Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Afstudeeronderzoek (Enquête): Evaluatie van Reisadvertenties

Beste ouders,
Helaas zit reizen er op dit moment niet in, maar wegdromen kan altijd. Doe daarom mee aan onderstaand onderzoek! Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de evaluatie van reisadvertenties. Ik heb in totaal 200 respondenten nodig, dus het helpt me enorm als u onderstaande enquête invult! Het duurt circa 10 minuten en het is volledig anoniem. Alvast hartelijk bedankt voor uw deelname!

Klik op deze link om mee te doen: https://leidenuniv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9sNsZZ7Y57vMkwC 

Sorry ik snap echt niet dat dit een onderwerp van studie is. Ik zou zeggen ga je eens verdiepen in het klimaat dat lijkt mij een zinvoller onderwerp. 

Eva123

Eva123

15-11-2021 om 11:34 Topicstarter

Jammer dat je het onderwerp je niet aanstaat. Helaas is mijn studierichting niet op het gebied van het milieu, klimaat of duurzaamheid, dus kan ik daar ook geen wetenschappelijk onderzoek over opzetten. Mocht jij binnenkort met een vragenlijst komen over het klimaat, dan zal ik hem met alle liefde invullen.

Ingevuld!

Eva123

Eva123

16-11-2021 om 17:42 Topicstarter

Super, heel erg bedankt!

Bolmieke schreef op 15-11-2021 om 08:35:

Sorry ik snap echt niet dat dit een onderwerp van studie is. Ik zou zeggen ga je eens verdiepen in het klimaat dat lijkt mij een zinvoller onderwerp.

Wat een dom antwoord. 

Eva123

Eva123

17-11-2021 om 21:25 Topicstarter

Upje!

En weer een respondent erbij!

Ingevuld, alleen al vanwege het irritante eerste antwoord op je post, en je eigen reactie erop.

Ingevuld!

Eva123

Eva123

06-12-2021 om 20:41 Topicstarter

Jullie zijn geweldig, duizend maal dank! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.