Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zomergasten!

Oh dear, hans teeuwen als gast. Ik wens wilfried veel sterkte haha. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..


kleine zus

kleine zus

27-08-2013 om 21:15

Kaaskopje

Ik ben al wel eens 'uit de kast' gekomen, maar ben dus het zusje van Wouter- en schrijf al jaren op dit forum onder een andere naam. Leuk om te lezen dat je het gevoel hebt dat je 'iets' met hem hebt. Wist je dat onze roots ook in Alkmaar liggen, daar kom jij toch vandaan?

Overigens kan ik me ook goed voorstellen dat mensen het/hem helemaal niets vinden hoor. Hij is nou eenmaal wat ondoorgrondelijk. Ik zelf vind dat hij het volste recht heeft nog iets van zijn leven voor zichzelf te houden, en vind ook dat hij al heel veel over zijn achtergrond (en ongevraagd dus ook de mijne) heeft prijsgegeven, maar wat hem nou echt drijft blijft een raadsel. Ook voor mij

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-08-2013 om 21:40

Kleine zus

Zie jij jezelf nog als de kleine zus? Ja, ik weet dat hier meer familie woont.
Ik vond het op zich goed dat hij voet bij stuk hield, maar ik vroeg me wel af waarom het zo erg is om te vertellen of hij gelovig is of niet. Het enige wat ik kon bedenken was dat hij rekening wilde houden met zijn, jullie, vader. Want ik voel op mijn klompen aan (misschien helemaal niet juist) dat hij niet meer zoveel met het geloof heeft. Ik kom uit een gereformeerde familie en in een deel van onze familie zou het ook wel schrikken zijn als dat ronduit gezegd zou worden.

Jujube

Jujube

27-08-2013 om 23:46

Niks aan

Grappig, ik vond de aflevering met Wouter Bos echt niets aan en ben voortijdig afgehaakt, ik vond het ingestudeerd en onpersoonlijk over komen. Maar dat ligt ook aan de presentator, want hij vraagt m.i. niet goed door. Verder heb ik alle afleveringen gemist wegens vakantie of andere bezigheden.
Groet,
Jujube

Berber.

Berber.

28-08-2013 om 12:22

Niet uit de gratie

Maar drie van de zondagen was ik op vakantie en daarna kwam ik er niet lekker meer in. Dus heb ik twee keer een uur gezien van de laatste twee gasten. Beide heren vond ik sympathiek en voor de presentator heb ik sowieso een zwak. Het viel me iig op dat ik voor het eerst in jaren niet met samengeknepen billen zat te kijken maar gewoon, lekker ontspannen

`wachten´

Jullie hebben gelijk, als je tv kijkt, dan kijk je tv en wacht je niet. Ik kijk gewoonlijk tv als er een programma is dat ik wil zien of als ik gewoon zin heb om tv te kijken en dan al zappend in een programma blijf hangen. Die programma´s zijn dan overigens vaak geen voorbeelden van volksverheffing, maar dat terzijde.

Maar goed, aangezien ik van tevoren nooit weet wat er nou op Zomergasten komt en hoe laat zou ik dus alleen zomergasten kijken als ik op een zondagavond in de zomer zomaar voor de buis wil gaan zitten en mijn partner niet op datzelfde moment toevallig wel ergens speciaal naar wil kijken. Nou ja, op de een of andere manier komt dat dus nooit voor.

Groeten,

Temet

tonny

tonny

28-08-2013 om 13:48

'wachten'?

Langere TV-programma's kijk ik meestal met 'iets te doen' erbij. Haken, breien, een laadje opruimen, wordfeuden (al gaat dat ten koste van de score

Voor lang kijken zonder iets te doen voel ik me vaak te ongedurig.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-08-2013 om 00:25

Tonny

Oh is dat het?

Yaron

Yaron

29-08-2013 om 08:58

Passief

Ik vond de uitzending met Wouter Bos op sommige momenten wel leuk, maar de hele avond tv kijken vind ik sowieso niks aan, ik doe er altijd iets bij, zoals OOL op de Ipad, of zoals Tonny haken, wordfeuten of klein speelgoed sorteren. Daardoor mis ik soms wel hele gedeelten van een programma, maar dat is voor mij niet zo'n probleem.

Tonny

Tonny

01-09-2013 om 20:37

Het is weer zondag

De laatste zomergast.

Vertigo

Vertigo

01-09-2013 om 23:16 Topicstarter

Mooie gast!

Ik viel erin en weet nu zijn naam niet eens.. Maar wat een mooie man, met schitterende oogjes allemaal ideeen spuien en ter plekke verzinnen.
De mierenkolonie is echt geweldig.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-09-2013 om 00:40

Gemist

Ik had zowaar andere dingen te doen vanavond, waardoor ik maar iets van drie kwartier heb gekeken. Ik vond het toen wel jammer dat ik de rest niet gezien had. Wat een leuke vent Dus misschien ga ik toch maar even op uitzendinggemist kijken.

Rafelkap

Rafelkap

02-09-2013 om 06:44

Geweldig

Geweldige gast, heb een stukje gekeken en verder opgenomen. Daar gaan we vanavond (hopelijk) eens goed voor zitten.

hortensia

hortensia

02-09-2013 om 11:19

Uitschieter!

De uitzending van gisteren steekt wat mij betreft met kop en schouders boven veel andere uitzendingen van de laatste jaren uit! Ik had nog nooit van die man gehoord, maar al bij het eerste filmpje had hij me te pakken (over: hoe mensen anno 1999 tegenover een mobieltje stonden...!) en ook de rest vond ik uitermate boeiend. Dat mogen ze vaker laten zien!
Helaas kon ik niet onafgebroken kijken want ja, gezinsbeslommeringen maar ik ga kijken of ik een rustig moment voor de herhaling kan vinden.

Kan die man geen vast programma op tv krijgen?

PS: Wilfried mag blijven!

http://sargasso.nl/recensie-zomergasten-daan-roosegaarde/

hortensia

hortensia

02-09-2013 om 11:21

Oh, en niet te vergeten...

Na afloop één van mijn favoriete films. Het werd een latertje, vannacht!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.