Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Minet

Minet

15-08-2010 om 10:20

Zwolle - driebergen in de spits

Wie gaat het me vertellen: neem ik de kortere route zwolle/amersfoort/maarn eraf, en dan bij doorn de snelweg op tot driebergen?
Of neem ik de langere route zwolle/apeldoorn/arnhem/driebergen de zeer waarschijnlijk minder file kent?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

15-08-2010 om 11:05

Met het OV doe ik er vanaf huisadres tot werkadres minimaal 2 uur over, met de auto hoop ik toch echt sneller die afstand te kunnen overbruggen!

Tja...

best kans dat het per dag kan verschillen welke route het snelst is. Ik weet wel dat de reistijd ook zeker meer dan een uur is in de spits. Het lijkt me dan comfortabeler om met de trein te reizen, omdat je dan nog een boek kunt lezen of muziek luisteren. Of gewoon lekker met je ogen dicht niksen.

Verder succes met reizen, hoe dan ook met auto of OV....het lijkt mij namelijk een takke-end elke dag.

groetjes van Purk

Tinus_p

Tinus_p

15-08-2010 om 22:08

Niet

Via welke kant je ook komt, het echte probleem is de op/afrit Driebergen, waar je rustig een half uur kunt wachten.
Ik weet niet waar je in Driebergen gaat werken, maar met de auto naar een station en vervolgens met de trein naar Driebergen is een serieuze optie.

Minet

Minet

16-08-2010 om 08:38

Tinus

IK had wel files verwacht maar niet bij de afslag Driebergen! Ik kan ook nog binnendoor gaan vanaf Maarn, ik rij daar dan toch naar Doorn om de A12 op te kunnen, die pak ik dan niet en ga binnendoor naar Driebergen. Ik moet op het Jagerspad zijn, bij de Rijnsburgerlaan.

Tinus_p

Tinus_p

16-08-2010 om 09:36

Hmm

Ik ken Driebregen niet zo goed -maar ik heb idd een paar keer de fout gemaakt om er in de spits doorheen te proberen te rijden. Er zijn ook niet zoveel alternatieven, want als je uit het oosten komt kun je er verder alleen bij Maarsbergen af -ook een berucht punt, om dezelfde reden als bij Driebergen; veel verkeer dat de snelweg op/afwil, korte afrit meteen in dorp, spoorwegovergang vlakbij afrit. De files staan al op de vluchtstrook.

Minet

Minet

24-08-2010 om 19:15

De eerste dag

viel me zeker niet tegen!
90 km waar ik 5 kwartier over deed. File langs Amersfoort, een kilometer of 4, vervolgens afslag Maarn genomen, bij Doorn de A12 op en bij Driebergen eraf. Er stonden maar 2 auto's onderaan de afrit bij de stoplichten.
Ik reed om half 7 weg uit Zwolle en was om 7.45 uur in Driebergen op mijn werk.
De terugweg ging nog sneller! 67 minuten om precies te zijn Alleen een kleine stagnatie bij de oprit Maarn, en verder reed het prima door!
Ik weet dat dit niet representatief is voor deze route, maar vandaag ging het gewoon lekker

Minet

da's mooi. Ik hoop dat de reistijden zo voor je blijven. Ik weet van een vriend van ons dat die altijd probeert om echt om half zeven Zwolle uit te rijden. Ga je later, dan sta je ook al fijn bij Harderwijk en Nijkerk in de file, schijnt.

Succes met vroeg op staan!!!

groetjes van Purk

Puck

Puck

24-08-2010 om 23:38

Klopt purk

Als ik naar een andere locatie van mijn werk moet dan zie ik die file bij Nijkerk altijd staan als ik de snelweg kruis. En hij is laaaaaang

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.