Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Berber.

Berber.

02-08-2010 om 09:34

Zomergasten 2010

Genieten jullie ook zo van de nieuwe reeks Zomergasten? Ik heb al twee avonden helemaal uitgekeken terwijl ik de afgelopen jaargangen meestal halverwege met gierende hoofdpijn afdroop. Er is natuurlijk heus wel iéts op aan te merken, als je per se wilt (gisteren was het bijvoorbeeld wel een beetje ons kent ons) maar ik vind het toch hele fijne TV. Beetje zoals het vroeger was, hoewel ik nog wel de ouderwetse kinderprogramma's aan het begin een beetje mis.

Of zijn jullie kritischer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

02-08-2010 om 09:53

Diepgang

Volgens de recensent in de Volkskrant mist de huidige serie 'de diepgang'. Kan dus best, dat het programma een stuk leuker is geworden

margje van dijk

margje van dijk

02-08-2010 om 09:57

Ja, ik

Gisteren begonnen wij met lichte tegenzin aan Maarten 't Hart, want zo dol ben ik nou ook weer niet op hem, maar wij hebben moeiteloos de hele avond uitgekeken en vonden alles prachtig wat hij wist te vertellen en liet zien. Ongelofelijk. (En dan op het eind ook nog een filmpje over hoe je een aardappel kunt telen in een stapel autobanden, nou jaaa, toen kon het helemaal niet meer stuk natuurlijk). Man en ik hadden een heerlijke avond.

Vorige week was ik iets minder geboeid bij Jan Marijnissen. Na de zoveelste power-of-the-people injectie werd ik daar wel een beetje allergisch voor.

Overigens valt Jelle Brandt Corstius me echt zwaar tegen. Hij koketteert ermee dat hij de fragmenten niet van tevoren heeft gezien, en laat zich erop voorstaan dat-ie dan 'spontaner' kan reageren. Ik vind het vooral een ernstig geval van slechte voorbereiding. En ik erger me daaraan. Geef mij maar Joris Luijendijk terug, maar ja, die doet het niet meer he?

En vanavond weer In Therapie, heb ik nou al zin in (de volgende Halina Reijn eruptie).

Margje

Pluk53

Pluk53

02-08-2010 om 10:06

Diepgang

diepgang van een bord soep. Wat een oppervlakkigheid. Het is nu een kabbelend amusement programma. Het lijkt wel of Jelle zich totaal niet voorbereid, niet op de te vertonen fragmenten, en niet op de achtergronden en typische kenmerken van de gast.

liora

liora

02-08-2010 om 11:16

Ha Berber,

Wij houden echt van dezelfde programma's. Ik smul trouwens ook van de herhalingen van baby te huur.

Ik trek Jan Marijnissen niet, en Maarten 't Hart maar een beetje dus nog niet veel gezien van Zomergasten.

Vanaf volgende week vind ik de gasten leuk dus dan ga ik kijken.

In therapie is goed maar Halina Reijn vond ik net de zwakste aflevering.

Liora
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tirza G.

Tirza G.

02-08-2010 om 12:08

Nou

Dat-ie zich slecht voorbereid is nog daaraantoe, maar dat-ie de daarbij loskomende spontaniteit zo slecht kan hanteren is echt jammer. Hij luístert niet. Vorige week (bij Jan M) zaten wij elke keer tegen het scherm te roepen: dat zégt-ie net!! Voorbeeldje: Jan zegt: de afgelopen drie jaar heb ik bladidbla. Jelle: o ja, en hoe lang heb je dat al? Wij: DRIE jaar! Dat Zegt Ie Net! En niet één keer, maar herhaaldelijk.
De diepgang mis ik voor geen meter, het zijn dan toch altijd net mensen wiens diepgang me niet zo interesseert (of die ik niet snap, kan ook natuurlijk) en sinds ik Joris Luijendijk zich heb zien stukbijten op de onechtheid van Linda de Mol hoeft het voor mij ook niet meer.

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

02-08-2010 om 12:09

Jelle brandt corstius

Juist door Jelle Brandt Corstius vind ik de huidige reeks Zomergasten nu al een succes. Ik vind dat hij ons en de gast uitermate plezierig door de avond loodst. Ik hoop eigenlijk dat het de VPRO ook zo goed bevalt dat hij er nog een seizoen bij mag doen.

Wonderlijk...

