauzefilmpjes werd de uitzending al na anderhalf uur afgesloten. 'Het ging gewoon echt niet meer, echt heel jammer'. De migraineaanval was volgens Van Ingen echt te heftig.

'Withuis is vrij snel met haar man naar huis gereden', vertelt de eindredacteur, die benadrukt dat het in de studio 18 graden was en niet veel te heet zoals veel kijkers suggereerden via Twitter. 'Ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt dat het echt niet langer kon, en achteraf vond iedereen dat ook de juiste beslissing.'

--> met migraine kun je toch uberhaupt niet meer functioneren?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-08-2012 om 20:57

Nou

Ik heb het ook wel eens geprobeerd, in de hoop dat het zou overwaaien. Maar meestal is dat dus niet zo.

Wel is het zo dat een aanval zich opbouwt en het dus van groot belang is om op tijd medicijnen in te nemen. En zonder medicijnen ben ik inderdaad weg. Dan is in een donkere kamer in bed liggen nog teveel gevraagd.

Tango

Tango

10-08-2012 om 12:58

Egel

Oh grappig, heb jij in hetzelfde dorp gewoond? W.s. ben je jonger dan ik, dat je zijn broer niet kent. Ik heb de leeftijd van zijn broer en zat bij hem in de klas. Nu zeg ik w.s. veel teveel en word ik vast wel herkend.
Zat jij bij Micha op school of op een andere school?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.