Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zou je hebben geschreven op je man als hij mee deed met BZV?

Getriggerd door een opmerking van Cobi in een posting in Algemeen dat Maxíma niet zou hebben geschreven op WA als hij had meegedaan aan Boer Zoekt Vrouw hierbij de vraag of jij zou hebben geschreven op je man als deelnemer in BZV. (Zwaar hypothetisch aangenomen dat je schrijft naar zo'n programma natuurlijk en dat je man er aan zou meedoen.)

Ik ben er zelf nog niet uit.

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

22-12-2010 om 20:25

Nee....

Nee, omdat ik never-nooit-niet mee zou doen aan zo'n programma. Wel leuk om te kijken trouwens.

Chippie

Chippie

22-12-2010 om 20:25

Bovendien...

Bovendien ben ik ook niet zo in voor die relatiebureau-achtige dingen (maar zeg nooit nooit).

Sancy

Sancy

22-12-2010 om 20:29

Nou ja

Ik zal zeker niet nee zeggen nu. Áls mijn man had meegedaan, dan had ik waarschijnlijk wel geschreven, maar misschien in de brief gezet dat ik niet voor de camera's zou willen, dus dan had ik weinig kans gemaakt. Het is maar goed dat ik hem dus via een datingsite heb leren kennen
Lichtelijk off topic (maar ook weer niet): ik zag boer Richard bij de speeddates. Wat heb ik me aan hem geërgerd.

Ja. onmiddelijk

Het eerste wat ik me afvroeg toen ik hem zag was "zou hij al een vriendin hebben?" - terwijl ik nooit in dat soort termen had gedacht verder.

Nu hij grijs wordt gaat hij steeds meer op mijn overleden grootvader denken, ik denk dat die kop gewoon bij mij ingeprogrammeerd stond.

Dan ga ik verder niet in op het BZV-aspect van de vraag.

Tihama

Tihama

22-12-2010 om 22:07

Yep: zelfs op hem gestemd

Mijn man was kandidaat voor de MR tijdens onze studie, net zoals ik. Hij deed een andere studie op een andere locatie, dus ik had hem nog nooit ontmoet. Zijn CV zag er best goed uit, dus ik kon mezelf sussen met de gedachte dat ik op hem stemde vanwege zijn CV. De waarheid was dat zijn foto er zo leuk uit zagGelukkig werden we allebei gekozen, dus hadden we heel wat vergaderingen (en de after-vergadering met de studentengeleding om dit te ontdekken.

Dus ik vrees dat ik eerlijk moet bekennen dat ik ging voor het uiterlijk. En dinsdag bekeek ik hem van een afstandje toen hij mooi in pak in het Concertgebouw zat en dacht ik: ja, ik zou zo weer op hem stemmen Hij wordt steeds grijzer, maar dat maakt hem alleen maar aantrekkelijker, lijkt het wel.

Ik zou overigens never naar zo'n programma schrijven. Ik zag laatst zo'n glimp. Man vroeg aan mij hoe ik het zou vinden om tussen 10 vrouwen te staan die hoopten gekozen te worden, Ik wierp een blik op de TV en zei ferm: Geen haar op mijn hoofd. Ik zou hooguit overwegen om zelf de keuze te maken tussen 10 mannen. Ik begrijp ook echt niets, maar dan ook niets van de mensen die zich zo naar een slachtbank laten leiden.

Tihama

Nee, echt niet!

Als eerste inderdaad niet omdat ik niet aan zo'n programma mee wil doen (hoewel ik het wel met veel plezier kijk). Maar ook omdat ik in de tijd dat ik hem ontmoette absoluut niet "op zoek" was. Ik was bezig met een andere uitzichtloze relatie. Ik leerde mijn huidige man kennen, we werden bevriend maar ik zag hem zeker niet als huwelijkskandidaat. Toen ging ik op vakantie (fietsvakantie alleen) en merkte dat ik meer aan hem dacht dan aan die ander. Maar liefde op het eerste gezicht was het zeker niet en voor zijn uiterlijk zou ik ook niet gaan. En toch al 13 jaar getrouwd inmiddels .

Ben met de bijna perfecte man getrouwd

ik zou dus zeker op hem gestemd hebben.

Maar meedingen naar een boer samen met honderd andere dames en met draaiende camera's erbij lijkt me vrij denigrerend.

Ik heb het gedaan

ik zou nooit aan zo,n tv programma meewerken,daarvoor is mijn privacy te heilig.
maar ik heb wel op mijn man *gestemd*,zij het op een andere manier.
Hij stond namelijk op een datingsite,ik las zijn advertentie en ik viel meteen voor hem.
we zijn inmiddels ruim tien jaar samen.