Wat een verschil toch weer!
kreeg al afkeer bij het zien van JBC zijn hoofd gisteren en heb toen eieren voor mijn geld gekozen... Vorige week genoeg geergerd. Ik begrijp werkelijk niet wat zijn ding is daar, hij zal vast zijn kwaliteiten hebben, maar t zit hem niet in deze rol (z'n hele uitstraling vind ik al vergelijkbaar met een zak aardappelen!) en hij mist zo vaak de essentie in een gesprek naar mijn idee!
Groetjes
Lunamaya

Pluk53

Pluk53

02-08-2010 om 12:40

Lunamaya

inderdaad, als een zak aardappelen. Hij dobbert constant aan de oppervlakte, als een hulpeloze drenkeling.

Terug van vakantie

gekomen gisteren en nadat de eerste 2 wasjes de tv aangezet, vreselijk wat een enorme hoeveelheid pulp en bagger, maar opeens zien we maarten 't hart vertellen over stekelbaarsjes, enige tv avond, heerlijk alsof we weer op vakantie waren, ik na een paar rose'tjes ook emotioneel over het onnodige ruimen van koeien, net als Jelle ook wat vochtige oogjes, ik riep ook direct waaraan maarten zijn geld aan uit moest geven, etc.

ja enig, heerlijk kabbelend programma, niet het ongemak van vorig jaar bij hoe heet ze ook al weer van opzij, prima zo houden. (Oh ja en enigzins jaloers zaten we op de bank te kijken naar iemand van 32, jeutje 32 en al zo ontwikkeld...)

Kaaskopje

Kaaskopje

02-08-2010 om 16:32

Zak aardappelen

Ik heb eens opgezocht wie het allemaal gedaan heeft:
* Peter van Ingen (1988-1995)
* Freek de Jonge (1996)
* Wim T. Schippers (1997)
* Hanneke Groenteman (1998)

* Adriaan van Dis (1999-2002)
* Joost Zwagerman (2003-2004)
* Connie Palmen (2005)
* Joris Luyendijk (2006-2007)

* Paul de Leeuw (2 september 2007, jubileumuitzending)
* Bas Heijne (2008)
* Margriet van der Linden (2009)
* Jelle Brandt Corstius (2010)
Wie vonden jullie hier de besten van?
Voor mij zijn dat Peter van Ingen, Hanneke Groenteman, Adriaan van Dis, Joost Zwagerman en nu dus JBC (scheelt een paar letters). Wim T. Schippers kan ik mij gek genoeg niet meer herinneren, maar over het algemeen valt hij mij niet tegen.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-08-2010 om 16:34

Zak aardappelen

Ik had eigenlijk iets willen schrijven over de zak aardappelen. Als hij met zijn ontwikkeling al een zak aardappelen is, dan kruip ik maar snel onder mijn steen.

Adriaan van dis natuurlijk

Die mag met stip terugkomen!

Tirza G.

Tirza G.

02-08-2010 om 21:54

Adriaan van dis

natuurlijk. Dan word ik zelfs weer lid van de VPRO. Peter van Ingen was ook leuk, maar toen was hij jong. Tegenwoordig is hij oud.
Maar zeg, die JBC. Die heeft de hele uitzending van die waterige ogen. Vorige week ook al. Gevalletje verkeerde lenzen?

Tirza

Bastet

Bastet

03-08-2010 om 08:54

Nee tirza

Nee,dat denk ik niet,zijn zus,Aaf BC heeft dezelfde ogen..
Bastet

Tirza G.

Tirza G.

03-08-2010 om 13:03

Maar.........

die heeft misschien ook wel lenzen. Misschien hebben ze wel een familypack foute lenzen

Tirza

S@s

S@s

03-08-2010 om 13:30

Wie mag het van jou presenteren?

Ik geniet ook zo van Zomergasten. Klein beetje met kromme tenen wel, want JBC is wat onbeholpen. Ik vind het zo'n aandoenlijke klungel, dat íe me ook erg vertederd..
Wie zouden jullie als presentator willen zien? Ik ga helemaal voor Wilfried de Jong. Vind hem geweldig in Holland Sport, terwijl ik verder gruwel van sportprogramma's! Ook 24 uur met.. vond ik super. Hij werkt al voor de VPRO, dus wat let ze?

Bastet

Bastet

03-08-2010 om 14:31

Goed idee

Ja,W de Jong,goed plan!

Kaaskopje

Kaaskopje

04-08-2010 om 01:30

Ook geen probleem mee

Wilfried de Jong kan het vast ook goed inderdaad

Jaaaaa....

goed idee, Wilfred de Jong. Kunnen we die optie niet ergens kwijt....mailen het programma of zo?

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.