Fiorucci

Fiorucci

23-12-2010 om 08:13

Absoluut

Oh absoluut, maar aan zo'n programma zou ik nooit meedoen, dus ook niet schrijven.

Massi Nissa

Massi Nissa

23-12-2010 om 08:53

Ja!

Ik zou liever ter plekke door de grond zakken dan op tv te komen met tig andere vrouwen die om dezelfde man vechten, dus dat valt af als mogelijkheid, maar ik zou zeker op mijn man hebben geschreven. Ik zag hem voor het eerst toen hij op een podium stond. Ik zat in het publiek, zag die grote bruine ogen, hoorde die diepe basstem en was eigenlijk al om.
Ik vind het idee van mijn man als boer trouwens hilarisch, hij zou een unicum zijn bij dat programma als Marokkaan.
Groetjes
Massi

reina

reina

23-12-2010 om 10:22

Nou....

Als hij in zo'n programma zat zou ie voor mij direct afvallen Maar dat daargelaten: ja !

Mamvantwee

Mamvantwee

23-12-2010 om 12:58

Zo fotogeniek is hij niet

Nee, ik zou ten eerste nooit naar zo'n programma schrijven en al helemaal niet smachtend met 9 concurrentes de gunsten van de man in kwestie proberen te winnen...wat een rare dames dat ze dat vrijwillig doen: je hebt toch nog wel wat eergevoel over lijkt me?

Maar mijn schat is ook niet zo fotogeniek en al helemaal niet expressief genoeg om via de beeldbuis mijn hart te laten overslaan. Dat ontdekte ik pas in real life, net twee weken na het beëindigen van een hopeloze relatie met mijn ex. Zat ik daar als een bakvis met de telefoon in mijn hand...zal ik hem bellen? Of is dat te opdringerig?

We zijn alweer 14 jaar samen...

groet, Mamvantwee

Hahaha

nee, dat denk ik niet. Ik weet wel zeker van niet.

Maar ik ben al héél lang gelukkig getrouwd met 'm. Hij is trouwens geen boer en heeft erg weinig met beesten.

dc

dc

23-12-2010 om 16:49

Nee!

Het was namelijk echt geen liefde op het eerste gezicht. Op het eerste gezicht vond ik hem een rare dwerg die veel te veel praatte! Pas na maanden collega's zijn, en vrienden, sloeg de vonk over.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-12-2010 om 23:25

Ik heb in een jolige bui

een keer op een contactadvertentie van een Friese boer geschreven. De man heeft meteen de stoute schoenen aangetrokken en belde mij op. Het kwam zo geweldig goed uit dat ik geschreven had... Hij zou het weekend erna een nieuwe schuur openen. Blijkbaar met veel toeters en bellen. Of ik de opening met hem wilde doen. Ja... hallo! Dat ging wel erg snel. Ik ben dus niet gegaan en ben geen Friese boerin geworden.
Ik zou nu overigens op Gijsbert gestemd hebben als ik vrij was geweest en zin gehad zou hebben om met mijn ponem op tv te komen voor dit programma. En als ik een iets knappere verschijning was geweest.
Ik betwijfel of ik op mijn man gestemd zou hebben. Niet omdat ik hem qua uiterlijk niet aantrekkelijk zou vinden, maar zijn uiterlijk was niet waar ik voor gevallen ben. De manier waarop hij lacht, dát was het. Het gebeurt wel eens dat hij een stukje van mij afstaat en met een ander plezier heeft. Ik wordt daar helemaal vrolijk van.

Kiki

Kiki

24-12-2010 om 08:00

Ik ook niet

ken het concept van boer zoekt vrouw niet helemaal, maar ik zou denk ik niet op mijn man gereageerd hebben.

We waren in het begin alleen maar vrienden en de vonk sloeg later pas over.
Bovendien ziet mijn man er altijd uit als een gangster op foto's, hij lacht niet en kijkt altijd heel dreigend

nieuwe fan

nieuwe fan

25-12-2010 om 15:19

Bekende doet mee

Ze is bij de laatste 5 vrouwen, zal haar eens vragen hoe ze het vindt! Ben wel erg benieuwd hoever ze komt!

Ik had het programma nog nooit gezien, zapte erlangs en flats, een bekend gezicht...

elsje78

elsje78

25-12-2010 om 22:09

Pelle

Oh nee niet Richard ze zit bij Gijsbert. Die Richard vond ik vreemd, nogal geilig eigenlijk!

Enne, als mijn man meedeet had ik hem wel het leukst gevonden denk ik, maar had zeker niet geschreven. Ik zie me daar al staan in de vleeskeuring!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.